Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personalista
Seyfor Slovensko, a.s.
Miesto práce
Plynárenská, Ružinov
Plynárenská, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 850 výsledná výška platu je závislá od Vašich schopností a doposiaľ nadobudnutých skúseností a dosahovaných výsledkov
od 850 výsledná výška platu je závislá od Vašich schopností a doposiaľ nadobudnutých skúseností a dosahovaných výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví ťa práca s ľuďmi a chceš byť súčasťou kolektívu, kde máš dosah a vplyv na jeho podobu?
S tvojou pomocou chceme vytvoriť prostredie, kde sa ľudia radi vracajú a vedia, že nám na ich práci a spokojnosti záleží.
Do nášho malého kolektívu hľadáme uchádzača na pozíciu Personalista, ktorý má záujem pracovať v oblasti HR a má prax v danej oblasti. Práve v rámci personalistiky nám chýba jeden profík do tímu.
Čo bude Tvojou úlohou?
- rozvíjanie firemnej kultúry
- koordinovanie školiacich a vzdelávacích
- programov pre zamestnancov
- tvorba a organizačné zabezpečenie firemných
- akcií a aktivít
- organizovanie školení BOZP zamestnancov
- archivácia dokumentov
- vyhľadávanie a organizácia náborového
- procesu nových zamestnancov - inzercia
- voľných pracovných miest
- realizácia výberových konaní
- výber vhodných uchádzačov
- spolupráca s úradmi práce, personálnymi
agentúrami, školami za účelom vyhľadania a
oslovenia vhodných kandidátov
- zodpovednosť za tvorbu a administráciu
všetkých personálnych a pracovno-právnych
dokumentov
- spolupráca so mzdovým oddelením
- plánovanie a dohľad nad zamestnaneckým
programom benefitov
- vedenie dokumentácie, zamestnaneckých
zložiek
- vedenie pravidelných rozhovorov so
zamestnancami
S tvojou pomocou chceme vytvoriť prostredie, kde sa ľudia radi vracajú a vedia, že nám na ich práci a spokojnosti záleží.
Do nášho malého kolektívu hľadáme uchádzača na pozíciu Personalista, ktorý má záujem pracovať v oblasti HR a má prax v danej oblasti. Práve v rámci personalistiky nám chýba jeden profík do tímu.
Čo bude Tvojou úlohou?
- rozvíjanie firemnej kultúry
- koordinovanie školiacich a vzdelávacích
- programov pre zamestnancov
- tvorba a organizačné zabezpečenie firemných
- akcií a aktivít
- organizovanie školení BOZP zamestnancov
- archivácia dokumentov
- vyhľadávanie a organizácia náborového
- procesu nových zamestnancov - inzercia
- voľných pracovných miest
- realizácia výberových konaní
- výber vhodných uchádzačov
- spolupráca s úradmi práce, personálnymi
agentúrami, školami za účelom vyhľadania a
oslovenia vhodných kandidátov
- zodpovednosť za tvorbu a administráciu
všetkých personálnych a pracovno-právnych
dokumentov
- spolupráca so mzdovým oddelením
- plánovanie a dohľad nad zamestnaneckým
programom benefitov
- vedenie dokumentácie, zamestnaneckých
zložiek
- vedenie pravidelných rozhovorov so
zamestnancami
Zamestnanecké výhody, benefity
Priateľská pracovná atmosféra
Možnosť profesijného rastu
Zázemie stabilnej spoločnosti
Korektný a profesionálny prístup zo strany zamestnávateľa
Služobný notebook a mobil, aj na súkromné účely
Gastrokarta bez zrážok zo mzdy
Teambuildingy, firemné večierky
Možnosť profesijného rastu
Zázemie stabilnej spoločnosti
Korektný a profesionálny prístup zo strany zamestnávateľa
Služobný notebook a mobil, aj na súkromné účely
Gastrokarta bez zrážok zo mzdy
Teambuildingy, firemné večierky
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám zašlite životopis a motivačný list na:
[email protected]
Vopred ďakujeme všetkým, ktorí prejavia záujem, avšak z časových dôvodov budeme kontaktovať len
vybraných kandidátov, ktorí budú spĺňať základné požiadavky.
[email protected]
Vopred ďakujeme všetkým, ktorí prejavia záujem, avšak z časových dôvodov budeme kontaktovať len
vybraných kandidátov, ktorí budú spĺňať základné požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika, Personálny manažment
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti s personálnou agendou
Znalosť práce s ľuďmi a vytváraním kolektívu
Znalosť trhu práce
Znalosť Zákonníka práce
Komunikatívnosť
Organizačné schopnosti
Znalosť práce s ľuďmi a vytváraním kolektívu
Znalosť trhu práce
Znalosť Zákonníka práce
Komunikatívnosť
Organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Holding Seyfor patrí medzi európskych dodávateľov ICT riešení. Zamestnáva už vyše 1600 zamestnancov. Svojimi riešeniami pokrýva veľké spektrum subjektov od živnostníkov cez korporácie až po štátnu správu. Vytvára vlastné podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zákazkový vývoj pre komerčný segment, verejnú správu, školstvo a zdravotníctvo
Patríme medzi 3 najväčších partnerov spoločnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetenciu skoro pre všetky riešenia, ktoré Microsoft poskytuje. Prostredníctvom vyspelých podnikových systémov Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu riadenia firiem. Personalistiku a komplexný outsourcing miezd sprostredkovávame pomocou systému Vema. Vyvíjame Money S3, jeden z najrozšírenejších účtovných programov v ČR i SR, i najobľúbenejšiu cloudovú fakturačnú službu iDoklad. V našom portfóliu sú tiež pokladničné systémy ako Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a ďalšie POS systémy. Venujeme sa dátovej analýze, BI a príprave systémov na kľúč.
Napriek tomu, že veľkosťou dosahujeme parametre korporácie, atmosféra a kultúra u nás je jedinečná. Záleží nám na úspechu a spokojnosti každého človeka, svojich ľudí si vážime a podporujeme ich vyvážený život a zdravie.
V našich tímoch vítame talenty každého druhu od softwarových vývojárov cez profesionálov v starostlivosti o zákazníka až po silných lídrov. Naše dvere sú otvorené každému, kto dokáže prísť s originálnymi nápadmi a dokáže spolupracovať a počúvať ostatných.
Patríme medzi 3 najväčších partnerov spoločnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetenciu skoro pre všetky riešenia, ktoré Microsoft poskytuje. Prostredníctvom vyspelých podnikových systémov Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu riadenia firiem. Personalistiku a komplexný outsourcing miezd sprostredkovávame pomocou systému Vema. Vyvíjame Money S3, jeden z najrozšírenejších účtovných programov v ČR i SR, i najobľúbenejšiu cloudovú fakturačnú službu iDoklad. V našom portfóliu sú tiež pokladničné systémy ako Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a ďalšie POS systémy. Venujeme sa dátovej analýze, BI a príprave systémov na kľúč.
Napriek tomu, že veľkosťou dosahujeme parametre korporácie, atmosféra a kultúra u nás je jedinečná. Záleží nám na úspechu a spokojnosti každého človeka, svojich ľudí si vážime a podporujeme ich vyvážený život a zdravie.
V našich tímoch vítame talenty každého druhu od softwarových vývojárov cez profesionálov v starostlivosti o zákazníka až po silných lídrov. Naše dvere sú otvorené každému, kto dokáže prísť s originálnymi nápadmi a dokáže spolupracovať a počúvať ostatných.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3424553
Dátum zverejnenia: 19.6.2018
2018-06-19
lokalita: Plynárenská, Ružinov Pozícia: HR asistent, HR Koordinátor, Office manager, Personalista Spoločnosť: Seyfor Slovensko, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 850 výsledná výška platu je závislá od Vašich schopností a doposiaľ nadobudnutých skúseností a dosahovaných výsledkov