Office Manager so španielskym jazykom

SOLUZIONA s. r. o.

Miesto práce
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.300 - 1.800€ brutto (v závislosti od predchádzajúcich skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre španielsku spoločnosť, ktorá sa špecializuje na výrobu a montáž protihlukových stien, hľadáme skúseného Office Managera so znalosťou španielskeho jazyka.

Vašou úlohou bude:
- Komunikácia s úradmi, dodávateľmi, odberateľmi a rôznymi inštitúciami,
- Zabezpečenie nákupu kancelárskych potrieb, občerstvenia,
- Organizácia, prijímanie a evidencia došlej a odoslanej korešpondencie,
- Evidencia došlých faktúr, dochádzky zamestnancov,
- Komunikácia s materskou spoločnosťou v Španielsku,
- Kopírovanie skenovanie a viazanie dokumentov,
- Objednávanie leteniek,
- Iné administratívne úlohy podľa pokynu nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilný pracovný čas,
- príležitostné cestovanie do materskej spoločnosti v Madride,

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu nám prosím zašlite Váš aktuálny životopis v španielskom jazyku na e-mail: [email protected]

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Stavebný priemysel

Našim klientom je španielska spoločnosť, ktorá sa špecializuje na výrobu a montáž protihlukových stien.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Španielsky jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Znalosť španielskeho jazyka slovom i písmom (B2-C1 úroveň),
- Predchádzajúca skúsenosť na pozícii recepčná/office manager min 3 roky,
- Silné organizačné zručnosti, vysoká miera samostatnosti, zodpovednosť a flexibilita,
- Ochota príležitostne vycestovať do materskej spoločnosti v Madride,
- Výborné komunikačné zručnosti,
- Pokročilá znalosť balíka MS Office,
- Znalosť anglického jazyka veľkou výhodou, nie však podmienkou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SOLUZIONA, s. r. o.je personálna agentúra, ktorá hľadá kandidátov s profesionálnym výkonom a schopnosťami na obsadenie nižších alebo vyšších pracovných pozícií na trhu práce. Naši konzultanti sú vyškolení a skúsení jednotlivci, ktorí sa vždy zaviazali spoločnostiam, ako aj kandidátom, aby im pomohli nájsť najvhodnejšiu pracovnú príležitosť, ktorá zaručí úspešnú spoluprácu pre obe strany.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3609721  Dátum zverejnenia: 15.4.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1.300 - 1.800€ brutto (v závislosti od predchádzajúcich skúseností)