Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent finančného oddelenia - účtovníctvо а administratívа
SOLVEX s.r.o.
Miesto práce
Námestie SNP 15, Bratislava
Námestie SNP 15, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiac
1 350 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Príprava, kontrola a spracovanie finančných a účtovných dokladov (podkladov) pre externých účtovníkov spoločnosti
Znalosť a práca v systéme Pohoda
Znalosť a práca s rezervačnom systéme spoločnosti
Kontrola splatnosti a realizácie úhrad vystavených faktúr v bankových výpisoch a rezervačnom systéme spoločnosti, ich evidencia a urgencia dlžných platieb
Spracovanie prichádzajúcich faktúr, vystavovanie odchádzajúcich faktúr. Evidencia platieb a faktúr z obchodného styku spoločnosti s jeho odberateľmi, príprava príslušných štatistik, sledovanie saldokonto vzťahov s partnermi
Príprava prehľadov, analýz a podkladov k analýzam
Práca s pokladňou a virtuálnymi pokladnicami
Podpora nadriadených a ostatných oddelení z pohľadu finančných záležitostí, nápomoc pri komplexnom zabezpečení administratívnych, ekonomických a finančných prác spojených s predajom produktov
Znalosť a práca v systéme Pohoda
Znalosť a práca s rezervačnom systéme spoločnosti
Kontrola splatnosti a realizácie úhrad vystavených faktúr v bankových výpisoch a rezervačnom systéme spoločnosti, ich evidencia a urgencia dlžných platieb
Spracovanie prichádzajúcich faktúr, vystavovanie odchádzajúcich faktúr. Evidencia platieb a faktúr z obchodného styku spoločnosti s jeho odberateľmi, príprava príslušných štatistik, sledovanie saldokonto vzťahov s partnermi
Príprava prehľadov, analýz a podkladov k analýzam
Práca s pokladňou a virtuálnymi pokladnicami
Podpora nadriadených a ostatných oddelení z pohľadu finančných záležitostí, nápomoc pri komplexnom zabezpečení administratívnych, ekonomických a finančných prác spojených s predajom produktov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavá práca v oblasti cestovného ruchu.
- Možnosť stabilného zamestnania a profesionálneho rastu v prosperujúcej a renomovanej spoločnosti s medzinárodným pôsobením.
- Možnosť účasti na zahraničných infocestách a služobných cestách .
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve, bohatý sociálny program, teambuildingové akcie.
- Zamestnanecké výhody v prípade plnenia povinnosti riadne a včas aj možnosť dovolenky zadarmo , motivačné finančné ohodnotenie, zľavy na dovolenky.
- Možnosť stabilného zamestnania a profesionálneho rastu v prosperujúcej a renomovanej spoločnosti s medzinárodným pôsobením.
- Možnosť účasti na zahraničných infocestách a služobných cestách .
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve, bohatý sociálny program, teambuildingové akcie.
- Zamestnanecké výhody v prípade plnenia povinnosti riadne a včas aj možnosť dovolenky zadarmo , motivačné finančné ohodnotenie, zľavy na dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Čistý register trestov
- Prax na obdobnej pozícii je výhodou
- Prax v cestovnom ruchu je výhodou
- Príjemné vystupovanie a výborný prejav, znalosť iných cudzích jazykov je veľká výhoda
- Kreativita, schopnosť pracovať samostatne a ochota rýchlo sa učiť
- Spoľahlivosť, zodpovednosť, pracovitosť a samostatnosť, dobré komunikačné schopnosti
- Prax na obdobnej pozícii je výhodou
- Prax v cestovnom ruchu je výhodou
- Príjemné vystupovanie a výborný prejav, znalosť iných cudzích jazykov je veľká výhoda
- Kreativita, schopnosť pracovať samostatne a ochota rýchlo sa učiť
- Spoľahlivosť, zodpovednosť, pracovitosť a samostatnosť, dobré komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme cestovná kancelária s nadnárodným pôsobením, s viac než 23 rokov skúsenosťami v medzinárodnom cestovnom ruchu. Vlastné pobočky na území Slovenska, ktorých sieť sa rozširuje, s intenzívnym on-line predajom.
Hlavnou našou činnosťou je predaj dovoleniek v zahraničí i na Slovensku, dynamické balíčky, poznávacie zájazdy a pod.
Patríme do top touroperatorov na Slovensku s vlastnými čarterovými lietadlami do zahraničných destinácii. Sme držiteľom certifikátu kvality ISO 9001:2015, získali sme prestížne ocenenia – Pečať Bonity, Pečať Stability, Spoločensky zodpovedný podnik.
Hlavnou našou činnosťou je predaj dovoleniek v zahraničí i na Slovensku, dynamické balíčky, poznávacie zájazdy a pod.
Patríme do top touroperatorov na Slovensku s vlastnými čarterovými lietadlami do zahraničných destinácii. Sme držiteľom certifikátu kvality ISO 9001:2015, získali sme prestížne ocenenia – Pečať Bonity, Pečať Stability, Spoločensky zodpovedný podnik.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4225911
Dátum zverejnenia: 5.10.2023
2023-10-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Ekonóm, Účtovník Spoločnosť: SOLVEX s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac