Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa
Miesto výkonu práce:
Bratislava
Platové podmienky:
1 000 - 1 200 EUR/mesiac1.200 EUR priemerný mesačný hrubý príjem. Základná mzda pri nástupe 1.000 EUR/mesiac + 20% variabilná zložka mzdy + ďalšie zaujímavé finančné a nefinančné benefity. Úprava základnej mzdy po skúšobnej dobe + 50€ príplatok. Výška základnej mzdy sa bude odvíjať od dĺžky praxe a skúseností uchádzača.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.
Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?
- Vybavovať pridelenú administratívnu agendu.
- Vybavovať telefonickú, mailovú a poštovú komunikáciu, organizovať porady, stretnutia a rokovania nadriadeného manažéra.
- Obstarávať občerstvenie a sledovať dodržanie stanoveného limitu.
- Objednávať kancelárske potreby a vybavenie kancelárií.
- Kompletizovať podklady pre rokovania a pracovné porady.
- Zabezpečovať organizáciu služobných ciest nadriadeného manažéra.
Čo požadujeme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Požadovaná prax
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax na pozícii asistentka min. 3 roky.
- Príjemné vystupovanie, spolupráca, spoľahlivosť, zodpovednosť, iniciatíva.
Čo ponúkame
- Práca v príjemnom prostredí.
- Pravidelné školenia.
- Budete mať priestor na osobnostný a odborný rast (vzdelávanie, workshopy, kurzy) v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku.
- Dovolenka a ďalšie voľná naviac.
- Množstvo ďalších výhod a benefitov.
Viac sa dočítate v našom profile.
Ďalšie informácie
Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
HR konzultant SPP
ID: 4587555
Dátum zverejnenia: 26.5.2023
2023-05-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: SPP
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac