Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Help desk operátor s Nemeckým jazykom
Zaujíma Ťa svet IT, no zatiaľ nemáš dostatočné technické skúsenosti? Poď ku nám do tímu help desk operátorov, ktorí sú prvou kontaktnou osobou pre našich zákazníkov, keď riešia akýkoľvek technický problém. Tvojou úlohou bude zákazníka vypočuť, zaznamenať jeho problém a ďalej sledovať našich technikov ako si s riešením problému poradia.
Jazykové znalostiNemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Inzerujúca spoločnosťStručná charakteristika spoločnostiSpoločnosť Soitron je stredoeurópskym integrátorom, ktorý pôsobí na IT trhu už viac ako 30 rokov. Svojim klientom ponúka produkty a služby v oblasti robotizácie a automatizácie procesov, internetu vecí (IoT), IT infraštruktúry, komunikačných a cloudových riešení, IT bezpečnosti, služieb a outsourcingu, či IT poradenstva a aplikácií. Soitron, s.r.o. je členom skupiny Soitron Group, v ktorej pracuje viac ako 800 medzinárodných odborníkov a združuje profesionálne tímy na Slovensku, v Českej republike, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Poľsku a Veľkej Británii. Ponúka jedinečné skúsenosti v oblasti IT a možnosť profesionálneho rastu v medzinárodnom prostredí. Hlavná oblasť pôsobenia spoločnostiInformačné technológie Kontaktné údajeSoitron s.r.o. Plynárenská 5 821 09 Bratislava Slovak Republic Kontaktná osoba: Zuzana Kršková Web: http://www.soitron.sk/kariera Application form |
|
ID: 3235522
Dátum zverejnenia: 7.11.2017
2017-11-07
lokalita: Bratislava, Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Telefonický operátor Spoločnosť: SOITRON, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.