Špecialist a / ka pre oblasť rozvoja ľudských zdrojov a vzdelávania (L&D specialist)

Sociálna poisťovňa, ústredie

Miesto práce
Ulica 29. augusta, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 650 EUR/mesiacod 1 650 EUR/mesiac (výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Prečo sa pridať k nám?

Sme tím, ktorý sa snaží posunúť procesy v oblasti ľudských zdrojov a vzdelávania na vyššiu úroveň a modernizovať ich.

Vytvárame priestor pre odhalenie skrytých rezerv a možností ako byť kreatívnymi aj pri dodržaní nutných procesov.

Sme jedna z kľúčových inštitúcií na Slovensku a sme stabilným zamestnávateľom.


Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • vytváranie, organizovanie a riadenie vzdelávacích aktivít pre našich zamestnancov,
  • zisťovanie vzdelávacích potrieb a komunikovanie s manažérmi pri tvorbe plánov vzdelávania a ich vyhodnocovanie,
  • zabezpečovanie vstupných školení, sprevádzanie nových zamestnancov počas ich adaptácie a výstupu zo zamestnania,
  • zabezpečovanie internej komunikácie ohľadom plánovaných aktivít v oblasti ľudských zdrojov,
  • vyhodnocovanie spätnej väzby a spokojnosti našich kolegov so vzdelávacími aktivitami, benefitmi, pracovným prostredím a pod.
  • podieľanie sa na príprave interných prieskumov,
  • prispievanie k zjednodušovaniu procesov, participovanie na projektoch a zapojenie sa do budovania značky zamestnávateľa,
  • príprava a kontrola čerpania rozpočtu,
  • aktualizovanie smerníc v oblasti vzdelávania a rozvoja zamestnancov v súvislosti s aktuálnymi trendmi,
  • pomáhanie s výberovými procesmi nových zamestnancov,
  • organizácia CSR aktivít,
  • príprava rámcových zmlúv pri zabezpečovaní vzdelávania a iných aktivít v oblasti ľudských zdrojov, výber dodávateľov vrátane procesov verejného obstarávania,
  • účasť na pracovných veľtrhoch po celom Slovensku,
  • občasná organizačná výpomoc s účasťou kolegov na rôznych PR aktivitách,
  • príprava výročných správ, CSR správ, reportov, KPIs a ďalších dokumentov ohľadom výsledkov vzdelávania a rozvoja ľudí.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Poskytujeme 1 týždeň dovolenky navyše.
  • U nás je 7,5 hodinový pracovný úväzok, pričom poskytujeme pružný pracovný čas.
  • Byť chorý nie je nikomu príjemné. Svojim zamestnancom poskytujeme už od prvého dňa „péenky“, zvýšenú náhradu príjmu, ktorá je vo výške 70% denného vymeriavacieho základu.
  • Pri zjavnom ochorení môžete využiť 2 dni voľna navyše.
  • Obed z domu, alebo menučko? Zamestnancom prispievame na stravovanie takmer 75% z celkovej výšky stravovacej poukážky 7 €.
  • Do III. piliera prispievame 3% až 6%, podľa dĺžky pracovného pomeru.
  • Na oddych môže zamestnanec a jeho rodinní príslušníci využívať naše školiace a rekreačné zariadenia v Pavčinej Lehote, alebo na Starých Horách.
  • Vážime si solidárnosť, a preto každému darcovi krvi ktorý získa niektorú z Jánskeho plakiet, poskytujeme finančnú odmenu vo výške od 70€ do 350€.
  • Ak sa zamestnanec ocitne vo finančnej tiesni, nemusí chodiť do banky, či iných finančných inštitúcií, ale môže požiadať o nenávratnú finančnú výpomoc, alebo návratnú bezúročnú pôžičku za zvýhodnených podmienok priamo Sociálnu poisťovňu.
  • Byť verný a spoľahlivý sa oplatí. Každý zamestnanec pri pracovnom, alebo životnom výročí získa peňažnú odmenu.

Informácie o výberovom konaní

Zašlite nám spolu so životopisom aj motivačný list. Skúste nám popísať vlastnými slovami, bez využitia AI ako si predstavujete prvý deň v práci nového zamestnanca (Welcome Day) Čo všetko by malo byť zamestnávateľom zabezpečené pre nových kolegov, aby zamestnávateľ spravil čo najlepší dojem.
Bez motivačného listu nebude možné zaradiť Váš životopis do výberového konania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Vzdelanie v oblasti psychológia, andragogika, pedagogika, ľudské zdroje a manažment výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Teams - Mierne pokročilý
Microsoft Office 365 - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Pracovné skúsenosti z oblasti ĽZ min. 3 roky, výhodou aspoň 1 rok vo verejnej a štátnej správe

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti


Koho hľadáme?

Hľadáme kolegu / kolegyňu, ktorý / á má zmysel pre tímovú spoluprácu a odhodlanie zvládať každodenné nečakané výzvy.

Vlastnosti a zručnosti, ktoré k tomu môžu pomôcť:

  • Silné komunikačné zručnosti – budovanie vzťahov, komunikácia so všetkými organizačnými úrovňami, či už medzi zamestnancami alebo dodávateľmi.
  • Vynikajúce organizačné schopnosti – koordinovanie komplexných (vzdelávacích) aktivít s prihliadnutím na časový aj tematický harmonogram, financie, ľudí aj administratívne detaily, ktoré je potrebné zvládnuť aj v chaose a strese.
  • Rozhodnosť a zásadovosť–správne rozhodnutia v rámci možných pravidiel s miernou dávkou asertivity sú vítané.
  • Flexibilita –adaptovanie sa na meniace sa požiadavky v rámci plnenia pracovných úloh.
  • Samostatnosť a zodpovednosť– prebranie zodpovednosti a odhodlanie zastať si svoje rozhodnutia a slušne to argumentovať.
  • Široký rozhľad a záujem skúšať nové veci– zapájanie a prepínanie medzi najrôznejšími úlohami a projektmi v oblasti ľudských zdrojov.
  • Administratívny typ– precízne vypĺňanie kopy papierov je jediná cesta ako zabezpečiť zmysluplné aktivity pre vzdelávanie a rozvoj ľudí.
  • Profesionálny nadhľad –aj v náročných a vypätých situáciách je potrebné si udržiavať zdravý nadhľad a motiváciu, aj keď práca s ľuďmi prináša mnohé emócie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sociálna poisťovňa vykonáva v zmysle zákona č. 461/2003 Z. z. sociálne poistenie, t.j. nemocenské poistenie, dôchodkové poistenie - starobné a invalidné, ďalej úrazové poistenie, poistenie v nezamestnanosti a garančné poistenie a lekársku posudkovú činnosť.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Eľková
E-mail: poslať životopis
ID: 5107620  Dátum zverejnenia: 4.7.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 650 EUR/mesiac