SPPoločne tvoríme značku

Klientsky pracovník/pracovníčka Zákazníckeho centra SPP Banská Bystrica

Miesto výkonu práce:
Banská Bystrica
Platové podmienky:
1 100 - 1 750 EUR/mesiac1.750 EUR priemerný mesačný zárobok. Základná mzda pri nástupe 1.100 EUR + 200 EUR/mesiac príplatok za prácu v obchodnom centre + 20% variabilná zložka. Navyše k tomu provízie za predaj a ďalšie zaujímavé finančné benefity. Úprava základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po roku. V prípade úspešného predaja môžete dosiahnuť vyšší príjem prostredníctvom provízií z predaja produktov.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

Baví Vás práca s ľuďmi, ste dobrý/á v komunikácii a spokojnosť zákazníka je u Vás na prvom mieste? Je Vám blízky svet obchodu a služieb a nemáte radi stereotyp, ale dávate prednosť rôznorodej práci?

Ak ste si odpovedali áno, pracovali ste v klientskom centre (napr. banka, poisťovňa, telefonický operátor) a ešte ste aj dobrý/á v predaji, neváhajte, pošlite nám Váš životopis a pridajte sa do nášho tímu v zákazníckom centre v obchodnom centre Europa Banská Bystrica.

Čo budete u nás robiť?

  • Predávať plyn, elektrickú energiu, energetické produkty (fotovoltika, virtuálna batéria a pod.) a iné produkty a služby našej spoločnosti.
  • Aktívne oslovovať potenciálnych zákazníkov.
  • Poskytovať našim zákazníkom poradenstvo a informácie o faktúrach, platbách, produktoch, úspore energií a odborné poradenstvo energetických riešení.
  • Uzatvárať zmluvy so zákazníkmi.
  • Riešiť rôzne požiadavky našich zákazníkov.
  • Poskytovať ľuďom informácie o možnostiach šetrenia energií, pomôžete im s prepisom (napr. pri sťahovaní), poradíte im s platbami a faktúrami a vyriešite rôzne zložitejšie požiadavky.

Zašlite nám Váš životopis a staňte sa stabilným členom nášho tímu zákazníckeho centra v Banskej Bystrici.

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Predaj produktov a služieb, obsluha a starostlivosť o zákazníka. Výhodou je prax v predaji energetických produktov.

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Za každých okolností máte pozitívny prístup k práci.
  • Viete dobre komunikovať s ľuďmi a počúvať potreby zákazníkov.
  • Baví Vás riešiť problémy zákazníkov a pomáhať ľuďom.
  • Práca v tíme Vám nie je cudzia.
  • Motivuje Vás dosahovanie cieľov a výsledkov.
  • IT zručnosti: Práca v programe SAP výhodou.
  • Ovládanie slovenského jazyka podmienkou.

Čo ponúkame

Čo Vám môžeme ponúknuť?

  • Voľno navyše: Užívajte si 3 dni dovolenky a ďalšie 3 dni voľná naviac.
  • Stravovací príspevok: Oceníte našu podporu pri stravovaní s príspevkom vo výške 55% z hodnoty stravovacej poukážky navýšený o ďalších 0,60 eur. Pri 12-hodinovej pracovnej zmene Vám poskytneme jednu stravovaciu poukážku naviac.
  • Zdravie v centre pozornosti: Naše Dni zdravia sú plné bezplatných prednášok, športových aktivít a možností vyšetrení a testovania zdravia priamo na pracovisku.
  • Dôchodkové príspevky: Prispievame do Vášho dôchodkového sporenia, pričom suma príspevku závisí od Vášho veku.
  • Rast vedomostí a zručností: Ponúkame Vám príležitosť získavať nové vedomosti a zručnosti rôznymi formami vzdelávania.
  • Motivácia na výkonnosť: Náš motivačný hodnotiaci systém ocení Vaše úsilie a výkony.
  • Moderné pracovné prostredie: Umožníme Vám pracovať v najmodernejších priestoroch, v príjemnom a zákaznícky orientovanom tíme.
  • Komplexné zaškolenie: Po nástupe do zamestnania absolvujete komplexné zaškolenie, ktoré Vám pomôže rýchlo sa integrovať do tímu.

Viac o našich benefitoch sadočítate na našom profile.

Ďalšie informácie

  • Ide o osobný kontakt s klientom (nie o prácu v call centre).
  • Zákaznícke centrum v obchodnom centre je otvorené od pondelka do nedele, pracovať budete na pracovné zmeny v čase od 8:00 hod do 20:00 hod..

Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.

Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
2 nadriadení
7 kolegov
ID: 5175410  Dátum zverejnenia: 14.10.2025  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac