Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná
GTH catering s.r.o.
Miesto práce
centrum mesta, Bratislava
centrum mesta, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
1.12.2016
1.12.2016
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného a dynamického kandidáta s aktívnym anglickým jazykom a proaktívnym prístupom k práci.
Vašou náplňou práce bude:
- Informačná činnosť – vítanie hostí profesionálnym a slušným spôsobom po ich príchode do priestorov spoločnosti
- Kontrolná a priepustková činnosť – preverovanie totožnosti prichádzajúcich hostí, prípadné vystavovanie návštevníckych kariet, priepustiek pre servisné organizácie a dočasných prístupových kariet pre zamestnancov
- Riešenie telefónnych hovorov – odpovedanie a prepájanie telefónnych hovorov podľa požiadaviek, vybavovanie odkazov v hlasovej schránke
- Pošta – triedenie prichádzajúcich zásielok a ich rozdeľovanie do poštových priečinkov, zhromažďovanie a evidencia zásielok na odoslanie.
- Zabezpečovanie kuriérskych služieb – odoslanie a preberanie zásielok
- Vybavovanie iných administratívnych požiadaviek podľa pokynov nadriadeného
- Podpora personálneho oddelenia.
Práca je na skrátený úväzok na 6hod./denne - pracovná doba od 7.30 – 14.00
a od 11.30 – 18.00.
Skúsenosti s prácou na recepcii a znalosť ďalších cudzích jazykov sú vítané.
Vašou náplňou práce bude:
- Informačná činnosť – vítanie hostí profesionálnym a slušným spôsobom po ich príchode do priestorov spoločnosti
- Kontrolná a priepustková činnosť – preverovanie totožnosti prichádzajúcich hostí, prípadné vystavovanie návštevníckych kariet, priepustiek pre servisné organizácie a dočasných prístupových kariet pre zamestnancov
- Riešenie telefónnych hovorov – odpovedanie a prepájanie telefónnych hovorov podľa požiadaviek, vybavovanie odkazov v hlasovej schránke
- Pošta – triedenie prichádzajúcich zásielok a ich rozdeľovanie do poštových priečinkov, zhromažďovanie a evidencia zásielok na odoslanie.
- Zabezpečovanie kuriérskych služieb – odoslanie a preberanie zásielok
- Vybavovanie iných administratívnych požiadaviek podľa pokynov nadriadeného
- Podpora personálneho oddelenia.
Práca je na skrátený úväzok na 6hod./denne - pracovná doba od 7.30 – 14.00
a od 11.30 – 18.00.
Skúsenosti s prácou na recepcii a znalosť ďalších cudzích jazykov sú vítané.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti s prácou v medzinárodnej spoločnosti.
Požadujeme samostatnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť.
Požadujeme samostatnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V GTH catering s.r.o. máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov, cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 250 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2802571
Dátum zverejnenia: 8.11.2016
2016-11-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná Spoločnosť: GTH catering s.r.o.