Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ ka riaditeľa sekcie ekonomiky a regulácie
SPP – distribúcia, a.s.
Miesto práce
Mlynské nivy, Bratislava
Mlynské nivy, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2019
01.11.2019
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 € (podľa skúseností kandidáta) + variabilná zložka 20% + ďalšie benefity. Kalkulačka: https://www.spp-distribucia.sk/kariera/obsadzovane-pracovne-miesta/kalkulacka-odmenovania/ (skopírujte link do prehliadača).
od 1000 € (podľa skúseností kandidáta) + variabilná zložka 20% + ďalšie benefity. Kalkulačka: https://www.spp-distribucia.sk/kariera/obsadzovane-pracovne-miesta/kalkulacka-odmenovania/ (skopírujte link do prehliadača).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Činnosti na podporu riaditeľa sekcie:
• organizovanie denného programu riaditeľa sekcie;
• spracovanie evidencie dochádzky a plánu dovoleniek;
• organizácia služobných ciest;
• vypracovanie zápisov z porád a kontrolovanie termínov plnenia;
• zabezpečovanie miestnosti a technického vybavenia na stretnutia a porady;
• evidencia, vybavovanie a archivácia písomnej agendy a korešpondencie sekcie;
• administratívne práce spojené s prácou riaditeľa sekcie;
• obstarávania kancelárskych potrieb;
• hospodárenie s reprezentačným fondom riaditeľa sekcie.
Činnosti pre dcérsku spoločnosť SPP-D Servis:
• evidencia databázy stavieb a príslušnej dokumentácie – zmluvy, dodatky, zisťovacie protokoly, preberacie protokoly, rozpočty, cenové ponuky, harmonogram prác, zápisy zo stretnutí;
• administrácia zmlúv a cenových ponúk – doplnenie základných údajov, formátovanie, zasielanie CP a zmlúv obchodným partnerom (kopírovanie, skenovanie, viazanie dokumentov);
• evidencia, vedenie, vybavovanie a archivácia písomnej agendy a korešpondencie;
• zabezpečenie miestnosti a technického vybavenia na stretnutia a porady;
• vypracovanie zápisov z porád a kontrola termínov plnenia;
• spracovanie evidencie dochádzky a plán dovoleniek;
• sledovanie a vybavovanie potrebných školení pre zamestnancov a dodávateľov;
• zabezpečenie vyúčtovania kreditných kariet a cestovných príkazov.
• organizovanie denného programu riaditeľa sekcie;
• spracovanie evidencie dochádzky a plánu dovoleniek;
• organizácia služobných ciest;
• vypracovanie zápisov z porád a kontrolovanie termínov plnenia;
• zabezpečovanie miestnosti a technického vybavenia na stretnutia a porady;
• evidencia, vybavovanie a archivácia písomnej agendy a korešpondencie sekcie;
• administratívne práce spojené s prácou riaditeľa sekcie;
• obstarávania kancelárskych potrieb;
• hospodárenie s reprezentačným fondom riaditeľa sekcie.
Činnosti pre dcérsku spoločnosť SPP-D Servis:
• evidencia databázy stavieb a príslušnej dokumentácie – zmluvy, dodatky, zisťovacie protokoly, preberacie protokoly, rozpočty, cenové ponuky, harmonogram prác, zápisy zo stretnutí;
• administrácia zmlúv a cenových ponúk – doplnenie základných údajov, formátovanie, zasielanie CP a zmlúv obchodným partnerom (kopírovanie, skenovanie, viazanie dokumentov);
• evidencia, vedenie, vybavovanie a archivácia písomnej agendy a korešpondencie;
• zabezpečenie miestnosti a technického vybavenia na stretnutia a porady;
• vypracovanie zápisov z porád a kontrola termínov plnenia;
• spracovanie evidencie dochádzky a plán dovoleniek;
• sledovanie a vybavovanie potrebných školení pre zamestnancov a dodávateľov;
• zabezpečenie vyúčtovania kreditných kariet a cestovných príkazov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zázemie v silnej a stabilnej spoločnosti.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a odborného rastu.
Rozvinutý systém starostlivosti o zamestnancov a množstvo ďalších zamestnaneckých výhod a benefitov:
Dovolenka navyše.
Flexibilný pracovný čas.
Sick days a voľná nad rámec zákonníka práce.
Priepustka štyri hodiny mesačne na vybavenie súkromných a rodinných záležitostí.
Kafetéria benefitov – príspevky na podporu bývania, dovolenky s rodinnými príslušníkmi, podpora aktivít detí zamestnancov, školné pre nezaopatrené deti v školských a predškolských zariadeniach, zdravotný úkon/zdravotná pomôcka/očkovanie ...
13. plat (cieľová odmena).
Parkovacie miesto v mieste práce.
Firemné akcie a aktivity pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov (napr. Vianočný večierok, Firemné hry).
Odborné vzdelávanie, účasť na konferenciách a rozvojové programy pre zamestnancov.
Príspevok spoločnosti na dôchodkové sporenie.
Raz za dva roky nadštandardná zdravotná prehliadka.
Odmeny pri pracovných jubileách a odchodné pri odchode na dôchodok.
Príspevok pri narodení dieťaťa zamestnanca.
Dotované stravovanie na pracovisku.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a odborného rastu.
Rozvinutý systém starostlivosti o zamestnancov a množstvo ďalších zamestnaneckých výhod a benefitov:
Dovolenka navyše.
Flexibilný pracovný čas.
Sick days a voľná nad rámec zákonníka práce.
Priepustka štyri hodiny mesačne na vybavenie súkromných a rodinných záležitostí.
Kafetéria benefitov – príspevky na podporu bývania, dovolenky s rodinnými príslušníkmi, podpora aktivít detí zamestnancov, školné pre nezaopatrené deti v školských a predškolských zariadeniach, zdravotný úkon/zdravotná pomôcka/očkovanie ...
13. plat (cieľová odmena).
Parkovacie miesto v mieste práce.
Firemné akcie a aktivity pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov (napr. Vianočný večierok, Firemné hry).
Odborné vzdelávanie, účasť na konferenciách a rozvojové programy pre zamestnancov.
Príspevok spoločnosti na dôchodkové sporenie.
Raz za dva roky nadštandardná zdravotná prehliadka.
Odmeny pri pracovných jubileách a odchodné pri odchode na dôchodok.
Príspevok pri narodení dieťaťa zamestnanca.
Dotované stravovanie na pracovisku.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka našej spoločnosti zaujala, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku prostredníctvom portálu Profesia.
Informáciu o výsledku výberového konania budeme zasielať všetkým uchádzačom až po ukončení všetkých kôl výberového procesu.
Za pochopenie ďakujeme.
Informáciu o výsledku výberového konania budeme zasielať všetkým uchádzačom až po ukončení všetkých kôl výberového procesu.
Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ukončené VŠ vzdelanie humanitného alebo ekonomického smeru;
prax 2 - 3 roky na pozícii asistentky top manažmentu vo veľkej spoločnosti;
anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni;
dobrý písomný prejav - gramatika, štylistika
reprezentatívne vystupovanie;
pokročilý užívateľ MS Office;
skúsenosť s prácou v SAPe výhodou;
organizačné schopnosti;
proklientská orientácia;
samostatnosť.
prax 2 - 3 roky na pozícii asistentky top manažmentu vo veľkej spoločnosti;
anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni;
dobrý písomný prejav - gramatika, štylistika
reprezentatívne vystupovanie;
pokročilý užívateľ MS Office;
skúsenosť s prácou v SAPe výhodou;
organizačné schopnosti;
proklientská orientácia;
samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme najväčší prevádzkovateľ plynárenskej distribučnej siete v SR. Zabezpečujeme distribúciu zemného plynu všetkým dodávateľom pre viac ako 1,5 milión odberateľov. Vlastníme a prevádzkujeme viac než 33 tisíc kilometrov plynovodov. Vďaka tomu sme druhou najhustejšou plynárenskou sieťou v Európe. Monitorujeme a dispečersky pre vás riadime plynárenskú distribučnú sieť 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Naším cieľom je bezpečná, spoľahlivá a efektívna distribúcia zemného plynu. Pripájame k plynu pohodlne a rýchlo rodinné domy, podnikateľov i developerské projekty. Zabezpečujeme meranie a odpočty spotreby plynu pre všetkých dodávateľov plynu na Slovensku. Zabezpečujeme tiež predaj distribučných kapacít, rozvoj, prevádzku a údržbu plynárenských sietí, ako aj vyvažovanie siete a jej nepretržitý monitoring a dispečing. Sme tiež prvým a jediným prevádzkovateľom Registra obnoviteľných plynov, prostredníctvom ktorého zabezpečujeme vydávanie, prevod a uplatnenie záruk pôvodu obnoviteľných plynov.
Našou víziou je čo najväčšia implementácia obnoviteľných plynov ako sú biometán a vodík. Sme Sieť zelenej budúcnosti.
Našou víziou je čo najväčšia implementácia obnoviteľných plynov ako sú biometán a vodík. Sme Sieť zelenej budúcnosti.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3753784
Dátum zverejnenia: 10.10.2019
2019-10-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: SPP – distribúcia, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 € (podľa skúseností kandidáta) + variabilná zložka 20% + ďalšie benefity. Kalkulačka: https://www.spp-distribucia.sk/kariera/obsadzovane-pracovne-miesta/kalkulacka-odmenovania/ (skopírujte link do prehliadača).