Odborný asistent verejného obstarávania
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Miesto práce
Čučoriedková, Bratislava
Čučoriedková, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac- 13., 14. plat - kvartálne odmeny - jubilejné a vernostné odmeny
1 800 EUR/mesiac- 13., 14. plat - kvartálne odmeny - jubilejné a vernostné odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Realizovanie prieskumov trhu (zákazky malého rozsahu) v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
- Realizovanie prieskumov trhu za účelom získania predpokladanej hodnoty zákazky.
- Realizovanie zákaziek cez EKS (elektronický kontraktačný systém).
- Príprava zadávania jednotlivých zákaziek (príprava výzvy, oznámenia, súťažných podkladov).
- Vyhotovovanie potrebnej dokumentácie z procesu obstarávania.
- Spracovanie dokumentov na podpis a korešpondencie súvisiacej s realizáciou verejného obstarávania.
- Sledovanie termínov a zákonných povinností vo verejnom obstarávaní.
- Spolupracovanie s ostatnými oddeleniami pri zabezpečovaní podkladov v prípravnej fáze verejného obstarávania.
- Spracovanie dokumentácie z použitého postupu zadávania zákazky.
- Práca v registračnom systéme organizácie.
- Participácia na finalizovaní zmlúv z verejného obstarávania.
- Poradenstvo pri tvorbe a príprave súťažných podkladov.
- Zabezpečovanie elektronického podpisu dokumentov v rámci verejného obstarávania.
Typický deň na pracovnej pozícii:
- Realizácia prieskumov trhu a príprava dokumentácie.
- Príprava výziev a súťažných podkladov.
Typická pracovná doba pre pozíciu:
- 7,5 hodín denne
- 37,5 hodín týždenne
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príspevok na DDS a finančné zabezpečenie pre zdravie
- Pružný pracovný čas a organizácia dňa podľa vlastných potrieb
- 5 dní dovolenky nad rámec ZP a oddych viac
- 3 dni sick day na zotavenie a návrat do práce v plnej sile
- Stravné vyplácané aj počas dovolenky a návštev u lekára
- Zaujímavé projekty v oblasti verejného obstarávania
- Ďalšie benefity pre osobný a pracovný rast
- Príjemný kolektív
Informácie o výberovom konaní
Ponuka je vhodná aj pre uchádzača bez praxe, hľadáme "support" pre oddelenie VO.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, právne, technické
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Elektronický Kontraktačný Systém - EKS - Pokročilý
Elektronické verejné obstarávanie (EVO) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Elektronický Kontraktačný Systém - EKS - Pokročilý
Elektronické verejné obstarávanie (EVO) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Typicky požadované vzdelanie: právnické alebo ekonomické
- Hard skills: Znalosť legislatívy VO a zákona o verejnom obstarávaní
- Hard skills: Schopnosť prípravy a vyhodnocovania ponúk a žiadostí o účasť
- Soft skills: Skvelé komunikačné schopnosti a vynikajúce organizačné zručnosti
- Soft skills: Schopnosť pracovať v tíme
- Soft skills: Dôkladnosť, zodpovednosť a schopnosť riešiť problémy, záujem vzdelávať sa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Zimná a bežná údržba pozemných komunikácií, dopravné značenie ciest, vykonávanie zemných prác.
Kontakt
ID: 4837281
Dátum zverejnenia: 23.5.2024
2024-05-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac