Operátor kontaktného centra

Miesto výkonu práce:
Moldavská cesta 12, Košice
Platové podmienky:
750 - 1 050 EUR/mesiac1.050 EUR priemerný mesačný zárobok. Základná mzda pri nástupe 750 EUR + 20% variabilná zložka. Navyše k tomu provízie za predaj a ďalšie zaujímavé finančné benefity. Úprava základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po roku. V prípade úspešného predaja môžete dosiahnuť vyšší príjem províziami z predaja produktov.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

Hľadáme nových kolegov, ktorí sú dobrí v predaji a majú skúsenosti s prácou v call centre alebo na klientskom centre ako je banka, poisťovníctvo, mobilní operátori. Pracovať budete len počas pracovných dní (víkendy a sviatky máte voľné).

Radi komunikujete s ľuďmi a baví vás predaj? Dokážete zvládnuť aj náročnejšiu telefonickú, či mailovú komunikáciou so zákazníkom? Zvládate okrem telefonického kontaktu so zákazníkom aj administratívnu prácu?

Ak ste si odpovedali áno a spĺňate kritériá, zašlite nám svoj životopis a pridajte sa do nášho tímu v kontaktnom centre v Košiciach.

Čo budete vlastne robiť?

  • Telefonicky predávať plyn, elektrickú energiu, produkty a služby našej spoločnosti.
  • Telefonicky poskytovať našim zákazníkom poradenstvo a informácie o faktúrach, platbách, produktoch, úspore energií.
  • Riešiť telefonické, e-mailové, faxové, príp. listové požiadavky, reklamácie, príp. sťažnosti našich zákazníkov.

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

obchod, energetika, služby, ekonomika

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Podmienkou sú:

  • prax v telefonickom  predaji produktov,
  • výborné komunikačné zručnosti,
  • orientácia na dosahovanie cieľov.

Výhodou je:

  • skúsenosť s predajom v energetike
  • ovládanie programu SAP
  • odolnosť voči stresu
  • schopnosť reakcie na zmeny a nové pracovné úlohy
  • flexibilita

Čo ponúkame

  • Práca v príjemnom  prostredí a zákaznícky orientovanom tíme.
  • Po nástupe do zamestnania si prejdete komplexným zaškolením v trvaní cca 3 týždne.
  • Motivačný provízny systém.
  • Pravidelné školenia a teambuildingy.
  • Budete mať priestor na osobnostný a odborný rast (projekty, workshopy, kurzy) v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku.
  • Dovolenka a ďalšie voľná naviac.
  • Možnosť práce home office a množstvo ďalších výhod a benefitov. 

Viac o našich benefitoch sa dočítate na našom profile.

Ďalšie informácie

Pracovné miesto obsadzujeme na dobu určitú, na zastupovanie.

Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú vyžadované kritéria.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.

Prevádzka kontaktného centra je od 8,00 - 18,00 hod.. V tomto čase sú rozvrhnuté 8 hodinové pracovné zmeny.

Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
2 nadriadení
66 kolegov
 
ID: 4428270  Dátum zverejnenia: 20.9.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac