Operátor kontaktného centra - Predajca

Miesto výkonu práce:
Moldavská cesta 12, 040 11 Košice
Platové podmienky:
1 050 - 1 500 EUR/mesiac1.500 EUR priemerný mesačný zárobok. Základná mzda pri nástupe 1.050 EUR + 20% variabilná zložka. Navyše k tomu provízie za predaj a ďalšie zaujímavé finančné benefity. Úprava základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po roku. V prípade úspešného predaja môžete dosiahnuť vyšší príjem províziami z predaja produktov.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

Radi komunikujete s ľuďmi a baví vás predaj? Dokážete zvládnuť aj náročnejšiu telefonickú komunikáciou so zákazníkom? Zvládate okrem telefonického kontaktu so zákazníkom aj administratívnu prácu?

Ak ste si odpovedali áno a spĺňate kritériá, zašlite nám svoj životopis a pridajte sa do nášho predajného tímu v kontaktnom centre v Košiciach.

Hľadáme nového kolegu do akvizičného tímu, ktorý je výborný v telefonickom predaji produktov. Uvítame skúsenosti s prácou v call centre, ako sú mobilní operátori, energetika. Pracovať budete len počas pracovných dní (víkendy a sviatky máte voľné).

Čo budete vlastne robiť?

  • Aktívne telefonicky predávať plyn, elektrickú energiu, produkty a služby našej spoločnosti.

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

obchod / energetika / služby / ekonomika

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Podmienkou sú:

  • prax v telefonickom predaji produktov
  • výborné komunikačné zručnosti
  • orientácia na dosahovanie cieľov

 Výhodou je:

  • skúsenosť s predajom v energetike
  • ovládanie programu SAP
  • odolnosť voči stresu
  • schopnosť reakcie na zmeny a nové pracovné úlohy
  • flexibilita

Ďalšie IT zručnosti:

  • práca v programe SAP výhodou

Čo ponúkame

Čo ponúkame:

  • Výzvu a dynamické prostredie, kde si môžete rozvíjať komunikačné a predajné zručnosti. 
  • Skôr ako začnete telefonovať sa Vám bude venovať náš školiteľ, ktorý Vám všetko vysvetlí a zaškolí Vás vo všetkom potrebnom. Po školení budete mať podporu supervízora, kouča a tútora, ktorí Vám uľahčia proces adaptácie.
  • Motivačný provízny systém, možnosť dosahovať vysoké provízie na základe Vašich predajných úspechov.
  • Príležitosť pre osobný rast a získanie skúseností v rámci našej rastúcej spoločnosti.
  • Skvelý tím a podpora skúsených kolegov.
  • Práca v príjemnom prostredí a zákaznícky orientovanom tíme.
  • Pravidelné školenia a teambuildingy.
  • Dovolenka a ďalšie voľná naviac.
  • Možnosť práce home office a množstvo ďalších výhod a benefitov. 

Viac o našich benefitoch sa dočítate na našom profile.

Ďalšie informácie

Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú vyžadované kritéria.

Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.

Prevádzka kontaktného centra je od 7,30 - 18,00 hod.. V tomto čase sú rozvrhnuté 8 hodinové pracovné zmeny.

Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
 
ID: 4915674  Dátum zverejnenia: 9.9.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac