Strategický nákupca

Miesto výkonu práce:
Mlynské nivy 44A, Ružinov
Platové podmienky:
1 800 EUR/mesiac1.800Eur + 25% variabilná zložka mzdy (2.250Eur priemerný mesačný hrubý príjem). Možnosť úpravy základnej mzdy po skúšobnej dobe, rôzne ďalšie finančné a nefinančné benefity počas roka.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: 01.06.2025
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

  • Analyzovať potreby a požiadavky interných žiadateľov
  • Identifikovať a vyhľadávať potenciálnych dodávateľov v súlade s platnou legislatívou a internými predpismi
  • Koordinovať prípravu a realizáciu výberu dodávateľov‚ uzatváranie zmlúv určenými postupmi a riadenie plnenia zmlúv v rozsahu svojich kompetencií vrátane tvorby súvisiacich dokumentov
  • Navrhovať a prijímať opatrenia na zvýšenie efektívnosti obstarávania‚ odstraňovanie nedostatkov a riešenie problémov
  • Navrhovať opatrenia na zlepšenie a zefektívnenie nákupných procesov
  • Navrhuje stratégie obstarávania s cieľom efektívneho vynakladania prostriedkov na nákup
  • Poskytovať poradenstvo a zabezpečovať obstarávanie pre dcérske spoločnosti SPP
  • Poskytovať poradenstvo pri príprave požiadaviek na obstarávanie
  • Pripravovať analýzy a reporty k prideleným obchodným prípadom
  • Realizovať analýzy trhu, trhové konzultácie a vyhľadávať príležitosti s cieľom optimalizácie podmienok výberu a minimalizácie nákladov, sledovať aktuálne trendy na trhu, identifikovať špecifické podmienky a pravidlá výrobcov / značiek / autorov pre nákup jednotlivých druhov komodít a ich používanie, vyhľadávať nové zdroje informácií (UVO, EKS, CRZ, ŠÚ, Finstat,.. atď.)
  • Rokovať s uchádzačmi o cenových a zmluvných podmienkach s cieľom efektívneho nákupu a minimalizácie zmluvných rizík
  • Sledovať a primerane aplikovať smernice EÚ a VO
  • Spolupracovať s ostatnými organizačnými jednotkami spoločnosti a na požiadanie im poskytovať potrebnú súčinnosť v rozsahu svojich kompetencií s cieľom efektívneho a včasného splnenia stanovených úloh
  • Spracovávať a viesť kvalifikačné a dynamické nákupné systémy pre vybrané komodity
  • Viesť a archivovať kompletnú dokumentáciu k prideleným obchodným prípadom
  • Vybavovať a riadiť reklamácie a sťažnosti interných žiadateľov v rámci zverených obchodných prípadov
  • Vyhodnocovať výsledky obstarávania a plnenia cieľov
  • Vykonávať nákup určených tovarov, služieb a prác s cieľom včasného zabezpečenia požiadavky interného zákazníka, najmä obstarávanie stavebných prác a s tým súvisiacich služieb
  • Vypracovávať, zhromažďovať a kontrolovať podklady k jednotlivým obstarávaniam a pripravovať návrhy zmluvných podmienok
  • Vystavovať objednávky na nákup tovarov, služieb a prác v súlade s platnou legislatívou a internými predpismi, ako aj s využitím elektronických obstarávacích metód
  • Zhromažďovať a viesť databázu potenciálnych dodávateľov pre jednotlivé komodity 
  • Zúčastňovať sa ako člen výberových komisií na vyhodnotení ponúk uchádzačov

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Vyžadované dosiahnuté vzdelanie a dĺžka praxe:
- stredoškolské / prax 3 roky
- vysokoškolské / prax 2 roky

Zameranie vzdelania:
- ekonomické vedy
- technické vedy (najmä stavebná fakulta)
- právne vedy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Windows - Mierne pokročilý

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • analyticko-koncepčné myslenie
  • asertívna komunikácia
  • iniciatíva
  • vyjednávanie
  • spolupráca 
  • zákaznícka orientácia

Odborné predpoklady a zručnosti

  • legislatíva verejného obstarávania
  • legislatíva životného prostredia
  • obchodný zákonník a zmluvné záväzkové vzťahy
  • stavebný zákon
  • zákon o verejnom obstarávaní
  • orientácia v dodávateľsko-odberateľských vzťahoch
  • skúsenosti vo verejnom obstarávaní (praktická aplikácia postupov podľa ZVO)
  • znalosť práce so systémom SAP - výhodou

Čo ponúkame

  • Voľno navyše: Užívajte si 3 dni dovolenky a ďalšie 3 dni voľna naviac
  • Pracovný čas: 37,5 hodinový pracovný týždeň, flexi pracovný čas, možnosť práce z domu (Home Office) 48 dní/rok, 4 hodiny súkromná priepustka/mesiac
  • Stravovanie: Oceníte našu podporu pri stravovaní s príspevkom vo výške 55% z hodnoty stravovacej poukážky navýšený o 0,60 Eur
  • Zdravie v centre pozornosti: Naše Dni zdravia sú plné bezplatných prednášok, športových aktivít a možností vyšetrení a testovania zdravia priamo na pracovisku
  • Dôchodkové príspevky: Prispievame do Vášho dôchodkového sporenia, pričom suma závisí od Vášho veku
  • Rast vedomostí a zručností: Ponúkame Vám príležitosť získavať nové vedomosti a zručnosti rôznymi formami vzdelávania v jednej z najväčších energetických spoločností na Slovensku.
  • Dobrovoľníctvo: Máte možnosť využiť 2 dni pracovného voľna na dobrovoľnícke činnosti. 
  • Parkovanie: Parkovacie miesto priamo v areáli (v Bratislave)

Ďalšie informácie

Na osobný pohovor pozveme iba uchádzačov/uchádzačky, ktorí/é spĺňajú požadované kritériá. Vyrozumenie o výberovom konaní zašleme všetkým uchádzačom/uchádzačkám. 

Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Lucia Gallová
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
1 nadriadený
15 kolegov
 
ID: 4995226  Dátum zverejnenia: 17.1.2025  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac