
Finančný manažér (Pezinok)
SOLUZIONA s. r. o.
Pezinok
plný úväzok
Dohodou
2 300 EUR/mesiac(konečná výška základnej mzdy závisí od skúseností a odborných znalostí kandidáta) + 13ty plat + 10% z celkového ročného platu na základe výsledkov firmy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v automobilovom priemysle so sídlom v Pezinku hľadá skúseného Finančného manažéra na posilnenie svojho tímu.
Náplň práce:
Vedenie účtovníctva
• Priama zodpovednosť za vedenie účtovníctva v súlade so zákonom o účtovníctve a postupmi účtovania pre podnikateľov
• Vypracovať a zavádzať účtovné pravidlá a postupy a zabezpečovať dodržiavanie všetkých príslušných zákonov a predpisov
• Dodržiavanie skupinových účtovných postupov a predpisov a ich prispôsobenie slovenskej legislatíve
• Posudzovať nové účtovné prípady a navrhovať spôsob ich účtovania
• Pravidelne kontrolovať odsúhlasenia súvahových účtov, pripravovať odsúhlasenia k účtom rezerv
• Dohľad nad ročnými inventarizáciami účtov
(ii) Reporting
• Zodpovednosť za riadne a včasné zostavenie mesačnej/ročnej účtovnej závierky v súlade so slovenskými účtovnými predpismi
• Pripravovať reporty a ad-hoc analýzy z účtovných zápisov pre vedenie spoločnosti
• Navrhovať zlepšenia interných procesov
• Vypracúvať vybrané štatistické hlásenia za spoločnosť
(iii) Daňová oblasť
• Zodpovedá za prípravu daňových priznaní k DPH, dani z príjmov, a i.
• Posudzuje účtovné položky z daňového hľadiska
• Zabezpečuje stanoviská daňových poradcov
• Zodpovedá za dodržiavanie zákonných termínov pre podanie daňových priznaní a plánovanie finančných prostriedkov na úhradu daňových povinností
(iv) Vedenie tímu a tímová spolupráca
• Riadi a rozvíja účtovný tím
• Buduje dobré vnútro firemné vzťahy s ostatnými tímami, materskou spoločnosťou a sesterskými spoločnosťami
(v) Externá spolupráca
• Priama komunikácia s externými audítormi, daňovými poradcami, pracovníkmi finančnej správy
• Spolupráca a komunikácia s dodávateľmi, materskou spoločnosťou a sesterskými spoločnosťami
Ostatné:
Administratíva a vedenie evidencie autoparku.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 13. plat
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Podpora odborného rastu
- Flexibilný pracovný čas
- Príspevok na stravovanie
- Podpora BOZP, bezpečné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Významný dodávateľ komponentov pre automobilový priemysel. Zameriava sa na inováciu, kvalitu a udržateľnosť výroby. Spoločnosť pôsobí v Pezinku a je súčasťou nadnárodnej skupiny s pôsobnosťou v celej Európe.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
IFRS - Pokročilý
Slovenské účtovné štandardy - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax minimálne 5 rokov vo finančnom riadení, ideálne v automotive sektore
- Silné analytické myslenie a orientácia na výsledky
- Strategické a koncepčné uvažovanie
- Schopnosť riadiť tím a nastavovať procesy
- Vynikajúce prezentačné a komunikačné zručnosti
- Zodpovednosť, dôslednosť, proaktivita
- Znalosť procesného riadenia a zmien
- Schopnosť rozhodovať a samostatne konať
- Anglický jazyk minimálne na úrovni B2
- Španielsky jazyk výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť má viac ako 12 rokov skúseností na trhu, počas ktorých úspešne umiestnila vyše 800 kandidátov. Ich databáza obsahuje viac ako 25 000 životopisov, čo im umožňuje rýchlo a efektívne reagovať na potreby klientov.