Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor zákazníckeho servisu s komunikáciou v EN jazyku
ŠPERKY s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 050 EUR/mesiac900 + bonusy do 150 eur
900 - 1 050 EUR/mesiac900 + bonusy do 150 eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
- koordinácia a vedenie tímu externých spolupracovníkov zákazníckeho servisu
- preklady rôznych textov (popisy produktov, mailové správy)
- spolupráca s inými oddeleniami
- komunikácia a riešenie úloh so zahraničnými partnermi, bankami, dopravcami .. etc.
- spracovávanie údajov z interných systémov a ich vyhodnocovanie
- zbieranie výsledkov a ich reporting
- participácia na výberovom konaní externých spolupracovníkov
- koordinácia a vedenie tímu externých spolupracovníkov zákazníckeho servisu
- preklady rôznych textov (popisy produktov, mailové správy)
- spolupráca s inými oddeleniami
- komunikácia a riešenie úloh so zahraničnými partnermi, bankami, dopravcami .. etc.
- spracovávanie údajov z interných systémov a ich vyhodnocovanie
- zbieranie výsledkov a ich reporting
- participácia na výberovom konaní externých spolupracovníkov
Zamestnanecké výhody, benefity
Našim zamestnancom ponúkame stabilné zamestnanie v prosperujúcej firme, ktorá neustále expanduje
Medzi ďalšie benefity patria:
Zamestnanecké zľavy
Mladý tvorivý kolektív
Kariérny rast
Medzi ďalšie benefity patria:
Zamestnanecké zľavy
Mladý tvorivý kolektív
Kariérny rast
Informácie o výberovom konaní
Práca, ktorú ponúkame, nie je vhodná pre študentov.
Ideálny kandidát ovláda anglický jazyk na prekladateľskej úrovni slovom a písmom.
Hľadáme kolegyňu so skúsenosťami, ktorá si vie poradiť s rôznym problémom, vždy vie nájsť to správne riešenie a je schopná viesť tím kolegov. Čakáme na tvoje CV s fotografiou v slovenskom jazyku. Pre veľký záujem si vyhradzujeme právo kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky o kvalite a odbornosti. Pracovná doba je pondelok-piatok v čase od 8:00 do 16:30 hod.
Ideálny kandidát ovláda anglický jazyk na prekladateľskej úrovni slovom a písmom.
Hľadáme kolegyňu so skúsenosťami, ktorá si vie poradiť s rôznym problémom, vždy vie nájsť to správne riešenie a je schopná viesť tím kolegov. Čakáme na tvoje CV s fotografiou v slovenskom jazyku. Pre veľký záujem si vyhradzujeme právo kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky o kvalite a odbornosti. Pracovná doba je pondelok-piatok v čase od 8:00 do 16:30 hod.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Predaj tovaru cez e-shop s medzinárodným aktívnym pôsobením a neustále sa rozširujúcimi možnosťami na trhu.
Predaj tovaru cez e-shop s medzinárodným aktívnym pôsobením a neustále sa rozširujúcimi možnosťami na trhu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
asistent, referent, prekladateľ
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Expert (C2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
prekladateľ, referent, administratíva, koordinátor, vedúci oddelenia
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s vedením tímu
- precíznosť a dôslednosť
- schopnosť plánovania a nastavenia si cieľov a priorít
- zodpovedný prístup k plneniu pracovných úloh
- efektívny time management
- logické a analytické myslenie
- pozitívny prístup k práci
- schopnosť efektívnej komunikácie s tímom kolegov
- precíznosť a dôslednosť
- schopnosť plánovania a nastavenia si cieľov a priorít
- zodpovedný prístup k plneniu pracovných úloh
- efektívny time management
- logické a analytické myslenie
- pozitívny prístup k práci
- schopnosť efektívnej komunikácie s tímom kolegov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme jeden z najväčších e-shopov s medzinárodným aktívnym pôsobením a stále expandujeme. Zakladáme si na širokej palete produktov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4335936
Dátum zverejnenia: 23.5.2022
2022-05-23
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Prekladateľ, Team leader Spoločnosť: ŠPERKY s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac