Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Konzultant a obchodník účtovného systému Money S3
Seyfor Slovensko, a.s.
Miesto práce
Plynárenská 7, Bratislava
Plynárenská 7, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy závisí od skúseností uchádzača. K základnej mzde sú vyplácané aj výkonnostné odmeny.
1 000 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy závisí od skúseností uchádzača. K základnej mzde sú vyplácané aj výkonnostné odmeny.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia je spojením technickej podpory a obchodu pre súčasných aj potenciálnych zákazníkov - 50% obchodný a 50% technický konzultant. Budete identifikovať a konzultovať potreby a požiadavky zákazníkov, navrhovať im najlepšie riešenie, spracovávať obchodné prípady a poskytovať technickú podporu pre súčasných zákazníkov účtovného systému Money S3.
Money S3 patrí medzi najrozšírenejšie účtovné systémy pre živnostníkov, obchodné reťazce i účtovnícke kancelárie. Má viac ako 16 000 spokojných užívateľov. Môžete sa tak podieľať na zlepšovaní zákazníckeho servisu tohto produktu a zároveň rozšíriť svoje znalosti v IT, ekonomickom a obchodnom smere.
Čo budete mať na starosť?
- Telefonickú a písomnú podporu zákazníkov účtovacieho systému Money S3 (aktívna i pasívna forma poskytovania technickej podpory)
- Obchodnú činnosť, pri ktorej sa ale nejedná sa o aktívny predaj, reaguje sa na prichádzajúci dopyt zákazníkov -> potenciálneho zákazníka prevediete celým obchodným procesom od kontaktovania, až po úspešnú realizáciu obchodu.
- Inštaláciu systému a servisné zásahy u klientov ako aj vzdialenou formou
- Školenia užívateľov Money S3
- Administratívne činnosti spojené s fakturáciou, vytváraním ponúk, správou licencií a vedenie podrobnej evidencie obchodnej činnosti.
V akom tíme budete pracovať?
Táto pozícia je zaujímavá práve tým, že budete sedieť rovno v dvoch tímoch :) ako v obchodnom, tak aj na technickej podpore zákazníkov. Na pobočke v Bratislave budete v priateľskom tíme skúsených kolegov, vďaka ktorým sa v systéme Money S3 rýchlo zorientujete. Budete tiež spolupracovať s kolegami z Brna a Prahy. Všetky tímy sú v dennom v kontakte a navzájom si pomáhajú.
Čo potrebujete k práci na tejto pozícii?
- Záujem o klienta, práca so zákazníkmi je hlavnou náplňou dňa
- Schopnosť vcítiť sa do potrieb zákazníka, pochopiť jeho požiadavky a rýchlo reagovať
- Prehľad v účtovníctve a v daňovej legislatíve
- Prax v práci s MS Office, Excel bude Váš každodenný spoločník
- Veľmi dobré prezentačné schopnosti
- Vynikajúcu slovenčinu
- Tímového ducha
- Vodičský preukaz skupiny B a ochotu občas vycestovať za zákazníkom
Money S3 patrí medzi najrozšírenejšie účtovné systémy pre živnostníkov, obchodné reťazce i účtovnícke kancelárie. Má viac ako 16 000 spokojných užívateľov. Môžete sa tak podieľať na zlepšovaní zákazníckeho servisu tohto produktu a zároveň rozšíriť svoje znalosti v IT, ekonomickom a obchodnom smere.
Čo budete mať na starosť?
- Telefonickú a písomnú podporu zákazníkov účtovacieho systému Money S3 (aktívna i pasívna forma poskytovania technickej podpory)
- Obchodnú činnosť, pri ktorej sa ale nejedná sa o aktívny predaj, reaguje sa na prichádzajúci dopyt zákazníkov -> potenciálneho zákazníka prevediete celým obchodným procesom od kontaktovania, až po úspešnú realizáciu obchodu.
- Inštaláciu systému a servisné zásahy u klientov ako aj vzdialenou formou
- Školenia užívateľov Money S3
- Administratívne činnosti spojené s fakturáciou, vytváraním ponúk, správou licencií a vedenie podrobnej evidencie obchodnej činnosti.
V akom tíme budete pracovať?
Táto pozícia je zaujímavá práve tým, že budete sedieť rovno v dvoch tímoch :) ako v obchodnom, tak aj na technickej podpore zákazníkov. Na pobočke v Bratislave budete v priateľskom tíme skúsených kolegov, vďaka ktorým sa v systéme Money S3 rýchlo zorientujete. Budete tiež spolupracovať s kolegami z Brna a Prahy. Všetky tímy sú v dennom v kontakte a navzájom si pomáhajú.
Čo potrebujete k práci na tejto pozícii?
- Záujem o klienta, práca so zákazníkmi je hlavnou náplňou dňa
- Schopnosť vcítiť sa do potrieb zákazníka, pochopiť jeho požiadavky a rýchlo reagovať
- Prehľad v účtovníctve a v daňovej legislatíve
- Prax v práci s MS Office, Excel bude Váš každodenný spoločník
- Veľmi dobré prezentačné schopnosti
- Vynikajúcu slovenčinu
- Tímového ducha
- Vodičský preukaz skupiny B a ochotu občas vycestovať za zákazníkom
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame Vám:
- Zázemie IT firmy so silným postavením na európskom trhu
- Prácu na dlhodobých projektoch a príležitosti kariérneho posunu
- Podporu Vášho kariérneho i osobného rastu vo forme rôznych kurzov a školení
- Pružnú pracovnú dobu, home office
Pozrite sa tiež na Balíček zamestnaneckých benefitov: www.solitea.cz/sk/career/benefits
Pracovné miesto Vás čaká v pohodlných kanceláriách na Plynárenskej 7c v Bratislave.
- Zázemie IT firmy so silným postavením na európskom trhu
- Prácu na dlhodobých projektoch a príležitosti kariérneho posunu
- Podporu Vášho kariérneho i osobného rastu vo forme rôznych kurzov a školení
- Pružnú pracovnú dobu, home office
Pozrite sa tiež na Balíček zamestnaneckých benefitov: www.solitea.cz/sk/career/benefits
Pracovné miesto Vás čaká v pohodlných kanceláriách na Plynárenskej 7c v Bratislave.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika, informatika
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Windows - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Windows - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Holding Seyfor patrí medzi európskych dodávateľov ICT riešení. Zamestnáva už vyše 1600 zamestnancov. Svojimi riešeniami pokrýva veľké spektrum subjektov od živnostníkov cez korporácie až po štátnu správu. Vytvára vlastné podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zákazkový vývoj pre komerčný segment, verejnú správu, školstvo a zdravotníctvo
Patríme medzi 3 najväčších partnerov spoločnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetenciu skoro pre všetky riešenia, ktoré Microsoft poskytuje. Prostredníctvom vyspelých podnikových systémov Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu riadenia firiem. Personalistiku a komplexný outsourcing miezd sprostredkovávame pomocou systému Vema. Vyvíjame Money S3, jeden z najrozšírenejších účtovných programov v ČR i SR, i najobľúbenejšiu cloudovú fakturačnú službu iDoklad. V našom portfóliu sú tiež pokladničné systémy ako Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a ďalšie POS systémy. Venujeme sa dátovej analýze, BI a príprave systémov na kľúč.
Napriek tomu, že veľkosťou dosahujeme parametre korporácie, atmosféra a kultúra u nás je jedinečná. Záleží nám na úspechu a spokojnosti každého človeka, svojich ľudí si vážime a podporujeme ich vyvážený život a zdravie.
V našich tímoch vítame talenty každého druhu od softwarových vývojárov cez profesionálov v starostlivosti o zákazníka až po silných lídrov. Naše dvere sú otvorené každému, kto dokáže prísť s originálnymi nápadmi a dokáže spolupracovať a počúvať ostatných.
Patríme medzi 3 najväčších partnerov spoločnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetenciu skoro pre všetky riešenia, ktoré Microsoft poskytuje. Prostredníctvom vyspelých podnikových systémov Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu riadenia firiem. Personalistiku a komplexný outsourcing miezd sprostredkovávame pomocou systému Vema. Vyvíjame Money S3, jeden z najrozšírenejších účtovných programov v ČR i SR, i najobľúbenejšiu cloudovú fakturačnú službu iDoklad. V našom portfóliu sú tiež pokladničné systémy ako Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a ďalšie POS systémy. Venujeme sa dátovej analýze, BI a príprave systémov na kľúč.
Napriek tomu, že veľkosťou dosahujeme parametre korporácie, atmosféra a kultúra u nás je jedinečná. Záleží nám na úspechu a spokojnosti každého človeka, svojich ľudí si vážime a podporujeme ich vyvážený život a zdravie.
V našich tímoch vítame talenty každého druhu od softwarových vývojárov cez profesionálov v starostlivosti o zákazníka až po silných lídrov. Naše dvere sú otvorené každému, kto dokáže prísť s originálnymi nápadmi a dokáže spolupracovať a počúvať ostatných.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3988935
Dátum zverejnenia: 19.10.2020
2020-10-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, IT konzultant, Konzultant, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Seyfor Slovensko, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac