Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor oddelenia verejného obstarávania
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Miesto práce
Ostrovského 1, Košice
Ostrovského 1, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
757,5 EUR/mesiacvýška základnej mzdy je určená podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (6. platová trieda): základná zložka od 757,50 do 909,50 € v závislosti od započítanej praxe a možnosť priznania osobného príplatku v maximálnej výške do 100 % rozmedzí od 0 do 909,50 v závislosti od stanovených kritérií u zamestnávateľa.
757,5 EUR/mesiacvýška základnej mzdy je určená podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (6. platová trieda): základná zložka od 757,50 do 909,50 € v závislosti od započítanej praxe a možnosť priznania osobného príplatku v maximálnej výške do 100 % rozmedzí od 0 do 909,50 v závislosti od stanovených kritérií u zamestnávateľa.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- meria výkonnosť procesu VO, identifikuje dôvody nižšieho výkonu, navrhuje opatrenia na zlepšovanie nadriadenému a poskytuje súčinnosť pri ich zavádzaní;
- koordinuje referentov verejného obstarávania s cieľom zabezpečiť plynulý a efektívny proces verejného obstarávania u zamestnávateľa;
- organizuje a zabezpečuje činnosti súvisiace s procesmi verejných obstarávaní;
- samostatne vykonáva všetky činnosti v procesoch verejných obstarávaní, primárne nadlimitných a podlimitných zákaziek ako aj zákaziek s nízkou hodnotou;
- pripravuje výzvy, súťažné podklady a všetky ostatné dokumenty v rámci zvoleného postupu zadávania zákaziek;
- vykonáva činnosti v procese verejného obstarávania v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní a v zmysle platných interných predpisov;
- vybavuje a rieši agendu pri uplatnení revíznych postupov v procese obstarávania;
- vypracováva prehľady o aktuálnom stave jednotlivých zákaziek;
- vyhotovuje referencie na dodávateľov;
- zodpovedá za správu a kompletnú dokumentáciu zákaziek ako aj ich archiváciu;
- zodpovedá za dodržiavanie postupov, termínov a povinností stanovených zákonom o verejnom obstarávaní;
- pri ukončených zákazkách, ktoré boli publikované vo Vestníku VO zodpovedá za zverejnenie všetkých dokumentov, ktoré určuje zákon v profile;
- koordinuje spoluprácu a súčinnosť s jednotlivými úsekmi po predložení ich požiadaviek na obstaranie príslušných zákaziek;
- spolupracuje a poskytuje súčinnosť právnemu oddeleniu pri tvorbe návrhov zmlúv, ktoré sú výsledkom jednotlivých verejných obstarávaní;
- rozvíja si svoje odborné vedomosti v oblasti legislatívnych zmien verejného obstarávania a zúčastňuje sa vybraných školení zameraných pre túto oblasť;
- koordinuje referentov verejného obstarávania s cieľom zabezpečiť plynulý a efektívny proces verejného obstarávania u zamestnávateľa;
- organizuje a zabezpečuje činnosti súvisiace s procesmi verejných obstarávaní;
- samostatne vykonáva všetky činnosti v procesoch verejných obstarávaní, primárne nadlimitných a podlimitných zákaziek ako aj zákaziek s nízkou hodnotou;
- pripravuje výzvy, súťažné podklady a všetky ostatné dokumenty v rámci zvoleného postupu zadávania zákaziek;
- vykonáva činnosti v procese verejného obstarávania v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní a v zmysle platných interných predpisov;
- vybavuje a rieši agendu pri uplatnení revíznych postupov v procese obstarávania;
- vypracováva prehľady o aktuálnom stave jednotlivých zákaziek;
- vyhotovuje referencie na dodávateľov;
- zodpovedá za správu a kompletnú dokumentáciu zákaziek ako aj ich archiváciu;
- zodpovedá za dodržiavanie postupov, termínov a povinností stanovených zákonom o verejnom obstarávaní;
- pri ukončených zákazkách, ktoré boli publikované vo Vestníku VO zodpovedá za zverejnenie všetkých dokumentov, ktoré určuje zákon v profile;
- koordinuje spoluprácu a súčinnosť s jednotlivými úsekmi po predložení ich požiadaviek na obstaranie príslušných zákaziek;
- spolupracuje a poskytuje súčinnosť právnemu oddeleniu pri tvorbe návrhov zmlúv, ktoré sú výsledkom jednotlivých verejných obstarávaní;
- rozvíja si svoje odborné vedomosti v oblasti legislatívnych zmien verejného obstarávania a zúčastňuje sa vybraných školení zameraných pre túto oblasť;
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v stabilnej organizácii
pružná pracovná doba
jednozmenná prevádzka
sociálne benefity
firemný telefón
pružná pracovná doba
jednozmenná prevádzka
sociálne benefity
firemný telefón
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov:
motivačný list,
profesijný štruktúrovaný životopis,
kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní,
súhlas so spracovaním osobných údajov.
Termín predloženia dokladov e-mailom na [email protected] do 28.2.2022.
Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní uchádzači.
motivačný list,
profesijný štruktúrovaný životopis,
kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní,
súhlas so spracovaním osobných údajov.
Termín predloženia dokladov e-mailom na [email protected] do 28.2.2022.
Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní uchádzači.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo, ekonomika, technický odbor, obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
MS Office (word, excel, power point) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 3-ročná prax na riadiacej pozícii
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti zadávania zákaziek podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní minimálne 3 roky
- znalosť zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacich vyhlášok a ovládanie procesov vo verejnom obstarávaní pri realizovaní jednotlivých druhov zákaziek
- aktívny prístup k práci/kreativita pri riešení potrieb interných partnerov
- plánovanie/ vedenie/ organizácia/hodnotenie zamestnancov
- schopnosť riadiť menší kolektív
- pracovné skúsenosti v štátnej alebo verejnej správe vítané
- precíznosť, samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, spoľahlivosť, komunikatívnosť, bezúhonnosť
- prirodzená autorita
- ochota učiť sa a prijímať nové informácie
- znalosť zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacich vyhlášok a ovládanie procesov vo verejnom obstarávaní pri realizovaní jednotlivých druhov zákaziek
- aktívny prístup k práci/kreativita pri riešení potrieb interných partnerov
- plánovanie/ vedenie/ organizácia/hodnotenie zamestnancov
- schopnosť riadiť menší kolektív
- pracovné skúsenosti v štátnej alebo verejnej správe vítané
- precíznosť, samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, spoľahlivosť, komunikatívnosť, bezúhonnosť
- prirodzená autorita
- ochota učiť sa a prijímať nové informácie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
správa a údržba ciest II. a III. triedy na území Košického samosprávneho kraja
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4067011
Dátum zverejnenia: 15.2.2022
2022-02-15
lokalita: Košice Pozícia: Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Základná zložka mzdy (brutto): 757,5 EUR/mesiac