Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér call centra
Sofisol s.r.o.
Miesto práce
okres Nitra
okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
➢ identifikovať a riešiť problémy
prevádzkové, personálne a obchodné
➢ koučovanie operátorov a uplatňovanie aktívneho manažérskeho prístupu
➢ zabezpečenie plnenia obchodného plánu, starostlivosť
o zákazníka
➢ vedenie, motivácia a rozvoj zamestnancov Call Centra
➢ udržiavanie a rozvoj úrovne produktových znalostí v tíme
➢ implementácia a procesný rozvoj Call Centra s cieľom zabezpečenia požadovanej úrovne kvality Call Centra
➢ permanentné sledovanie výkonnosti a efektívnosti Call Centra
prevádzkové, personálne a obchodné
➢ koučovanie operátorov a uplatňovanie aktívneho manažérskeho prístupu
➢ zabezpečenie plnenia obchodného plánu, starostlivosť
o zákazníka
➢ vedenie, motivácia a rozvoj zamestnancov Call Centra
➢ udržiavanie a rozvoj úrovne produktových znalostí v tíme
➢ implementácia a procesný rozvoj Call Centra s cieľom zabezpečenia požadovanej úrovne kvality Call Centra
➢ permanentné sledovanie výkonnosti a efektívnosti Call Centra
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v dynamickom kolektíve
- možnosť sebarealizácie
- vzdelávanie sa a osobný rast
- motivačné finančné ohodnotenie
- možnosť sebarealizácie
- vzdelávanie sa a osobný rast
- motivačné finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Svoje odborné štruktúrované životopisy spolu s motivačným listom zasielajte výhradne e-mailom. Názov pracovnej pozície uveďte v predmete e-mailovej žiadosti.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie súhlasu so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste za účelom spracovania pre potreby výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú do 1 mesiaca od zverejnenia ponuky zlikvidované v zmysle uvedeného zákona.
Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie súhlasu so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste za účelom spracovania pre potreby výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú do 1 mesiaca od zverejnenia ponuky zlikvidované v zmysle uvedeného zákona.
Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Banka s významným postavením na slovenskom finančnom trhu.
Banka s významným postavením na slovenskom finančnom trhu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2-ročná prax na pozícii manažéra call centra resp. supervízora alebo riaditeľa pobočky
- výborná znalosť úverových bankových produktov
- výborné komunikačné a obchodné zručnosti
- orientácia na dosahovanie výsledkov a cieľa
- výborná znalosť úverových bankových produktov
- výborné komunikačné a obchodné zručnosti
- orientácia na dosahovanie výsledkov a cieľa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Moderná personálno-poradenská agentúra, ktorá ponúka sofistikované riešenia pre oblasť riadenia ľudských zdrojov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2354238
Dátum zverejnenia: 2.11.2016
2016-11-02
lokalita: okres Nitra Pozícia: Manažér call centra, Riaditeľ pobočky, Supervízor call centra Spoločnosť: Sofisol s.r.o.