Account & Project manager – Financial Services

SOFTEC

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacmin. 2.500,- €/mes. + odmeny podľa dosiahnutých výsledkov. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš vzťah k vývoju SW riešení, baví ťa komunikácia s klientmi a starostlivosť o nich? Prozákaznícka orientácia je pre teba state-of-mind a problém nevnímaš ako prekážku, ale výzvu? Zaujímajú ťa trendy a inovácie, ale aj technologicky zabehané core IT systémy? Chceš pracovať na medzinárodných projektoch a mať ich pod palcom? Potom je tu tvoja šanca :)

Spoj svoju kariéru so softvérovo-konzultačnou spoločnosťou SOFTEC, ktorá patrí k top spoločnostiam v oblasti prepájania businessu a informačných technológii. Hľadáme posilu na pozíciu Manažéra accountu. 

ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?

  • proaktívne zastrešovať starostlivosť o zverených zákazníkov – od získania projektu až po delivery, zodpovedať za dodávku našich služieb a riešení;
  • identifikovať nové obchodné príležitosti u existujúcich zákazníkov, hľadať riešenia pre ich naplnenie;
  • rozvíjať a udržiavať dobré vzťahy s klientom a zisťovať ich ďalšie potreby;
  • dojednávať zmluvné podmienky;
  • aktívne komunikovať so zákazníkom a business vlastníkmi, sprostredkovať komunikáciu medzi zákazníkom a riešiteľským tímom;
  • riadiť členov projektového tímu a team leadrov pri návrhu, vývoji a údržbe IS; operatívne riešiť projektové problémy.

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO PONÚKAME?

  • možnosť pracovať na zmysluplných IT riešeniach, ktoré uľahčujú život;
  • kariérny rast a rozvoj, účasť na aktivitách expertných centier – zdieľanie najnovších IT trendov;
  • prepracovaný systém odborného vzdelávania a rozvoja soft skills;
  • prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
  • zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevok na zdravie, na technologickú vychytávku, príspevok do 3. piliera DDS, sabatical, auto na operatívny leasing);
  • množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport karta, ďalšie benefity na podporu zdravia (lekárske vyšetrenia, masáže, wellness procedúry, atď.);
  • pravidelné cvičenia jogy a zdravého chrbta – online aj offline 
  • príspevok na jazykové vzdelávanie;
  • nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
  • flexibilný pracovný čas s možnosťou home office (nielen v čase corony);
  • priestory najzelenšej kancelárskej budovy na Slovensku s veľkou terasou, oddychovými zónami a cyklomiestnosťou.


Informácie o výberovom konaní

Ak si sa našiel v tejto pozícii, neváhaj a pošli nám, svoje CV. V motivačnom liste nezabudni uviesť, čím sme Ťa oslovili.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Informatika - SW inžinierstvo, IT management 

Prax na pozícii/v oblasti

Informatika - SW delivery management

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO OČAKÁVAME?

  • relevantné skúsenosti s vývojom a implementáciou SW riešení;
  • dobrá orientácia v problematike a potrebách poisťovníctva;
  • min. 2 roky skúseností so starostlivosťou o klientov – priamy kontakt s klientom (konzultant, analytik, tím líder, projektový koordinátor);
  • praktické skúsenosti s vedením menších projektov a tímov sú výhodou;
  • výhodou sú skúsenosti z oblasti FINANCE/Insurance;
  • angličtina a poľština – na pokročilej komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom);
  • VŠ vzdelanie ideálne informatického/ekonomického zamerania;
  • schopnosť preniknúť do oblasti technológií a rozumieť potrebám klienta;
  • záujem a pozitívny vzťah ku koordinácií a motivácii ľudí.

 Čo by Ti ešte nemalo chýbať:

  • „drive“ a proaktívny prístup;
  • schopnosť preberať zodpovednosť, doťahovať veci do konca;
  • prozákaznícka a protímová orientácia;
  • výborné komunikačné a negociačné zručnosti (rozhovory so zákazníkmi, vedenie rokovaní); manažérske a koordinačné zručnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme softvérovo-konzultačná spoločnosť, spolu nás je už vyše 400 a neustále rastieme. Určite radi privítame do tímu aj teba. Neboj sa, nehodíme ťa do vody, aby si sám plával.

Ak si junior, tak ako každý nováčik u nás, budeš aj ty na začiatku zaradený do útvaru Akadémia a bude ti pridelený tútor, ktorý ťa bude viesť a pomáhať ti so zadanými úlohami. Následne, keď budeš na to pripravený, po mesiaci až dvoch, začneš pracovať na reálnom projekte. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.

Pri medioroch a senioroch je priebeh zaškoľovania primeraný ich aktuálnym znalostiam, taktiež s podporou prideleného tútora. Pracujeme s technológiami ako Angular, Java, .NET, React ale aj vlastnými ako napr. JavaTec.

Sídlo spoločnosti máme v Bratislave v budove Einpark - najzelenšej kancelárskej budove na Slovensku, ktorá vďaka svojim udržateľným princípom získala viacero certifikátov. Naše ďalšie pobočky máme v Prahe, Prievidzi a v Žiline.

Od iných firiem sa líšime hlavne tým, že pojmy rodinná a príjemná atmosféra nie sú pre nás iba prázdne slová, ale je to reálny motivátor našich zamestnancov. Dokazujú to aj naše interné prieskumy spokojnosti, fluktuácia nepresahujúca dvojciferné číslo, stabilné tímy, naši dlhoroční kolegovia a nakoniec aj samotné pravidelné umiestnenie medzi najlepšími zamestnávateľmi. Tento rok nás opäť neminulo ocenenie od Profesie a sme medzi top 10 najzamestnávateľmi na Slovensku v oblasti IT. Naša pobočka v Bratislave nedávno získala ocenenie Office roka 2021 – Zdravá kancelária, pričom k tomuto rozhodnutiu, ako uviedla samotná porota, prispela tiež rodinná atmosféra, ktorú v našich officoch cítili.

Máme prepracovaný benefitný systém, ktorý ponúka množstvo zaujímavých výhod ako napríklad:
• penzijné zabezpečenie/ 3. pilier DDS
• dni dovolenky navyše pre všetkých podľa levelu seniority
• Kafetéria
• príspevok na technologickú vychytávku (na pracovné vybavenie)
• podpora zdravotnej starostlivosti
• finančný príspevok na jazykové vzdelávanie
• pôžička na riešenie bytovej situácie
• referral program
• lifestyle aktivity - ranné cvičenia jogy, zdravý chrbát, webináre a pod.
• oddychové zóny, cyklomiestnosť
• parkovanie, auto na operatívny leasing
• home office (napriek tomu chodí mnoho našich kolegov do práce pretože sa chce stretávať s ostantnými)
• letná a zimná Softecovica, divízovice, detský Mikuláš
• tematické týždne – nanukový, ovocný, zdravý a pod.
• skupinové športové aktivity – maratóny a bežecký klub, florbal, volejbal a ďalšie

Chceš sa o SOFTEC-u dozvedieť viac? Klikni na našu webstránku a pozri si naše aktuálne otvorené pozície: https://www.softec.sk/pracovne-ponuky/

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

ID: 4494167  Dátum zverejnenia: 3.1.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac