Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office asistent/asistentka
SOLARAS s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď, dohodou
ihneď, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
500 EUR/mesiacmzda vyplácaná na faktúru
500 EUR/mesiacmzda vyplácaná na faktúru
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme ambicióznu a spoľahlivú osobu na pozíciu Office Asistenta/tky pre našu rýchlo sa rozvíjajúcu spoločnosť. Táto pozícia je vhodná pre jednotlivcov so silnými organizačnými schopnosťami a schopnosťou riešiť viacero úloh súčasne.
Tvoje úlohy budú:
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov
- zabezpečovanie bežného chodu kancelárie
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (kopírka, scan).
- spracovávanie rôznych podkladov, cenových ponúk, prezentácií pre konateľa a obchodných zástupcov
- starostlivosť o zmluvných klientov
- komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi, aj v nemeckom jazyku
- zabezpečenie administratívnych a organizačných úloh
- podpora v oblasti back-office: organizácia a správa termínov, stretnutí pre konateľa a obchodných zástupcov, interná a externá komunikácia
Poteší nás ak k tvojim skills patria aj
- Predajné zručnosti
- Prehľad v oblasti obnoviteľných zdrojov, fotovoltiky výhodou, nie podmienkou
- Príjemne vystupovanie, komunikatívnosť, organizačné schopnosti, zodpovednosť..
Tvoje úlohy budú:
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov
- zabezpečovanie bežného chodu kancelárie
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (kopírka, scan).
- spracovávanie rôznych podkladov, cenových ponúk, prezentácií pre konateľa a obchodných zástupcov
- starostlivosť o zmluvných klientov
- komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi, aj v nemeckom jazyku
- zabezpečenie administratívnych a organizačných úloh
- podpora v oblasti back-office: organizácia a správa termínov, stretnutí pre konateľa a obchodných zástupcov, interná a externá komunikácia
Poteší nás ak k tvojim skills patria aj
- Predajné zručnosti
- Prehľad v oblasti obnoviteľných zdrojov, fotovoltiky výhodou, nie podmienkou
- Príjemne vystupovanie, komunikatívnosť, organizačné schopnosti, zodpovednosť..
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príležitosť pracovať v dynamickom a priateľskom prostredí.
- Možnosti osobného a profesionálneho rozvoja.
- Konkurencieschopné finančné ohodnotenie.
- Piatky práca z domu
- Možnosti osobného a profesionálneho rozvoja.
- Konkurencieschopné finančné ohodnotenie.
- Piatky práca z domu
Informácie o výberovom konaní
Jedná sa o prácu na polovičný úväzok v doobedňajších hodinách. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov, všetkým veľmi pekne ďakujeme za prejavený záujem a prajeme veľa úspechov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
obchod
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Canva - Mierne pokročilý
CRM (Customer Relationship Management) - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Canva - Mierne pokročilý
CRM (Customer Relationship Management) - Mierne pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť
Schopnosť efektívne komunikovať
Proaktívny prístup k pridelenej agende
Schopnosť efektívne komunikovať
Proaktívny prístup k pridelenej agende
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme tu preto, aby sme budúcnosť formovali, nie na ňu len čakali.
Ako skúsená fotovoltická spoločnosť sme lídrom v oblasti inovatívnych riešení. Našim cieľom je sprístupniť čistú energiu pre čo najviac ľudí na našej planéte.
Systémy SOLARAS sú navrhnuté tak, aby boli maximálne spoľahlivé a konzistentné. Chceme, aby naše výrobky boli trvalou súčasťou životov klientov a aby ich prínosy boli viditeľné aj s pribudajucim časom. Veríme, že každý malý krok má veľký vplyv na jednotlivca a nakoniec aj na životné prostredie a spoločnosť ako celok.
Naše partnerstvo s rakúskou spoločnosťou Solah gmbh pôsobiacou v Rakúsku, Švajčiarsku a Nemecku, nám umožňuje využívať výnimočné know-how, kvalitu a spoľahlivosť a prinášať ich aj našim slovenským zákazníkom.
Robíme to z lásky k tejto planéte a pre zabezpečenie zajtrajška pre nás a naše budúce generácie. Dennodenne pracujeme na vytváraní nového, čistého a pre život priaznivého sveta, jeden systém po druhom.
Ako skúsená fotovoltická spoločnosť sme lídrom v oblasti inovatívnych riešení. Našim cieľom je sprístupniť čistú energiu pre čo najviac ľudí na našej planéte.
Systémy SOLARAS sú navrhnuté tak, aby boli maximálne spoľahlivé a konzistentné. Chceme, aby naše výrobky boli trvalou súčasťou životov klientov a aby ich prínosy boli viditeľné aj s pribudajucim časom. Veríme, že každý malý krok má veľký vplyv na jednotlivca a nakoniec aj na životné prostredie a spoločnosť ako celok.
Naše partnerstvo s rakúskou spoločnosťou Solah gmbh pôsobiacou v Rakúsku, Švajčiarsku a Nemecku, nám umožňuje využívať výnimočné know-how, kvalitu a spoľahlivosť a prinášať ich aj našim slovenským zákazníkom.
Robíme to z lásky k tejto planéte a pre zabezpečenie zajtrajška pre nás a naše budúce generácie. Dennodenne pracujeme na vytváraní nového, čistého a pre život priaznivého sveta, jeden systém po druhom.
ID: 4771966
Dátum zverejnenia: 28.2.2024
2024-02-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: SOLARAS s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 500 EUR/mesiac