Team Leader Klientskeho centra SPP

Miesto výkonu práce:
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Platové podmienky:
1 600 - 2 000 EUR/mesiac2 000 EUR priemerný mesačný zárobok. Základná mzda pri nástupe 1 600 EUR + 25% variabilná zložka. Navyše k tomu provízie za predaj a ďalšie zaujímavé finančné benefity. Úprava základnej mzdy po skúšobnej dobe.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

Hľadáme motivovaného a skúseného Team Leadera pre naše klientske centrum v obchodnom centre Nivy Bratislava. Táto pozícia zahŕňa zodpovednosť za riadenie a koordináciu práce tímu v klientskom centre, s cieľom zabezpečiť vysokú úroveň služieb pre našich zákazníkov.

Viedli ste tím ľudí a ste dobrý v predaji? Pridajte sa k nášmu tímu, ktorý pracuje v najmodernejšom obchodnom centre Nivy v Bratislave.

Sme otvorení inováciám a prinášať zákazníkom nové služby, produkty aj nové trendy v komunikácii so zákazníkom a vy môžete byť ich súčasťou.

Čo budete u nás robiť?

  • Budete koordinovať aktivity klientskeho centra, koučovať, organizovať, kontrolovať a plánovať prácu členov tímu.
  • Budete zodpovedný za plnenie predajných cieľov stanovených pre klientske centrum a budete monitorovať a spravovať výkonnosť tímu a jednotlivcov.
  • Budete zodpovedný za riadenie a koordináciu práce tímu v klientskom centre, s cieľom zabezpečiť vysokú úroveň služieb pre našich zákazníkov.
  • Budete uzatvárať zmluvy, predávať produkty a poskytovať informácie o aktuálnej ponuke a kampaniach SPP.
  • Budete poskytovať ľuďom informácie aké sú možnosti šetrenia energií, pomôžete im s prepisom pri sťahovaní, poradíte im s platbami a faktúrami a vyriešite rôzne zložitejšie požiadavky.

Ak ste motivovaný a cieľavedomý so skúsenosťami v oblasti riadenia tímu a klientskej starostlivosti, ktorý má záujem pracovať v dynamickom prostredí energetického priemyslu, pošlite nám svoj životopis. Tešíme sa na vás!

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosti v oblasti riadenia tímu a klientskej starostlivosti v retail-e, napr. v pobočke banky.
  • Máte vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti.
  • Ste motivovaný, cieľavedomý a orientovaný na dosahovanie cieľov.
  • Dokážete pracovať pod tlakom a riešiť problémy.
  • Ste flexibilný v rámci pracovného času, miesta alebo typu práce.
  • Ovládanie anglického jazyka výhodou. Ďalšie IT zručnosti: Práca v programe SAP výhodou.

Čo ponúkame

  • Príležitosť pracovať v prestížnej spoločnosti v oblasti energetiky.
  • Práca v najmodernejších priestoroch, v príjemnom prostredí a príležitosť pracovať s motivovaným a zákaznícky orientovanom tímom.
  • Po nástupe do zamestnania si prejdete komplexným zaškolením v trvaní cca 3 týždne.
  • Pravidelné školenia.
  • Budete mať priestor na osobnostný a odborný rast (projekty, workshopy, kurzy) v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku.
  • Konkurencieschopný plat, motivačný provízny systém a zaujímavé benefity, ako napr. dovolenka a ďalšie voľná naviac, flexibilný pracovný čas a možnosť home office, príspevok na DDS a množstvo ďalších výhod a benefitov.

Viac o našich benefitoch sa dočítate na našom profile.

Ďalšie informácie

Pracovať budete počas pracovných dní, avšak ako team leader zákazníckeho centra v obchodnom centre, občas aj niektorý víkend.

Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.

Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
2 nadriadení
14 kolegov
 
ID: 4593113  Dátum zverejnenia: 2.6.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac