Asistent/ka na finančnom oddelení (4h/d)

Sodexo s. r. o.

Miesto práce
Pribinova 19, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
čo najskor
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• spracovávanie dodávateľských faktúr pred zaúčtovaním z pohľadu nevyhnutných náležitostí účtovných a daňových (DPH)
• spracovanie cestovných príkazov
• scanovanie dodávateľských faktúr, cestovných príkazov a zmlúv
• ostatné podľa pokynov nadriadeného a kolegov na finančnom oddelení

Pracovná doba: 9,00 – 13,00 hod., prípadne 9,30 – 13,30 hod.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• stredoškolské vzdelanie - obchodná akadémia
• prax v oblasti účtovníctva aspoň rok
• základná znalosť účtovnej a daňovej (DPH) problematiky
• znalosť MS Office - Excel na úrovni pokročilý
• anglický jazyk na úrovni B1 (porozumenie základným účtovným pojmom v AJ)
• nevyhnutná osobná prítomnosť na pracovisku, t.j. minimálna možnosť home office
• polovičný úväzok s potenciálom zvyšovania na cca 6 hodín denne

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V Sodexo – Služby u klienta máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 400 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Sodexo s. r. o.
Tomášikova 64
831 04 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Linda Pavlovičová
Tel.: +421 905 455 630
E-mail: poslať životopis
ID: 3305511   Dátum zverejnenia: 8.2.2018