Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Právny asistent
SOPHISTIC INVESTMENT a.s.
Miesto práce
Južná trieda, Košice
Južná trieda, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.10.2020
1.10.2020
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy je 900 EUR ale v závislosti od skúsenosti kandidáta ponúkame k odmene aj adekvátnu variabilnú zložku .
900 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy je 900 EUR ale v závislosti od skúsenosti kandidáta ponúkame k odmene aj adekvátnu variabilnú zložku .
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- čiastková/administratívna právna agenda v rámci kompetencií a za supervízie právnika: vyhotovenie žalôb a návrhov na vykonanie exekúcie, ospravedlnenie neúčasti na pojednávaní, vyhotovenie preberacích a odovzdávacích protokolov, úradných záznamov z telefonického rozhovoru, a dohôd o uznaní dlhu a splátkovom kalendári, evidencia úhrad v tabuľkách, evidencia a spracovanie prijatých prihlášok do konkurzov, kompletná právna administratíva spojená s oddlženiami, zabezpečenie komunikácie s príslušnými súdmi, orgánmi štátnej správy, orgánmi miestnej samosprávy vrátane ostatných verejnoprávnych inštitúcii a telefonická a mailová komunikácia v rámci kompetencií;
- sledovanie procesných lehôt a následné vykonávanie úloh s tým spojených: vyhľadanie spisov v lehotovníku podľa príslušného prijatého dokumentu, zakladanie doručeniek, zakladanie spisov na pridelené lehoty, zapisovanie termínov pojednávaní do termínovníka, kontrola Obchodného vestníka, vyhotovovanie úradných záznamov pri nahliadnutí do spisu účastníkmi konania v sídle spoločnosti a žurnalizácia spisov;
- vykonávanie delegovaných právnych úkonov súčinnosti s nadriadenými: vyznačenie zmeny veriteľa (postúpenie pohľadávky), príprava podkladov na schôdze veriteľov, zabezpečenie poverení na jednotlivé úkony pre zamestnancov pobočiek, každodenná komunikácia s pobočkami, zabezpečenie reprezentačných nákladov a inzercie pri ponukových kolách a sumarizácia záujemcov o kúpu majetku;
- pošta: sledovanie pošty kancelárie a následné vykonávanie zadaných procesných krokov v jednotlivých konaniach i.e. prijatie došlej pošty (fyzickej, elektronickej), zapísanie pošty do elektronického systému, naskenovanie prijatej pošty, nachystanie obálok na odoslanú poštu, zapísanie odoslanej pošty do elektronického systému, pomenovanie a vloženie skenov do elektronických spisov, založenie dokumentov do fyzických spisov, zanesenie korešpondencie na poštu, zakladanie nových spisov do elektronického systému (nahratie údajov o klientovi, o protistrane, spisový obal);
- asistenčná činnosť podľa potrieb nadriadených: kopírovanie, scanovanie, faxovanie, formálna úprava dokumentov, nenáročné preklady dokumentov, aktualizácia dokumentov/templatov, príprava podkladov pre notára a viazanie hrebeňovou väzbou trikolórou;
- fakturačné podklady pre účtovné oddelenie: príprava podkladov podľa prijatých platieb a podľa špecifikácie právnych úkonov od právnikov a vyhotovenie interných záznamov do účtovníctva.
- čiastková/administratívna právna agenda v rámci kompetencií a za supervízie právnika: vyhotovenie žalôb a návrhov na vykonanie exekúcie, ospravedlnenie neúčasti na pojednávaní, vyhotovenie preberacích a odovzdávacích protokolov, úradných záznamov z telefonického rozhovoru, a dohôd o uznaní dlhu a splátkovom kalendári, evidencia úhrad v tabuľkách, evidencia a spracovanie prijatých prihlášok do konkurzov, kompletná právna administratíva spojená s oddlženiami, zabezpečenie komunikácie s príslušnými súdmi, orgánmi štátnej správy, orgánmi miestnej samosprávy vrátane ostatných verejnoprávnych inštitúcii a telefonická a mailová komunikácia v rámci kompetencií;
- sledovanie procesných lehôt a následné vykonávanie úloh s tým spojených: vyhľadanie spisov v lehotovníku podľa príslušného prijatého dokumentu, zakladanie doručeniek, zakladanie spisov na pridelené lehoty, zapisovanie termínov pojednávaní do termínovníka, kontrola Obchodného vestníka, vyhotovovanie úradných záznamov pri nahliadnutí do spisu účastníkmi konania v sídle spoločnosti a žurnalizácia spisov;
- vykonávanie delegovaných právnych úkonov súčinnosti s nadriadenými: vyznačenie zmeny veriteľa (postúpenie pohľadávky), príprava podkladov na schôdze veriteľov, zabezpečenie poverení na jednotlivé úkony pre zamestnancov pobočiek, každodenná komunikácia s pobočkami, zabezpečenie reprezentačných nákladov a inzercie pri ponukových kolách a sumarizácia záujemcov o kúpu majetku;
- pošta: sledovanie pošty kancelárie a následné vykonávanie zadaných procesných krokov v jednotlivých konaniach i.e. prijatie došlej pošty (fyzickej, elektronickej), zapísanie pošty do elektronického systému, naskenovanie prijatej pošty, nachystanie obálok na odoslanú poštu, zapísanie odoslanej pošty do elektronického systému, pomenovanie a vloženie skenov do elektronických spisov, založenie dokumentov do fyzických spisov, zanesenie korešpondencie na poštu, zakladanie nových spisov do elektronického systému (nahratie údajov o klientovi, o protistrane, spisový obal);
- asistenčná činnosť podľa potrieb nadriadených: kopírovanie, scanovanie, faxovanie, formálna úprava dokumentov, nenáročné preklady dokumentov, aktualizácia dokumentov/templatov, príprava podkladov pre notára a viazanie hrebeňovou väzbou trikolórou;
- fakturačné podklady pre účtovné oddelenie: príprava podkladov podľa prijatých platieb a podľa špecifikácie právnych úkonov od právnikov a vyhotovenie interných záznamov do účtovníctva.
Zamestnanecké výhody, benefity
- odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách, seminároch, školeniach
- príspevok na stravu nad rámec zákona
- príspevok na stravu nad rámec zákona
Informácie o výberovom konaní
Pre správcovskú spoločnosť s pobočkou v širšom centre Košíc hľadáme junior právnika na trvalý pracovný pomer. Pracovná doba je od 7:00 do 15:30 s pol hodinovou prestávkou na obed. Od našej novej kolegyne/kolegu očakávame samostatnosť, zodpovednosť a schopnosť postarať sa o chod pobočky. Uchádzači, ktorí budú spĺňať podmienky, budú pozvaní na pohovor. Anglický jazyk nie je podmienkou. Skúsenosť s prácou v právnom prostredí je vítana.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, právo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- samostatnosť
- flexibilita
- samostatnosť
- flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Za posledných 5 rokov sa náš hokejový klub HC'05 BANSKÁ BYSTRICA po 3 majstrovských tituloch v slovenskej hokejovej lige stal jedným z najvýznamnejších tímov a zároveň rešpektovanou športovou značkou. Našim cieľom je i naďalej budovať silnú značku slovenského športu a prinášať fanúšikom radosť a intenzívny zážitok. V našom meste, v ktorom hokej oslávi tento rok svoju 100 ročnicu, hokejovo vyrástli hráči NHL ako Michal Handzuš, Richard Zedník, Vladimír Országh, Ivan Majeský, Tomáš Surový, Peter Budaj, Zoltán Bátovský, a dalšie známe hokejové osobnosti. Jednoducho povedané, sme tím, ktorý má iskru a chceme sa obklopiť tými najlepšími nielen na ľade, ale aj v celej podpornej / riadiacej organizácií.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3950577
Dátum zverejnenia: 12.8.2020
2020-08-12
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Právnik Spoločnosť: SOPHISTIC INVESTMENT a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac