Front office manager (asistentka, recepčná)

SOUKENÍK - ŠTRPKA, s. r. o.

Miesto práce
Šoltésovej 14, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 800 EUR/mesiacMzda dohodou, podľa skúseností, vedomostí a praxe. Je možná ročná odmena nad rámec mesačnej mzdy v závislosti od plnenia pracovných úloh a hospodárskych výsledkov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme do nášho Front office tímu šikovnú recepčnú/asistentku, ktorá bude spolu zastrešovať administratívny chod našej kancelárie. Pozícia je ako ušitá pre kolegyňu s príjemným vstupovaním, proaktívnym prístupom a schopnosťou organizovať veci.

Do tvojej náplne bude patriť:
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie;
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a obchodnými partnermi;
- administratívna podpora pre právnikov či klientov (napr. formátovanie, skenovanie, viazanie dokumentov, organizovanie stretnutí);
- organizačná podpora pre vedenie kancelárie;
- spracovanie poštových zásielok (došlé aj odoslané);
- vítanie návštev a starostlivosť o ich pohodlie;
- ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených.

Zamestnanecké výhody, benefity

- doplňujúce finančné ohodnotenie zamestnancov (napr. 13 plat),
- možnosť kariérneho rastu,
- firemné školenia, teambuildingy,
- príspevok na stravovanie,
- práca v mladom dynamickom kolektíve,
- pracovné prostredie v centre Bratislavy,
- zázemie renomovanej advokátskej kancelárie,
- dlhodobá stabilná práca.

Informácie o výberovom konaní

Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať e-mailom na [email protected]. Ak nás Váš životopis zaujme, budeme Vás kontaktovať.
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v spoločnosti SOUKENÍK – ŠTRPKA, s. r. o

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

1 (advokátska kancelária), 3 (iná)

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme uchádzačku s potrebnými pracovnými skúsenosťami a vážnym dlhodobým záujmom o ponúkanú prácu.

Ďalej:
- tímový duch,
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti,
- dôslednosť a zodpovednosť pri plnení úloh,
- kultivované vystupovanie,
- prax s právnou agendou veľkou výhodou.

Súčasťou tvojich každodenných aktivít bude:
- zabezpečovanie chodu advokátskej kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska,
- e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi, internými, externými partnermi, štátnymi inštitúciami,
- poskytovanie organizačnej a administratívnej podpory právnikom,
- spracovanie došlej a odoslanej pošty prostredníctvom elektronickej schránky.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SOUKENÍK – ŠTRPKA, s. r. o je renomovaná advokátska kancelária, zaradená do prestížneho medzinárodného rebríčka advokátskych kancelárii LEGAL 500. Pravidelne sa umiestňujeme na 1. mieste v TOP 10 najväčších advokátskych kancelárií na Slovensku. Sme mnohonásobný víťaz vybraných kategórií súťaže Právnická firma roka. advokátskych kancelárií na Slovensku. Sme mnohonásobný víťaz vybraných kategórií súťaže Právnická firma roka.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4514940  Dátum zverejnenia: 26.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac