Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Procesný senior analytik
SOFTEC
Miesto práce
Bratislava III, Bratislava
Bratislava III, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacmin. 2 500,- €/mes. + variabilná zložka mzdy. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.
2 500 EUR/mesiacmin. 2 500,- €/mes. + variabilná zložka mzdy. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej spoločnosti hľadáme experta na procesné záležitosti, ich optimalizáciu, zvyšovanie efektívnosti, implementáciu a meranie kvality. Baví Ťa identifikovať „slabé“ miesta a navrhovať možnosti riešenia? Baví Ťa zlepšovať procesy a prekážky na ceste dosiahnutia zmien vnímaš ako výzvu na prekonávanie sa?
ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?
• zodpovednosť za automatizáciu interných procesov v Softecu. Naším cieľom je bezpapierová organizácia.
• príprava plánu automatizácie na najbližšie obdobie, ako aj dlhodobej stratégie
• príprava business case-ov pre navrhované zmeny
• príprava procesnej analýzy a podpornej dokumentácie
• prezentovanie svojich návrhov tímom, ako aj vedeniu spoločnosti
• spolupráca pri vývoji a implementácii riešení, zavádzanie riešení do prevádzky a ich podpora
• koordinácia činností týkajúcich sa úprav existujúcich alebo novovznikajúcich procesov, metodík, interných školení a zavádzania procesov s podporou nových resp. existujúcich systémov a projektov
• podpora projektov pre našich zákazníkov.
ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?
• zodpovednosť za automatizáciu interných procesov v Softecu. Naším cieľom je bezpapierová organizácia.
• príprava plánu automatizácie na najbližšie obdobie, ako aj dlhodobej stratégie
• príprava business case-ov pre navrhované zmeny
• príprava procesnej analýzy a podpornej dokumentácie
• prezentovanie svojich návrhov tímom, ako aj vedeniu spoločnosti
• spolupráca pri vývoji a implementácii riešení, zavádzanie riešení do prevádzky a ich podpora
• koordinácia činností týkajúcich sa úprav existujúcich alebo novovznikajúcich procesov, metodík, interných školení a zavádzania procesov s podporou nových resp. existujúcich systémov a projektov
• podpora projektov pre našich zákazníkov.
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO PONÚKAME?
• možnosť byť súčasťou firmy, ktorá vyvíja zmysluplné IT riešenia, ktoré uľahčujú život;
• kariérny rast a rozvoj, účasť na aktivitách expertných centier – zdieľanie najnovších IT trendov;
• prepracovaný systém odborného vzdelávania a rozvoja soft skills;
• prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
• zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevky na zdravie, na technologické vychytávky, príspevok do 3. piliera DDS, sabatical, auto na operatívny leasing a iné );
• množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport karta, ďalšie benefity na podporu zdravia (lekárske vyšetrenia, masáže, wellness procedúry, atď.);
• kreditná Diners Club karta s cestovným poistením;
• príspevok na jazykové vzdelávanie;
• nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
• flexibilný pracovný čas s možnosťou home office (nielen v čase corony);
• priestory najzelenšej kancelárskej budovy na Slovensku s veľkou terasou, oddychovou zónou „plaza“ a cyklomiestnosťou (od júna 2021 sedíme v Einpark Bratislava).
• možnosť byť súčasťou firmy, ktorá vyvíja zmysluplné IT riešenia, ktoré uľahčujú život;
• kariérny rast a rozvoj, účasť na aktivitách expertných centier – zdieľanie najnovších IT trendov;
• prepracovaný systém odborného vzdelávania a rozvoja soft skills;
• prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
• zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevky na zdravie, na technologické vychytávky, príspevok do 3. piliera DDS, sabatical, auto na operatívny leasing a iné );
• množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport karta, ďalšie benefity na podporu zdravia (lekárske vyšetrenia, masáže, wellness procedúry, atď.);
• kreditná Diners Club karta s cestovným poistením;
• príspevok na jazykové vzdelávanie;
• nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
• flexibilný pracovný čas s možnosťou home office (nielen v čase corony);
• priestory najzelenšej kancelárskej budovy na Slovensku s veľkou terasou, oddychovou zónou „plaza“ a cyklomiestnosťou (od júna 2021 sedíme v Einpark Bratislava).
Informácie o výberovom konaní
Ak sa vidíš v tejto roli, neváhaj a pošli nám svoje CV s motivačným listom na [email protected]. V motivačnom liste nezabudni uviesť, čím sme Ťa oslovili.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
informatika, manažment IS
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
OD VHODNÉHO KANDIDÁTA OČAKÁVAME, ŽE:
• chápe ako jeho každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít spoločnosti
• chápe interné fungovanie organizácie
• chápe doménu interných procesov (HR, ekonomika a prevádzka, controlling, ...) a rozumie, čo znamená interný informačný systém v softwarehouse pozostávajúci z integrovaných nakupovaných a vlastných modulov
• má schopnosť identifikovať oblasti vhodné na optimalizáciu, pripraviť ich analýzu vrátane TO-BE navrhovaného stavu
• má skúsenosti s modelovaním procesov, smernicami, štandardizáciou a so zefektívňovaním procesov
• má schopnosť riadiť prácu organizovanú do projektov
• má výborné komunikačné zručnosti a drive
• má znalosť nástrojov na zvyšovanie efektívnosti
• má relevantnú prax a vysokoškolské vzdelanie
• angličtina na komunikatívnej úrovni je výhodou.
• chápe ako jeho každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít spoločnosti
• chápe interné fungovanie organizácie
• chápe doménu interných procesov (HR, ekonomika a prevádzka, controlling, ...) a rozumie, čo znamená interný informačný systém v softwarehouse pozostávajúci z integrovaných nakupovaných a vlastných modulov
• má schopnosť identifikovať oblasti vhodné na optimalizáciu, pripraviť ich analýzu vrátane TO-BE navrhovaného stavu
• má skúsenosti s modelovaním procesov, smernicami, štandardizáciou a so zefektívňovaním procesov
• má schopnosť riadiť prácu organizovanú do projektov
• má výborné komunikačné zručnosti a drive
• má znalosť nástrojov na zvyšovanie efektívnosti
• má relevantnú prax a vysokoškolské vzdelanie
• angličtina na komunikatívnej úrovni je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme softvérovo-konzultačná spoločnosť, spolu nás je už vyše 400 a neustále rastieme. Určite radi privítame do tímu aj teba. Neboj sa, nehodíme ťa do vody, aby si sám plával.
Ak si junior, tak ako každý nováčik u nás, budeš aj ty na začiatku zaradený do útvaru Akadémia a bude ti pridelený tútor, ktorý ťa bude viesť a pomáhať ti so zadanými úlohami. Následne, keď budeš na to pripravený, po mesiaci až dvoch, začneš pracovať na reálnom projekte. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.
Pri medioroch a senioroch je priebeh zaškoľovania primeraný ich aktuálnym znalostiam, taktiež s podporou prideleného tútora. Pracujeme s technológiami ako Angular, Java, .NET, React ale aj vlastnými ako napr. JavaTec.
Sídlo spoločnosti máme v Bratislave v budove Einpark - najzelenšej kancelárskej budove na Slovensku, ktorá vďaka svojim udržateľným princípom získala viacero certifikátov. Naše ďalšie pobočky máme v Prahe, Prievidzi a v Žiline.
Od iných firiem sa líšime hlavne tým, že pojmy rodinná a príjemná atmosféra nie sú pre nás iba prázdne slová, ale je to reálny motivátor našich zamestnancov. Dokazujú to aj naše interné prieskumy spokojnosti, fluktuácia nepresahujúca dvojciferné číslo, stabilné tímy, naši dlhoroční kolegovia a nakoniec aj samotné pravidelné umiestnenie medzi najlepšími zamestnávateľmi. Tento rok nás opäť neminulo ocenenie od Profesie a sme medzi top 10 najzamestnávateľmi na Slovensku v oblasti IT. Naša pobočka v Bratislave nedávno získala ocenenie Office roka 2021 – Zdravá kancelária, pričom k tomuto rozhodnutiu, ako uviedla samotná porota, prispela tiež rodinná atmosféra, ktorú v našich officoch cítili.
Máme prepracovaný benefitný systém, ktorý ponúka množstvo zaujímavých výhod ako napríklad:
• penzijné zabezpečenie/ 3. pilier DDS
• dni dovolenky navyše pre všetkých podľa levelu seniority
• Kafetéria
• príspevok na technologickú vychytávku (na pracovné vybavenie)
• podpora zdravotnej starostlivosti
• finančný príspevok na jazykové vzdelávanie
• pôžička na riešenie bytovej situácie
• referral program
• lifestyle aktivity - ranné cvičenia jogy, zdravý chrbát, webináre a pod.
• oddychové zóny, cyklomiestnosť
• parkovanie, auto na operatívny leasing
• home office (napriek tomu chodí mnoho našich kolegov do práce pretože sa chce stretávať s ostantnými)
• letná a zimná Softecovica, divízovice, detský Mikuláš
• tematické týždne – nanukový, ovocný, zdravý a pod.
• skupinové športové aktivity – maratóny a bežecký klub, florbal, volejbal a ďalšie
Chceš sa o SOFTEC-u dozvedieť viac? Klikni na našu webstránku a pozri si naše aktuálne otvorené pozície: https://www.softec.sk/pracovne-ponuky/
Ak si junior, tak ako každý nováčik u nás, budeš aj ty na začiatku zaradený do útvaru Akadémia a bude ti pridelený tútor, ktorý ťa bude viesť a pomáhať ti so zadanými úlohami. Následne, keď budeš na to pripravený, po mesiaci až dvoch, začneš pracovať na reálnom projekte. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.
Pri medioroch a senioroch je priebeh zaškoľovania primeraný ich aktuálnym znalostiam, taktiež s podporou prideleného tútora. Pracujeme s technológiami ako Angular, Java, .NET, React ale aj vlastnými ako napr. JavaTec.
Sídlo spoločnosti máme v Bratislave v budove Einpark - najzelenšej kancelárskej budove na Slovensku, ktorá vďaka svojim udržateľným princípom získala viacero certifikátov. Naše ďalšie pobočky máme v Prahe, Prievidzi a v Žiline.
Od iných firiem sa líšime hlavne tým, že pojmy rodinná a príjemná atmosféra nie sú pre nás iba prázdne slová, ale je to reálny motivátor našich zamestnancov. Dokazujú to aj naše interné prieskumy spokojnosti, fluktuácia nepresahujúca dvojciferné číslo, stabilné tímy, naši dlhoroční kolegovia a nakoniec aj samotné pravidelné umiestnenie medzi najlepšími zamestnávateľmi. Tento rok nás opäť neminulo ocenenie od Profesie a sme medzi top 10 najzamestnávateľmi na Slovensku v oblasti IT. Naša pobočka v Bratislave nedávno získala ocenenie Office roka 2021 – Zdravá kancelária, pričom k tomuto rozhodnutiu, ako uviedla samotná porota, prispela tiež rodinná atmosféra, ktorú v našich officoch cítili.
Máme prepracovaný benefitný systém, ktorý ponúka množstvo zaujímavých výhod ako napríklad:
• penzijné zabezpečenie/ 3. pilier DDS
• dni dovolenky navyše pre všetkých podľa levelu seniority
• Kafetéria
• príspevok na technologickú vychytávku (na pracovné vybavenie)
• podpora zdravotnej starostlivosti
• finančný príspevok na jazykové vzdelávanie
• pôžička na riešenie bytovej situácie
• referral program
• lifestyle aktivity - ranné cvičenia jogy, zdravý chrbát, webináre a pod.
• oddychové zóny, cyklomiestnosť
• parkovanie, auto na operatívny leasing
• home office (napriek tomu chodí mnoho našich kolegov do práce pretože sa chce stretávať s ostantnými)
• letná a zimná Softecovica, divízovice, detský Mikuláš
• tematické týždne – nanukový, ovocný, zdravý a pod.
• skupinové športové aktivity – maratóny a bežecký klub, florbal, volejbal a ďalšie
Chceš sa o SOFTEC-u dozvedieť viac? Klikni na našu webstránku a pozri si naše aktuálne otvorené pozície: https://www.softec.sk/pracovne-ponuky/
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4036650
Dátum zverejnenia: 13.4.2021
2021-04-13
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik Spoločnosť: SOFTEC
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac