Pracovník Zákazníckeho centra SPP

Miesto výkonu práce:
Bratislava, Bratislava
Platové podmienky:
880 - 1 450 EUR/mesiac1.450 EUR priemerný mesačný zárobok. Základná mzda pri nástupe 880 EUR + 200 EUR/mesiac príplatok za prácu v obchodnom centre + 20% variabilná zložka. Navyše k tomu provízie za predaj a ďalšie zaujímavé finančné benefity. Úprava základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po roku. V prípade úspešného predaja môžete dosiahnuť vyšší príjem províziami z predaja produktov.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

Baví vás práca s ľuďmi, máte radi kontakt s ľuďmi a ste talent v komunikácii? Je vám blízky svet obchodu a služieb? Nemáte radi stereotyp, ale dávate prednosť rôznorodej práci? Spokojnosť zákazníka je u vás na prvom mieste? Pracovali ste v klientskom centre a ste dobrý v predaji?

Pridajte sa do nášho tímu, ktorý pracuje v tých najmodernejších priestoroch.

Čo budete u nás robiť?

  • Budete uzatvárať zmluvy, predávať produkty a poskytovať informácie o aktuálnej ponuke a kampaniach SPP.
  • Naučíte ľudí ako šetriť energie, pomôžete im s prepisom pri sťahovaní, poradíte im s platbami a faktúrami a vyriešite rôzne požiadavky, prípadne aj sťažnosti.
  • Občas si vypočujete životné príbehy ľudí a budete mať možnosť trénovať si svoje komunikačné zručnosti v rôznych situáciách.

Pošlite nám váš životopis a staňte sa stabilným členom nášho tímu zákazníckeho centra v obchodnom centre Aupark Bratislava alebo v najmodernejšom obchodnom centre Nivy Bratislava.

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Za každých okolností máte pozitívny prístup k práci.
  • Viete dobre komunikovať s ľuďmi a počúvať potreby zákazníkov.
  • Baví vás riešiť problémy zákazníkov a pomáhať ľuďom.
  • Práca v tíme vám nie je cudzia.
  • Ste flexibilný v rámci pracovného času, miesta alebo typu práce.
  • Orientácia na dosahovanie cieľov.
  • Ovládanie anglického jazyka výhodou.
  • Ďalšie IT zručnosti: Práca v programe SAP výhodou.

Čo ponúkame

  • Práca v najmodernejších priestoroch, v príjemnom  prostredí a zákaznícky orientovanom tíme.
  • Po nástupe do zamestnania si prejdete komplexným zaškolením v trvaní cca 3 týždne.
  • Motivačný provízny systém.
  • Pravidelné školenia.
  • Budete mať priestor na osobnostný a odborný rast (projekty, workshopy, kurzy) v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku.
  • Dovolenka a ďalšie voľná naviac.
  • Množstvo ďalších výhod a benefitov.

Viac sa dočítate v našom profile.

Ďalšie informácie

  • Ide o osobný kontakt s klientom (nie o prácu v call centre).
  • Pracovať budete na pracovné zmeny v čase medzi 9,00 a 21,00 hod..

Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.

Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
2 nadriadení
14 kolegov
 
ID: 4363226  Dátum zverejnenia: 23.6.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 880 EUR/mesiac