Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonná asistentka
SOLUZIONA s. r. o.
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 500 EUR/mesiac
1 300 - 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú a výkonnú asistentku, ktorej hlavná náplň bude:
- kontrola všetkých náležitostí dokumentov predkladaných na podpis (faktúry, odpovede na listy, objednávky, zmluvy...),
- príprava podkladov pre stretnutia a rokovania,
- organizovanie porád manažmentu podľa pokynov riaditeľa a zápisy z pracovných stretnutí,
- hospodárska komunikácia (listy, maily),
- príprava ad hoc tabuliek z informačného systému
- kontrola všetkých náležitostí dokumentov predkladaných na podpis (faktúry, odpovede na listy, objednávky, zmluvy...),
- príprava podkladov pre stretnutia a rokovania,
- organizovanie porád manažmentu podľa pokynov riaditeľa a zápisy z pracovných stretnutí,
- hospodárska komunikácia (listy, maily),
- príprava ad hoc tabuliek z informačného systému
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilná práca
- pružná pracovná doba
- dovolenky 5 dní navyše
- ústretovosť voči rodičovským povinnostiam
- možnosť vzdelávať sa
- pružná pracovná doba
- dovolenky 5 dní navyše
- ústretovosť voči rodičovským povinnostiam
- možnosť vzdelávať sa
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám, prosím, elektronicky zašlite svoj štrukturovaný profesijný životopis s fotkou.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie súhlasu so spracovaním osobných údajov podľa §20 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie súhlasu so spracovaním osobných údajov podľa §20 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Štátna správa, verejná správa a samospráva
Rozpočtová organizácia vo verejnom sektore.
Rozpočtová organizácia vo verejnom sektore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva
Ostatné znalosti
Microsoft PowerPoint, Microsoft Excell - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Min 3 roky skúsenosti na pozícii v administratíve (office manager, asistent).
- zodpovednosť a profesionalita
- zmysel pre detail
- aktívny prístup
- plynulá práca s nástrojmi MS Office
- zodpovednosť a profesionalita
- zmysel pre detail
- aktívny prístup
- plynulá práca s nástrojmi MS Office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SOLUZIONA, s. r. o.je personálna agentúra, ktorá hľadá kandidátov s profesionálnym výkonom a schopnosťami na obsadenie nižších alebo vyšších pracovných pozícií na trhu práce. Naši konzultanti sú vyškolení a skúsení jednotlivci, ktorí sa vždy zaviazali spoločnostiam, ako aj kandidátom, aby im pomohli nájsť najvhodnejšiu pracovnú príležitosť, ktorá zaručí úspešnú spoluprácu pre obe strany.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3916849
Dátum zverejnenia: 29.5.2020
2020-05-29
lokalita: Trnava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: SOLUZIONA s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac