Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista verejného obstarávania
Sociálna poisťovňa, ústredie
Miesto práce
29. Augusta, Bratislava
29. Augusta, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacKonečná výška mzdy závisí od nadobudnutej praxe a vedomostí.
2 500 EUR/mesiacKonečná výška mzdy závisí od nadobudnutej praxe a vedomostí.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zamestnanec bude okrem plnenia povinností vyplývajúcich zo Zákonníka práce, zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, Pracovného poriadku Sociálnej poisťovne, Organizačného poriadku Sociálnej poisťovne, ďalších vnútorných predpisov Sociálnej poisťovne vzťahujúcich sa na výkon práce a uzatvorenej pracovnej zmluvy, vykonávať najmä nasledujúce pracovné činnosti:
• samostatne zabezpečuje verejné obstarávanie v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a vnútornými predpismi poisťovne;
• koordinuje a kontroluje postupy pri nákupe u zákaziek s nízkou hodnotou po dohode s pobočkami alebo odbornými útvarmi ústredia aj priamo zabezpečuje obstarávanie týchto zákaziek;
• zabezpečuje metodické, poradenské a koordinačné práce v oblasti metód a postupov vyplývajúcich zo zákona o verejnom obstarávaní;
• pripravuje stanoviská k podnetom a zisteniam súvisiacich s verejným obstarávaním;
• pripravuje stanoviská k žiadostiam o poskytnutie informácii podľa zákona č.211/2020 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov ( zákon o slobode informácií ) v znení neskorších predpisov;
• zúčastňuje sa zasadnutí pracovných skupín pre verejné obstarávanie;
• vypracúva časový harmonogram verejného obstarávania na základe podkladov vecne príslušných organizačných útvarov poisťovne;
• vypracúva a zasiela na zverejnenie Úradu pre verejné obstarávanie predbežné oznámenia , oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania , oznámenia o začatí priameho rokovacieho konania a oznámenia o výsledku verejného obstarávania;
• vybavuje žiadosti o nápravu a vyjadrenia k námietkam;
• pripravuje návrhy ustanovení, ktoré budú súčasťou zmlúv, ktoré sú výsledkom verejného obstarávania;
• vykonáva priebežnú finančnú kontrolu plnenia harmonogramu verejného obstarávania a tento v prípade potreby aktualizuje termíny;
• vypracúva predbežné oznámenie a zasiela ho na ÚVO na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania a publikačnému úradu EÚ;
• vypracúva správu o každej zmluve, každej rámcovej dohode a o každom zriadení dynamického nákupného systému, uzavretým postupom zadávania nadlimitnej zákazky, za uplynulý kalendárny rok a predkladá ju ÚVO a na požiadanie Európskej komisii;
• vypracúva oznámenie o výsledku verejného obstarávania za zmluvy uzavreté na základe rámcovej dohody alebo zmluvy uzavreté v rámci dynamického nákupného systému a po skončení každého štvrťroka ich hromadne predkladá ÚVO;
• posudzuje návrhy informácií o plnení zmlúv, ktoré boli uzavreté použitím postupu zadávania nadlimitnej a podlimitnej zákazky, návrhy informácii o uzavretí dodatkov k takýmto zmluvám;
• spravuje príručnú registratúru verejného obstarávania a uchováva ju v zmysle zákona o verejnom obstarávaní;
• spolupracuje pri kontrolách a previerkach, ktoré vykonávajú organizačné útvary poisťovne v oblasti verejného obstarávania;
• poskytuje informácie o právnych predpisoch a súdnych rozhodnutiach vo veciach verejného obstarávania;
• metodicky usmerňuje pobočky v oblasti verejného obstarávania;
• zabezpečuje realizáciu verejného obstarávania z prostriedkov EŠIF a prípadne z ďalších európskych fondov;
• v závislosti od zvoleného spôsobu obstarávania v spolupráci s odbornými útvarmi vykonáva predbežný výber možných dodávateľov;
• samostatne zabezpečuje verejné obstarávanie v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a vnútornými predpismi poisťovne;
• koordinuje a kontroluje postupy pri nákupe u zákaziek s nízkou hodnotou po dohode s pobočkami alebo odbornými útvarmi ústredia aj priamo zabezpečuje obstarávanie týchto zákaziek;
• zabezpečuje metodické, poradenské a koordinačné práce v oblasti metód a postupov vyplývajúcich zo zákona o verejnom obstarávaní;
• pripravuje stanoviská k podnetom a zisteniam súvisiacich s verejným obstarávaním;
• pripravuje stanoviská k žiadostiam o poskytnutie informácii podľa zákona č.211/2020 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov ( zákon o slobode informácií ) v znení neskorších predpisov;
• zúčastňuje sa zasadnutí pracovných skupín pre verejné obstarávanie;
• vypracúva časový harmonogram verejného obstarávania na základe podkladov vecne príslušných organizačných útvarov poisťovne;
• vypracúva a zasiela na zverejnenie Úradu pre verejné obstarávanie predbežné oznámenia , oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania , oznámenia o začatí priameho rokovacieho konania a oznámenia o výsledku verejného obstarávania;
• vybavuje žiadosti o nápravu a vyjadrenia k námietkam;
• pripravuje návrhy ustanovení, ktoré budú súčasťou zmlúv, ktoré sú výsledkom verejného obstarávania;
• vykonáva priebežnú finančnú kontrolu plnenia harmonogramu verejného obstarávania a tento v prípade potreby aktualizuje termíny;
• vypracúva predbežné oznámenie a zasiela ho na ÚVO na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania a publikačnému úradu EÚ;
• vypracúva správu o každej zmluve, každej rámcovej dohode a o každom zriadení dynamického nákupného systému, uzavretým postupom zadávania nadlimitnej zákazky, za uplynulý kalendárny rok a predkladá ju ÚVO a na požiadanie Európskej komisii;
• vypracúva oznámenie o výsledku verejného obstarávania za zmluvy uzavreté na základe rámcovej dohody alebo zmluvy uzavreté v rámci dynamického nákupného systému a po skončení každého štvrťroka ich hromadne predkladá ÚVO;
• posudzuje návrhy informácií o plnení zmlúv, ktoré boli uzavreté použitím postupu zadávania nadlimitnej a podlimitnej zákazky, návrhy informácii o uzavretí dodatkov k takýmto zmluvám;
• spravuje príručnú registratúru verejného obstarávania a uchováva ju v zmysle zákona o verejnom obstarávaní;
• spolupracuje pri kontrolách a previerkach, ktoré vykonávajú organizačné útvary poisťovne v oblasti verejného obstarávania;
• poskytuje informácie o právnych predpisoch a súdnych rozhodnutiach vo veciach verejného obstarávania;
• metodicky usmerňuje pobočky v oblasti verejného obstarávania;
• zabezpečuje realizáciu verejného obstarávania z prostriedkov EŠIF a prípadne z ďalších európskych fondov;
• v závislosti od zvoleného spôsobu obstarávania v spolupráci s odbornými útvarmi vykonáva predbežný výber možných dodávateľov;
Zamestnanecké výhody, benefity
• Poskytujeme 1 týždeň dovolenky navyše.
• Na oddych môže zamestnanec a jeho rodinní príslušníci využívať naše doškoľovacie a rekreačné zariadenia v Pavčinej Lehote, alebo na Starých Horách.
• U nás je 7,5 hodinový pracovný úväzok, pričom poskytujeme pružný pracovný čas.
• Byť chorý nie je nikomu príjemné. Svojim zamestnancom poskytujeme už od prvého dňa „péenky“, zvýšenú náhradu príjmu, ktorá je vo výške 70% denného vymeriavacieho základu.
• Pri zjavnom ochorení môžete využiť 2 dni voľna navyše.
• Obed z domu, alebo menučko? Zamestnancom prispievame na stravovanie takmer 75% z celkovej výšky stravovacej poukážky 5,10€.
• Do III. piliera prispievame 3% až 6%, podľa dĺžky pracovného pomeru.
• Vážime si solidárnosť, a preto každému darcovi krvi ktorý získa niektorú z Jánskeho plakiet, poskytujeme finančnú odmenu vo výške od 70€ do 350€.
• Ak sa zamestnanec ocitne vo finančnej tiesni, nemusí chodiť do banky, či iných finančných inštitúcií, ale môže požiadať o nenávratnú finančnú výpomoc, alebo návratnú bezúročnú pôžičku za zvýhodnených podmienok priamo Sociálnu poisťovňu.
• Byť verný a spoľahlivý sa oplatí. Každý zamestnanec pri pracovnom, alebo životnom výročí získa peňažnú odmenu.
• Na oddych môže zamestnanec a jeho rodinní príslušníci využívať naše doškoľovacie a rekreačné zariadenia v Pavčinej Lehote, alebo na Starých Horách.
• U nás je 7,5 hodinový pracovný úväzok, pričom poskytujeme pružný pracovný čas.
• Byť chorý nie je nikomu príjemné. Svojim zamestnancom poskytujeme už od prvého dňa „péenky“, zvýšenú náhradu príjmu, ktorá je vo výške 70% denného vymeriavacieho základu.
• Pri zjavnom ochorení môžete využiť 2 dni voľna navyše.
• Obed z domu, alebo menučko? Zamestnancom prispievame na stravovanie takmer 75% z celkovej výšky stravovacej poukážky 5,10€.
• Do III. piliera prispievame 3% až 6%, podľa dĺžky pracovného pomeru.
• Vážime si solidárnosť, a preto každému darcovi krvi ktorý získa niektorú z Jánskeho plakiet, poskytujeme finančnú odmenu vo výške od 70€ do 350€.
• Ak sa zamestnanec ocitne vo finančnej tiesni, nemusí chodiť do banky, či iných finančných inštitúcií, ale môže požiadať o nenávratnú finančnú výpomoc, alebo návratnú bezúročnú pôžičku za zvýhodnených podmienok priamo Sociálnu poisťovňu.
• Byť verný a spoľahlivý sa oplatí. Každý zamestnanec pri pracovnom, alebo životnom výročí získa peňažnú odmenu.
Informácie o výberovom konaní
Informovať budeme každého uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Elektronické verejné obstarávanie (EVO) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Elektronické verejné obstarávanie (EVO) - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
3
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- profesionálne vystupovanie;
- precíznosť;
- spoľahlivosť;
- zodpovednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sociálna poisťovňa vykonáva v zmysle zákona č. 461/2003 Z. z. sociálne poistenie, t.j. nemocenské poistenie, dôchodkové poistenie - starobné a invalidné, ďalej úrazové poistenie, poistenie v nezamestnanosti a garančné poistenie a lekársku posudkovú činnosť.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4562692
Dátum zverejnenia: 21.4.2023
2023-04-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Sociálna poisťovňa, ústredie
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac