Procesný senior analytik
SOFTEC, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava III
Bratislava III
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacmin. 2 500,- €/mes. + variabilná zložka mzdy. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.
2 500 EUR/mesiacmin. 2 500,- €/mes. + variabilná zložka mzdy. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej spoločnosti hľadáme experta na procesné záležitosti, ich optimalizáciu, zvyšovanie efektívnosti, implementáciu a meranie kvality. Baví Ťa identifikovať „slabé“ miesta a navrhovať možnosti riešenia? Baví Ťa zlepšovať procesy a prekážky na ceste dosiahnutia zmien vnímaš ako výzvu na prekonávanie sa?
ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?
• zodpovednosť za automatizáciu interných procesov v Softecu. Naším cieľom je bezpapierová organizácia.
• príprava plánu automatizácie na najbližšie obdobie, ako aj dlhodobej stratégie
• príprava business case-ov pre navrhované zmeny
• príprava procesnej analýzy a podpornej dokumentácie
• prezentovanie svojich návrhov tímom, ako aj vedeniu spoločnosti
• spolupráca pri vývoji a implementácii riešení, zavádzanie riešení do prevádzky a ich podpora
• koordinácia činností týkajúcich sa úprav existujúcich alebo novovznikajúcich procesov, metodík, interných školení a zavádzania procesov s podporou nových resp. existujúcich systémov a projektov
• podpora projektov pre našich zákazníkov.
ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?
• zodpovednosť za automatizáciu interných procesov v Softecu. Naším cieľom je bezpapierová organizácia.
• príprava plánu automatizácie na najbližšie obdobie, ako aj dlhodobej stratégie
• príprava business case-ov pre navrhované zmeny
• príprava procesnej analýzy a podpornej dokumentácie
• prezentovanie svojich návrhov tímom, ako aj vedeniu spoločnosti
• spolupráca pri vývoji a implementácii riešení, zavádzanie riešení do prevádzky a ich podpora
• koordinácia činností týkajúcich sa úprav existujúcich alebo novovznikajúcich procesov, metodík, interných školení a zavádzania procesov s podporou nových resp. existujúcich systémov a projektov
• podpora projektov pre našich zákazníkov.
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO PONÚKAME?
• možnosť byť súčasťou firmy, ktorá vyvíja zmysluplné IT riešenia, ktoré uľahčujú život;
• kariérny rast a rozvoj, účasť na aktivitách expertných centier – zdieľanie najnovších IT trendov;
• prepracovaný systém odborného vzdelávania a rozvoja soft skills;
• prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
• zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevky na zdravie, na technologické vychytávky, príspevok do 3. piliera DDS, sabatical, auto na operatívny leasing a iné );
• množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport karta, ďalšie benefity na podporu zdravia (lekárske vyšetrenia, masáže, wellness procedúry, atď.);
• kreditná Diners Club karta s cestovným poistením;
• príspevok na jazykové vzdelávanie;
• nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
• flexibilný pracovný čas s možnosťou home office (nielen v čase corony);
• priestory najzelenšej kancelárskej budovy na Slovensku s veľkou terasou, oddychovou zónou „plaza“ a cyklomiestnosťou (od júna 2021 sedíme v Einpark Bratislava).
• možnosť byť súčasťou firmy, ktorá vyvíja zmysluplné IT riešenia, ktoré uľahčujú život;
• kariérny rast a rozvoj, účasť na aktivitách expertných centier – zdieľanie najnovších IT trendov;
• prepracovaný systém odborného vzdelávania a rozvoja soft skills;
• prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
• zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevky na zdravie, na technologické vychytávky, príspevok do 3. piliera DDS, sabatical, auto na operatívny leasing a iné );
• množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport karta, ďalšie benefity na podporu zdravia (lekárske vyšetrenia, masáže, wellness procedúry, atď.);
• kreditná Diners Club karta s cestovným poistením;
• príspevok na jazykové vzdelávanie;
• nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
• flexibilný pracovný čas s možnosťou home office (nielen v čase corony);
• priestory najzelenšej kancelárskej budovy na Slovensku s veľkou terasou, oddychovou zónou „plaza“ a cyklomiestnosťou (od júna 2021 sedíme v Einpark Bratislava).
Informácie o výberovom konaní
Ak sa vidíš v tejto roli, neváhaj a pošli nám svoje CV s motivačným listom na [email protected] V motivačnom liste nezabudni uviesť, čím sme Ťa oslovili.
Po dôkladnom zvážení všetkých došlých CV Ťa budeme informovať o ďalšom postupe.
Po dôkladnom zvážení všetkých došlých CV Ťa budeme informovať o ďalšom postupe.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.3.2021 (ostáva ešte 31 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
informatika, manažment IS
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
OD VHODNÉHO KANDIDÁTA OČAKÁVAME, ŽE:
• chápe ako jeho každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít spoločnosti
• chápe interné fungovanie organizácie
• chápe doménu interných procesov (HR, ekonomika a prevádzka, controlling, ...) a rozumie, čo znamená interný informačný systém v softwarehouse pozostávajúci z integrovaných nakupovaných a vlastných modulov
• má schopnosť identifikovať oblasti vhodné na optimalizáciu, pripraviť ich analýzu vrátane TO-BE navrhovaného stavu
• má skúsenosti s modelovaním procesov, smernicami, štandardizáciou a so zefektívňovaním procesov
• má schopnosť riadiť prácu organizovanú do projektov
• má znalosť nástrojov na zvyšovanie efektívnosti
• má relevantnú prax a vysokoškolské vzdelanie
• angličtina na komunikatívnej úrovni je výhodou.
• chápe ako jeho každodenná práca prispieva k napĺňaniu priorít spoločnosti
• chápe interné fungovanie organizácie
• chápe doménu interných procesov (HR, ekonomika a prevádzka, controlling, ...) a rozumie, čo znamená interný informačný systém v softwarehouse pozostávajúci z integrovaných nakupovaných a vlastných modulov
• má schopnosť identifikovať oblasti vhodné na optimalizáciu, pripraviť ich analýzu vrátane TO-BE navrhovaného stavu
• má skúsenosti s modelovaním procesov, smernicami, štandardizáciou a so zefektívňovaním procesov
• má schopnosť riadiť prácu organizovanú do projektov
• má znalosť nástrojov na zvyšovanie efektívnosti
• má relevantnú prax a vysokoškolské vzdelanie
• angličtina na komunikatívnej úrovni je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SOFTEC s.r.o., to je profesionalita v oblasti vývoja SW riešení na kľúč už 30 rokov. Sme partnerom súčasných i budúcich lídrov v rôznych segmentoch trhu.
Ako softvérovo-konzultačná spoločnosť poskytujeme svoje služby na Slovensku, v Česku a v ďalších ôsmich krajinách Európy. Jedná sa najmä o poradenstvo v oblasti informačných systémov, analýzu, navrhujeme a vyvíjame komplexné IT riešenia a zabezpečujeme systémovú integráciu a outsourcing. Našimi kľúčovými klientmi sú významné banky, poisťovne, orgány štátnej správy a telekomunikačné firmy.
Za úspechmi Softecu stoja ľudia. Pracujú u nás starostlivo vyberaní a motivovaní pracovníci sústredení do vysoko výkonných tímov. Práca v Softecu, to je záruka profesionality a je vstupenkou do sveta IT biznisu. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.
V roku 2015 získal Softec dve významné ocenenia s projektom ‘’Elektronické služby Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR’’. Cena Rádia Slovensko za najprínosnejší IT projekt, ktorý uľahčuje život občanom a zároveň získal cenu ITAPA za tretie miesto v kategórii Nové služby. V roku 2018 sme získali ocenenie IT projekt roka za biometrickú (tvárovú) identifikáciu klienta bez jeho fyzickej prítomnosti pre Tatra banku.
Inovácie, budúcnosť, SOFTEC. Spoj s nami svoju kariéru!
Ako softvérovo-konzultačná spoločnosť poskytujeme svoje služby na Slovensku, v Česku a v ďalších ôsmich krajinách Európy. Jedná sa najmä o poradenstvo v oblasti informačných systémov, analýzu, navrhujeme a vyvíjame komplexné IT riešenia a zabezpečujeme systémovú integráciu a outsourcing. Našimi kľúčovými klientmi sú významné banky, poisťovne, orgány štátnej správy a telekomunikačné firmy.
Za úspechmi Softecu stoja ľudia. Pracujú u nás starostlivo vyberaní a motivovaní pracovníci sústredení do vysoko výkonných tímov. Práca v Softecu, to je záruka profesionality a je vstupenkou do sveta IT biznisu. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.
V roku 2015 získal Softec dve významné ocenenia s projektom ‘’Elektronické služby Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR’’. Cena Rádia Slovensko za najprínosnejší IT projekt, ktorý uľahčuje život občanom a zároveň získal cenu ITAPA za tretie miesto v kategórii Nové služby. V roku 2018 sme získali ocenenie IT projekt roka za biometrickú (tvárovú) identifikáciu klienta bez jeho fyzickej prítomnosti pre Tatra banku.
Inovácie, budúcnosť, SOFTEC. Spoj s nami svoju kariéru!
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 4036650
Dátum zverejnenia: 22.2.2021
2021-02-22
Lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik Spoločnosť: SOFTEC, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac