Operátor/ka kontaktného centra

Miesto výkonu práce:
Moldavská cesta 12, 040 11 Košice
Platové podmienky:
1 000 - 1 400 EUR/mesiac1.400 EUR priemerný mesačný zárobok. Základná mzda pri nástupe 1.000 EUR + 20% variabilná zložka. Navyše k tomu atraktívny provízny systém a ďalšie zaujímavé finančné aj nefinančné benefity. Úprava základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po roku.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

Hľadáme nových šikovných kolegov/kolegyne, ktorí sú komunikačne a predajne zruční, zároveň orientovaní na spokojnosť zákazníkov a majú záujem doplniť náš tím v kontaktnom centre v Košiciach. Budete súčasťou tímu, ktorý Vás podporí a pomôže Vám dosiahnuť skvelé výsledky. 

Rozšírte svoje obzory a pripojte sa k nášmu skvelému tímu operátorov a operátoriek kontaktného centra na dlhodobú spoluprácu. Získate skúsenosti v komunikácii a predaji, budete si rozvíjať svoje komunikačné a predajné zručnosti.

Ponúkame viac než len prácu. Ponúkame príležitosť rásť, vyvíjať sa a dosahovať vynikajúce výsledky.

Čo budete vlastne robiť?

  • Telefonicky poskytovať našim zákazníkom poradenstvo a informácie o faktúrach, platbách, produktoch, úspore energií.
  • Hľadať optimálne riešenia pre našich zákazníkov.
  • Predávať produkty a služby našej spoločnosti.

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • vítaná prax v predaji produktov
  • komunikačné zručnosti
  • orientácia na dosahovanie cieľov

Čo ponúkame

  • Výzvu a dynamické prostredie, kde si môžete rozvíjať komunikačné a predajné zručnosti. 
  • Skôr ako začnete telefonovať sa Vám bude venovať náš školiteľ, ktorý Vám všetko vysvetlí a zaškolí Vás vo všetkom potrebnom. Po školení budete mať podporu supervízora, kouča a tútora, ktorí Vám uľahčia proces adaptácie.
  • Možnosť dosahovať vysoké provízie na základe Vašich predajných úspechov.
  • Príležitosť pre osobný rast a získanie skúseností v rámci našej spoločnosti.
  • Skvelý tím a podpora skúsených kolegov.
  • Práca v príjemnom prostredí a zákaznícky orientovanom tíme.
  • Motivačný provízny systém.
  • Pravidelné školenia a teambuildingy.
  • Dovolenka a ďalšie voľná naviac.
  • Možnosť práce home office a množstvo ďalších výhod a benefitov. 

Viac o našich benefitoch sa dočítate na našom profile.

Ďalšie informácie

Pracovné miesto obsadzujeme na dobu určitú, na zastupovanie.

Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú vyžadované kritéria.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.

Prevádzka kontaktného centra je od 8,00 - 18,00 hod.. V tomto čase sú rozvrhnuté 8 hodinové pracovné zmeny.

Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
 
ID: 4915523  Dátum zverejnenia: 9.9.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac