Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team leader zaraďovania majetku
SPP – distribúcia, a.s.
Miesto práce
Mlynské nivy 44/b, Bratislava
Mlynské nivy 44/b, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2018
01.05.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedie tím špecialistov a referentov evidencie majetku (5 podriadených).
Zodpovedá za oblasť zaraďovania, vyraďovania a evidencie plynárenských stavieb a ostatného majetku.
Kľúčové činnosti:
- riadenie a kontrola zaraďovania, vyraďovania a evidencie plynárenských stavieb a ostatného majetku,
- riadenie a kontrola kalkulácie opravných položiek k majetku,
- aktualizácia metodiky, interných predpisov a usmerňovanie podriadených a ostatných útvarov najmä v prípade zmien legislatívy (najmä v oblasti účtovníctva SAS/IFRS a daní) a/alebo technických zmien,
- koordinácia prípravy reportov a analýz ohľadom majetku pre interné potreby spoločnosti alebo na základe požiadavky externých inštitúcií (napr. ÚRSO),
- podieľanie sa na koordinácii pravidelnej inventarizácie majetku spoločnosti,
- koordinácia spolupráce s útvarmi, ktoré procesne nadväzujú na činnosť tímu evidencie majetku (napr. prevádzka, realizácia investícií, technická dokumentácia, účtovníctvo a dane),
- implementácia zmien procesov v rámci činností tímu a rozhraní na ostatné útvary a ich činnosti v prípade potreby,
- participácia na interných projektoch podľa potrieb spoločnosti (aktuálny projekt: skvalitnenie prepojenia.
Zodpovedá za oblasť zaraďovania, vyraďovania a evidencie plynárenských stavieb a ostatného majetku.
Kľúčové činnosti:
- riadenie a kontrola zaraďovania, vyraďovania a evidencie plynárenských stavieb a ostatného majetku,
- riadenie a kontrola kalkulácie opravných položiek k majetku,
- aktualizácia metodiky, interných predpisov a usmerňovanie podriadených a ostatných útvarov najmä v prípade zmien legislatívy (najmä v oblasti účtovníctva SAS/IFRS a daní) a/alebo technických zmien,
- koordinácia prípravy reportov a analýz ohľadom majetku pre interné potreby spoločnosti alebo na základe požiadavky externých inštitúcií (napr. ÚRSO),
- podieľanie sa na koordinácii pravidelnej inventarizácie majetku spoločnosti,
- koordinácia spolupráce s útvarmi, ktoré procesne nadväzujú na činnosť tímu evidencie majetku (napr. prevádzka, realizácia investícií, technická dokumentácia, účtovníctvo a dane),
- implementácia zmien procesov v rámci činností tímu a rozhraní na ostatné útvary a ich činnosti v prípade potreby,
- participácia na interných projektoch podľa potrieb spoločnosti (aktuálny projekt: skvalitnenie prepojenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zázemie v silnej a stabilnej spoločnosti.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a odborného rastu.
Rozvinutý systém starostlivosti o zamestnancov a množstvo ďalších zamestnaneckých výhod a benefitov:
Dovolenka navyše
Flexibilný pracovný čas
Sick days a voľná nad rámec zákonníka práce
Priepustka štyri hodiny mesačne na vybavenie súkromných a rodinných záležitostí
Kafetéria benefitov – príspevky na podporu bývania, dovolenky s rodinnými príslušníkmi, podpora aktivít detí zamestnancov, školné pre nezaopatrené deti v školských a predškolských zariadeniach, zdravotný úkon/zdravotná pomôcka/očkovanie ...
13. plat (cieľová odmena)
Parkovacie miesto v mieste práce
Firemné akcie a aktivity pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov (napr. Vianočný večierok, Firemné hry)
Odborné vzdelávanie, účasť na konferenciách a rozvojové programy pre zamestnancov
Príspevok spoločnosti na dôchodkové sporenie
Raz za dva roky nadštandardná zdravotná prehliadka
Odmeny pri pracovných jubileách a odchodné pri odchode na dôchodok
Príspevok pri narodení dieťaťa zamestnanca
Možnosť ďalšieho vzdelávania a odborného rastu.
Rozvinutý systém starostlivosti o zamestnancov a množstvo ďalších zamestnaneckých výhod a benefitov:
Dovolenka navyše
Flexibilný pracovný čas
Sick days a voľná nad rámec zákonníka práce
Priepustka štyri hodiny mesačne na vybavenie súkromných a rodinných záležitostí
Kafetéria benefitov – príspevky na podporu bývania, dovolenky s rodinnými príslušníkmi, podpora aktivít detí zamestnancov, školné pre nezaopatrené deti v školských a predškolských zariadeniach, zdravotný úkon/zdravotná pomôcka/očkovanie ...
13. plat (cieľová odmena)
Parkovacie miesto v mieste práce
Firemné akcie a aktivity pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov (napr. Vianočný večierok, Firemné hry)
Odborné vzdelávanie, účasť na konferenciách a rozvojové programy pre zamestnancov
Príspevok spoločnosti na dôchodkové sporenie
Raz za dva roky nadštandardná zdravotná prehliadka
Odmeny pri pracovných jubileách a odchodné pri odchode na dôchodok
Príspevok pri narodení dieťaťa zamestnanca
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka našej spoločnosti zaujala, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku prostredníctvom portálu Profesia.
Odpoveď z výberového konania pošleme všetkým uchádzačom po ukončení všetkých kôl výberového konania.
Za pochopenie Vám ďakujeme.
Odpoveď z výberového konania pošleme všetkým uchádzačom po ukončení všetkých kôl výberového konania.
Za pochopenie Vám ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme prax v oblastiach:
účtovníctvo (SAS a IFRS) najmä v oblasti dlhodobého hmotného a nehmotného majetku, skúsenosť s vedením menšieho tímu podriadených,
skúsenosť ako člen projektového tímu,
skúsenosť s preceňovaním majetku spoločnosti
Doplnkové: dane najmä oblasť daňových odpisov dlhodobého hmotného a nehmotného majetku, všeobecný prehľad v legislatíve;
prípadne prax v oblasti kontroling, asset management.
Osobnostné predpoklady:
orientácia na dosiahnutie výsledkov,
schopnosť nachádzať a implementovať riešenia v prípade zmien, príp. problémov s využitím vlastného tímu a spolupráce s inými tímami,
schopnosť prispôsobiť komunikáciu rôznym situáciám a typom ľudí,
zodpovednosť a spoľahlivosť.
účtovníctvo (SAS a IFRS) najmä v oblasti dlhodobého hmotného a nehmotného majetku, skúsenosť s vedením menšieho tímu podriadených,
skúsenosť ako člen projektového tímu,
skúsenosť s preceňovaním majetku spoločnosti
Doplnkové: dane najmä oblasť daňových odpisov dlhodobého hmotného a nehmotného majetku, všeobecný prehľad v legislatíve;
prípadne prax v oblasti kontroling, asset management.
Osobnostné predpoklady:
orientácia na dosiahnutie výsledkov,
schopnosť nachádzať a implementovať riešenia v prípade zmien, príp. problémov s využitím vlastného tímu a spolupráce s inými tímami,
schopnosť prispôsobiť komunikáciu rôznym situáciám a typom ľudí,
zodpovednosť a spoľahlivosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme najväčší prevádzkovateľ plynárenskej distribučnej siete v SR. Zabezpečujeme distribúciu zemného plynu všetkým dodávateľom pre viac ako 1,5 milión odberateľov. Vlastníme a prevádzkujeme viac než 33 tisíc kilometrov plynovodov. Vďaka tomu sme druhou najhustejšou plynárenskou sieťou v Európe. Monitorujeme a dispečersky pre vás riadime plynárenskú distribučnú sieť 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Naším cieľom je bezpečná, spoľahlivá a efektívna distribúcia zemného plynu. Pripájame k plynu pohodlne a rýchlo rodinné domy, podnikateľov i developerské projekty. Zabezpečujeme meranie a odpočty spotreby plynu pre všetkých dodávateľov plynu na Slovensku. Zabezpečujeme tiež predaj distribučných kapacít, rozvoj, prevádzku a údržbu plynárenských sietí, ako aj vyvažovanie siete a jej nepretržitý monitoring a dispečing. Sme tiež prvým a jediným prevádzkovateľom Registra obnoviteľných plynov, prostredníctvom ktorého zabezpečujeme vydávanie, prevod a uplatnenie záruk pôvodu obnoviteľných plynov.
Našou víziou je čo najväčšia implementácia obnoviteľných plynov ako sú biometán a vodík. Sme Sieť zelenej budúcnosti.
Našou víziou je čo najväčšia implementácia obnoviteľných plynov ako sú biometán a vodík. Sme Sieť zelenej budúcnosti.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3340186
Dátum zverejnenia: 20.3.2018
2018-03-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent audítora, Asistent daňového poradcu, Špecialista reportingu, Team leader, Účtovník Spoločnosť: SPP – distribúcia, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou