Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčný/á, Office Asistent/ka
GTH catering s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 300 EUR/mesiacPodrobnosti týkajúce sa odmeňovania budú prezentované pri osobnom pohovore.
1 100 - 1 300 EUR/mesiacPodrobnosti týkajúce sa odmeňovania budú prezentované pri osobnom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme niekoho zodpovedného, spoľahlivého, proaktívneho, energického, trpezlivého, nápomocného, s príjemným vystupovaním a tímovým duchom. Niekoho koho baví office manažment.
Budeš mať na starosti administratívny chod spoločnosti vrátane recepcie,
Rovnako pôjde o poskytovanie administratívnej podpory v kancelárii.
- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie spoločnosti, prijímanie a evidencia návštev
- komunikácia so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- prijímanie, vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie
- evidencia prijatej a odoslanej pošty + kurier
- evidencia a spracovanie faktúr
- príprava dokumentácie na podpis konateľom spoločnosti
- evidencia zmlúv a archivácia dokumentov
- zabezpečenie činností súvisiacich s prevádzkou kancelárie, skenovanie, kopírovanie, objednávanie
- administratívne úlohy podľa potreby a podľa pokynov nadriadeného
- vzájomné zastupovanie s ostatnými kolegyňami v prípade potreby
Budeš mať na starosti administratívny chod spoločnosti vrátane recepcie,
Rovnako pôjde o poskytovanie administratívnej podpory v kancelárii.
- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie spoločnosti, prijímanie a evidencia návštev
- komunikácia so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- prijímanie, vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie
- evidencia prijatej a odoslanej pošty + kurier
- evidencia a spracovanie faktúr
- príprava dokumentácie na podpis konateľom spoločnosti
- evidencia zmlúv a archivácia dokumentov
- zabezpečenie činností súvisiacich s prevádzkou kancelárie, skenovanie, kopírovanie, objednávanie
- administratívne úlohy podľa potreby a podľa pokynov nadriadeného
- vzájomné zastupovanie s ostatnými kolegyňami v prípade potreby
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnom kolektíve
- zabezpečený pitný režim
- korektný prístup zo strany zamestnávateľa
- zabezpečený pitný režim
- korektný prístup zo strany zamestnávateľa
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- PC znalosti: Windows, Internet, MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint.
- Znalosť administratívnych procesov.
- Dobré komunikačné zručnosti.
- Reprezentatívne vystupovanie.
- Organizačné schopnosti.
- Znalosť administratívnych procesov.
- Dobré komunikačné zručnosti.
- Reprezentatívne vystupovanie.
- Organizačné schopnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V GTH catering s.r.o. máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov, cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 250 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3730069
Dátum zverejnenia: 25.5.2022
2022-05-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Recepčná Spoločnosť: GTH catering s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac