Account & Project manager – Financial Services
SOFTEC, spol. s r.o.
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
Dohodou
2 500 EUR/mesiacmin. 2.500,- €/mes. + odmeny podľa dosiahnutých výsledkov. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš vzťah k vývoju SW riešení, baví ťa komunikácia s klientmi a starostlivosť o nich? Prozákaznícka orientácia je pre teba state-of-mind a problém nevnímaš ako prekážku, ale výzvu? Zaujímajú ťa trendy a inovácie, ale aj technologicky zabehané core IT systémy? Chceš pracovať na medzinárodných projektoch a mať ich pod palcom? Potom je tu tvoja šanca :)
Spoj svoju kariéru so softvérovo-konzultačnou spoločnosťou SOFTEC, ktorá patrí k top spoločnostiam v oblasti prepájania businessu a informačných technológii. Hľadáme posilu na pozíciu Manažéra accountu.
ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?
- proaktívne zastrešovať starostlivosť o zverených zákazníkov – od získania projektu až po delivery, zodpovedať za dodávku našich služieb a riešení;
- identifikovať nové obchodné príležitosti u existujúcich zákazníkov, hľadať riešenia pre ich naplnenie;
- rozvíjať a udržiavať dobré vzťahy s klientom a zisťovať ich ďalšie potreby;
- dojednávať zmluvné podmienky;
- aktívne komunikovať so zákazníkom a business vlastníkmi, sprostredkovať komunikáciu medzi zákazníkom a riešiteľským tímom;
- riadiť členov projektového tímu a team leadrov pri návrhu, vývoji a údržbe IS; operatívne riešiť projektové problémy.
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO PONÚKAME?
- možnosť pracovať na zmysluplných IT riešeniach, ktoré uľahčujú život;
- kariérny rast a rozvoj, účasť na aktivitách expertných centier – zdieľanie najnovších IT trendov;
- prepracovaný systém odborného vzdelávania a rozvoja soft skills;
- prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
- zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevok na zdravie, na technologickú vychytávku, príspevok do 3. piliera DDS, sabatical, auto na operatívny leasing);
- množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport karta, ďalšie benefity na podporu zdravia (lekárske vyšetrenia, masáže, wellness procedúry, atď.);
- pravidelné cvičenia jogy a zdravého chrbta – online aj offline
- príspevok na jazykové vzdelávanie;
- nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
- flexibilný pracovný čas s možnosťou home office (nielen v čase corony);
- priestory najzelenšej kancelárskej budovy na Slovensku s veľkou terasou, oddychovými zónami a cyklomiestnosťou.
Informácie o výberovom konaní
Ak si sa našiel v tejto pozícii, neváhaj a pošli nám, svoje CV. V motivačnom liste nezabudni uviesť, čím sme Ťa oslovili.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ČO OČAKÁVAME?
- relevantné skúsenosti s vývojom a implementáciou SW riešení;
- dobrá orientácia v problematike a potrebách poisťovníctva;
- min. 2 roky skúseností so starostlivosťou o klientov – priamy kontakt s klientom (konzultant, analytik, tím líder, projektový koordinátor);
- praktické skúsenosti s vedením menších projektov a tímov sú výhodou;
- výhodou sú skúsenosti z oblasti FINANCE/Insurance;
- angličtina a poľština – na pokročilej komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom);
- VŠ vzdelanie ideálne informatického/ekonomického zamerania;
- schopnosť preniknúť do oblasti technológií a rozumieť potrebám klienta;
- záujem a pozitívny vzťah ku koordinácií a motivácii ľudí.
Čo by Ti ešte nemalo chýbať:
- „drive“ a proaktívny prístup;
- schopnosť preberať zodpovednosť, doťahovať veci do konca;
- prozákaznícka a protímová orientácia;
- výborné komunikačné a negociačné zručnosti (rozhovory so zákazníkmi, vedenie rokovaní); manažérske a koordinačné zručnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ako softvérovo-konzultačná spoločnosť poskytujeme svoje služby na Slovensku, v Česku a v ďalších ôsmich krajinách Európy. Jedná sa najmä o poradenstvo v oblasti informačných systémov, analýzu, navrhujeme a vyvíjame komplexné IT riešenia a zabezpečujeme systémovú integráciu a outsourcing. Našimi kľúčovými klientmi sú významné banky, poisťovne, orgány štátnej správy a telekomunikačné firmy.
Za úspechmi Softecu stoja ľudia. Pracujú u nás starostlivo vyberaní a motivovaní pracovníci sústredení do vysoko výkonných tímov. Práca v Softecu, to je záruka profesionality a je vstupenkou do sveta IT biznisu. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.
V roku 2018 sme získali ocenenie IT projekt roka za biometrickú (tvárovú) identifikáciu klienta bez jeho fyzickej prítomnosti pre Tatra banku.
Inovácie, budúcnosť, SOFTEC. Spoj s nami svoju kariéru!