Office Manager so španielskym jazykom

SOLUZIONA s. r. o.

Miesto práce
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre španielsku spoločnosť, ktorá sa špecializuje na výrobu a montáž protihlukových stien, hľadáme skúseného Office Managera so znalosťou španielskeho jazyka.

Vašou úlohou bude:
- Komunikácia s úradmi, dodávateľmi, odberateľmi a rôznymi inštitúciami,
- Zabezpečenie nákupu kancelárskych potrieb, občerstvenia,
- Organizácia, prijímanie a evidencia došlej a odoslanej korešpondencie,
- Evidencia došlých faktúr, dochádzky zamestnancov,
- Komunikácia s materskou spoločnosťou v Španielsku,
- Kopírovanie skenovanie a viazanie dokumentov,
- Objednávanie leteniek,
- Iné administratívne úlohy podľa pokynu nadriadeného.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 1.300 - 1.800€ brutto (v závislosti od predchádzajúcich skúseností)

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilný pracovný čas,
- príležitostné cestovanie do materskej spoločnosti v Madride,

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu nám prosím zašlite Váš aktuálny životopis v španielskom jazyku na e-mail: [email protected]

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

16.5.2019 (ostáva ešte 25 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Stavebný priemysel

Našim klientom je španielska spoločnosť, ktorá sa špecializuje na výrobu a montáž protihlukových stien.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Španielsky jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Znalosť španielskeho jazyka slovom i písmom (B2-C1 úroveň),
- Predchádzajúca skúsenosť na pozícii recepčná/office manager min 3 roky,
- Silné organizačné zručnosti, vysoká miera samostatnosti, zodpovednosť a flexibilita,
- Ochota príležitostne vycestovať do materskej spoločnosti v Madride,
- Výborné komunikačné zručnosti,
- Pokročilá znalosť balíka MS Office,
- Znalosť anglického jazyka veľkou výhodou, nie však podmienkou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SOLUZIONA, s. r. o. is a recruiting/headhunting company looking for candidates with a professional performance and skills to fill either lower or higher job positions within the job market. Our consultants are trained and experienced individuals, always committed to companies as well as the candidates to help them find the most suitable job opportunity that guarantees a profitable collaboration for both sides.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SOLUZIONA s.r.o.
Dunajská 14
811 08 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Denisa Kinčeková
E-mail: poslať životopis
ID: 3609721   Dátum zverejnenia: 15.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1.300 - 1.800€ brutto (v závislosti od predchádzajúcich skúseností)