Logo SOLUZIONA s. r. o.

Finančný manažér (Pezinok)

SOLUZIONA s. r. o.

Miesto práce
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 300 EUR/mesiac(konečná výška základnej mzdy závisí od skúseností a odborných znalostí kandidáta) + 13ty plat + 10% z celkového ročného platu na základe výsledkov firmy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v automobilovom priemysle so sídlom v Pezinku hľadá skúseného Finančného manažéra na posilnenie svojho tímu.

Náplň práce:

Vedenie účtovníctva

• Priama zodpovednosť za vedenie účtovníctva v súlade so zákonom o účtovníctve a postupmi účtovania pre podnikateľov

• Vypracovať a zavádzať účtovné pravidlá a postupy a zabezpečovať dodržiavanie všetkých príslušných zákonov a predpisov

• Dodržiavanie skupinových účtovných postupov a predpisov a ich prispôsobenie slovenskej legislatíve

• Posudzovať nové účtovné prípady a navrhovať spôsob ich účtovania

• Pravidelne kontrolovať odsúhlasenia súvahových účtov, pripravovať odsúhlasenia k účtom rezerv

• Dohľad nad ročnými inventarizáciami účtov

(ii) Reporting

• Zodpovednosť za riadne a včasné zostavenie mesačnej/ročnej  účtovnej závierky v súlade so slovenskými účtovnými predpismi

• Pripravovať reporty a ad-hoc analýzy z účtovných zápisov pre vedenie spoločnosti

• Navrhovať zlepšenia interných procesov

• Vypracúvať vybrané štatistické hlásenia za spoločnosť

(iii) Daňová oblasť

• Zodpovedá za prípravu daňových priznaní k DPH, dani z príjmov,  a i.

• Posudzuje účtovné položky z daňového hľadiska

• Zabezpečuje stanoviská daňových poradcov

• Zodpovedá za dodržiavanie zákonných termínov pre podanie daňových priznaní a plánovanie finančných prostriedkov na úhradu daňových povinností

(iv) Vedenie tímu a tímová spolupráca

• Riadi a rozvíja účtovný tím

• Buduje dobré vnútro firemné vzťahy s ostatnými tímami, materskou spoločnosťou a sesterskými spoločnosťami

(v) Externá spolupráca

• Priama komunikácia s externými audítormi, daňovými poradcami, pracovníkmi finančnej správy

• Spolupráca a komunikácia s dodávateľmi, materskou spoločnosťou a sesterskými spoločnosťami

Ostatné:

Administratíva a vedenie evidencie autoparku.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 13. plat
  • Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • Podpora odborného rastu
  • Flexibilný pracovný čas
  • Príspevok na stravovanie
  • Podpora BOZP, bezpečné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás táto pozícia zaujala, pošlite nám svoj životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky alebo emailom.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Významný dodávateľ komponentov pre automobilový priemysel. Zameriava sa na inováciu, kvalitu a udržateľnosť výroby. Spoločnosť pôsobí v Pezinku a je súčasťou nadnárodnej skupiny s pôsobnosťou v celej Európe.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomický smer (financie, účtovníctvo, controlling)

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

GDPR - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
IFRS - Pokročilý
Slovenské účtovné štandardy - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

5 a viac

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Prax minimálne 5 rokov vo finančnom riadení, ideálne v automotive sektore
  • Silné analytické myslenie a orientácia na výsledky
  • Strategické a koncepčné uvažovanie
  • Schopnosť riadiť tím a nastavovať procesy
  • Vynikajúce prezentačné a komunikačné zručnosti
  • Zodpovednosť, dôslednosť, proaktivita
  • Znalosť procesného riadenia a zmien
  • Schopnosť rozhodovať a samostatne konať
  • Anglický jazyk minimálne na úrovni B2
  • Španielsky jazyk výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SOLUZIONA, s. r. o. je personálna agentúra so sídlom v Bratislave, ktorá sa špecializuje na nábor a headhunting kandidátov pre rôzne pracovné pozície – od nižších až po vyššie profilové. Ich cieľom je nájsť pre klientov zamestnancov, ktorí vynikajúco vykonávajú svoju prácu, nezávisle od úrovne pozície.

Spoločnosť má viac ako 12 rokov skúseností na trhu, počas ktorých úspešne umiestnila vyše 800 kandidátov. Ich databáza obsahuje viac ako 25 000 životopisov, čo im umožňuje rýchlo a efektívne reagovať na potreby klientov.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Adrián Szalay
Tel.: +421940636800
E-mail: poslať životopis
ID: 5112240  Dátum zverejnenia: 3.7.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac