Asistent/ ka riaditeľa sekcie ekonomiky a regulácie

SPP – distribúcia, a.s.

Miesto práce
Mlynské nivy, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2019

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Činnosti na podporu riaditeľa sekcie:
• organizovanie denného programu riaditeľa sekcie;
• spracovanie evidencie dochádzky a plánu dovoleniek;
• organizácia služobných ciest;
• vypracovanie zápisov z porád a kontrolovanie termínov plnenia;
• zabezpečovanie miestnosti a technického vybavenia na stretnutia a porady;
• evidencia, vybavovanie a archivácia písomnej agendy a korešpondencie sekcie;
• administratívne práce spojené s prácou riaditeľa sekcie;
• obstarávania kancelárskych potrieb;
• hospodárenie s reprezentačným fondom riaditeľa sekcie.

Činnosti pre dcérsku spoločnosť SPP-D Servis:
• evidencia databázy stavieb a príslušnej dokumentácie – zmluvy, dodatky, zisťovacie protokoly, preberacie protokoly, rozpočty, cenové ponuky, harmonogram prác, zápisy zo stretnutí;
• administrácia zmlúv a cenových ponúk – doplnenie základných údajov, formátovanie, zasielanie CP a zmlúv obchodným partnerom (kopírovanie, skenovanie, viazanie dokumentov);
• evidencia, vedenie, vybavovanie a archivácia písomnej agendy a korešpondencie;
• zabezpečenie miestnosti a technického vybavenia na stretnutia a porady;
• vypracovanie zápisov z porád a kontrola termínov plnenia;
• spracovanie evidencie dochádzky a plán dovoleniek;
• sledovanie a vybavovanie potrebných školení pre zamestnancov a dodávateľov;
• zabezpečenie vyúčtovania kreditných kariet a cestovných príkazov.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 1000 € (podľa skúseností kandidáta) + variabilná zložka 20% + ďalšie benefity. Kalkulačka: https://www.spp-distribucia.sk/kariera/obsadzovane-pracovne-miesta/kalkulacka-odmenovania/ (skopírujte link do prehliadača).

Zamestnanecké výhody, benefity

Zázemie v silnej a stabilnej spoločnosti.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a odborného rastu.
Rozvinutý systém starostlivosti o zamestnancov a množstvo ďalších zamestnaneckých výhod a benefitov:
Dovolenka navyše.
Flexibilný pracovný čas.
Sick days a voľná nad rámec zákonníka práce.
Priepustka štyri hodiny mesačne na vybavenie súkromných a rodinných záležitostí.
Kafetéria benefitov – príspevky na podporu bývania, dovolenky s rodinnými príslušníkmi, podpora aktivít detí zamestnancov, školné pre nezaopatrené deti v školských a predškolských zariadeniach, zdravotný úkon/zdravotná pomôcka/očkovanie ...
13. plat (cieľová odmena).
Parkovacie miesto v mieste práce.
Firemné akcie a aktivity pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov (napr. Vianočný večierok, Firemné hry).
Odborné vzdelávanie, účasť na konferenciách a rozvojové programy pre zamestnancov.
Príspevok spoločnosti na dôchodkové sporenie.
Raz za dva roky nadštandardná zdravotná prehliadka.
Odmeny pri pracovných jubileách a odchodné pri odchode na dôchodok.
Príspevok pri narodení dieťaťa zamestnanca.
Dotované stravovanie na pracovisku.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka našej spoločnosti zaujala, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku prostredníctvom portálu Profesia.
Informáciu o výsledku výberového konania budeme zasielať všetkým uchádzačom až po ukončení všetkých kôl výberového procesu.
Za pochopenie ďakujeme.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.10.2019 (ostáva ešte 13 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitné, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Strojopis - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ukončené VŠ vzdelanie humanitného alebo ekonomického smeru;
prax 2 - 3 roky na pozícii asistentky top manažmentu vo veľkej spoločnosti;
anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni;
dobrý písomný prejav - gramatika, štylistika
reprezentatívne vystupovanie;
pokročilý užívateľ MS Office;
skúsenosť s prácou v SAPe výhodou;
organizačné schopnosti;
proklientská orientácia;
samostatnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť SPP - distribúcia, a. s., je vlastníkom a prevádzkovateľom plynárenskej distribučnej siete, prostredníctvom ktorej distribuuje zemný plyn od 26 dodávateľov do viac ako 1,5 milióna odberných miest v Slovenskej republike. Spoločnosť je zodpovedná za spoľahlivú, bezpečnú a efektívnu distribúciu zemného plynu od prepravných sietí cez rozvodné plynárenské zariadenia až ku koncovým zákazníkom, zabezpečuje pripojenie k distribučnej sieti a odpočty spotreby zemného plynu. SPP - distribúcia ďalej zabezpečuje predaj distribučných kapacít, rozvoj, prevádzku a údržbu plynárenských sietí, ako aj vyvažovanie siete a jej nepretržitý monitoring a dispečing. Vzhľadom na ekologickú šetrnosť zemného plynu, ako komodity, ktorá neprodukuje prachové častice vytvárajúce smog, spoločnosť SPP - distribúcia svojou činnosťou významne prispieva k zlepšovaniu kvality ovzdušia a znižovaniu výskytu respiračných ochorení na Slovensku. Spoločnosť SPP - distribúcia sa zároveň priamo venuje osvete v oblasti zlepšovania kvality ovzdušia prostredníctvom kampane ZEMNÝ PLYN JE 3E, ktorej hlavným posolstvom je informovať o výhodách vykurovania zemným plynom. V súčasnosti je zemný plyn finančne najdostupnejším ekologickým zdrojom vykurovania.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

SPP – distribúcia, a.s.
Mlynské nivy 44/b
825 11 Bratislava
http://www.spp-distribucia.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Miriam Backová Bellová
E-mail: poslať životopis
ID: 3753784   Dátum zverejnenia: 10.10.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1000 € (podľa skúseností kandidáta) + variabilná zložka 20% + ďalšie benefity. Kalkulačka: https://www.spp-distribucia.sk/kariera/obsadzovane-pracovne-miesta/kalkulacka-odmenovania/ (skopírujte link do prehliadača).