Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Regionalny manažér SMARTSHOP - Región východné Slovensko
SMARTSHOP 4KA
Miesto práce
Slovensko, Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Slovensko, Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacGarantovaná výška mzdy 1350 € brutto/mesačne + výnimočne motivujúca výška mesačných odmien+ služobný automobil+ Notebook + služobný telefón
1 350 EUR/mesiacGarantovaná výška mzdy 1350 € brutto/mesačne + výnimočne motivujúca výška mesačných odmien+ služobný automobil+ Notebook + služobný telefón
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexné riadenie a vedenie predajní a zabezpečovanie plynulého chodu predajní v pridelenom regióne
- organizovanie práce zamestnancov a delegovanie úloh
- plnenie KPI´s vo všetkých predajniach v pridelenom regióne
- pravidelné používanie a práca s interným informačným systémov, skladovým systémom ANS
- zabezpečenie špičkového zakazníckého servisu pre zákazníka prostredníctvom realizovania školení predajných zručností predajcov, prostredníctvom implementácie štandardov spoločnosti na predajniach
- odborná podpora a rozvoj zamestnancov predajní
- pravidelné návštevy, kontrola pridelených predajní z hľadiska prezentácie tovaru, kontrola skladových noriem, vykonávania inventúr, kontrola udržiavania čistoty a poriadku na predajniach, kontrola dodržiavania predpísaného vizuálu predajní a prezentácie sortimentu, kontrola plnenia noriem, štandardov, pravidiel a pod.
- vedenie zamestnancov predajní (výber, zaškolenie, vedenie, hodnotenie a pod.)
- spracovanie a kontrola dochádzky zamestnancov v pridelenom regione, zabezpečovanie zástupov počas čerpania dovoleniek, PN a OČR
- zabezpečenie odborného a osobnostného rozvoja všetkých zamestnancov predajní
- plánovanie personálnych zdrojov na pridelených predajniach s ohľadom na fluktuáciu a otváranie nových predajní, plnenie zaškolovacieho procesu
Pracovná doba: Pon. - Pia. ( + jeden vikend v mesiaci )
- organizovanie práce zamestnancov a delegovanie úloh
- plnenie KPI´s vo všetkých predajniach v pridelenom regióne
- pravidelné používanie a práca s interným informačným systémov, skladovým systémom ANS
- zabezpečenie špičkového zakazníckého servisu pre zákazníka prostredníctvom realizovania školení predajných zručností predajcov, prostredníctvom implementácie štandardov spoločnosti na predajniach
- odborná podpora a rozvoj zamestnancov predajní
- pravidelné návštevy, kontrola pridelených predajní z hľadiska prezentácie tovaru, kontrola skladových noriem, vykonávania inventúr, kontrola udržiavania čistoty a poriadku na predajniach, kontrola dodržiavania predpísaného vizuálu predajní a prezentácie sortimentu, kontrola plnenia noriem, štandardov, pravidiel a pod.
- vedenie zamestnancov predajní (výber, zaškolenie, vedenie, hodnotenie a pod.)
- spracovanie a kontrola dochádzky zamestnancov v pridelenom regione, zabezpečovanie zástupov počas čerpania dovoleniek, PN a OČR
- zabezpečenie odborného a osobnostného rozvoja všetkých zamestnancov predajní
- plánovanie personálnych zdrojov na pridelených predajniach s ohľadom na fluktuáciu a otváranie nových predajní, plnenie zaškolovacieho procesu
Pracovná doba: Pon. - Pia. ( + jeden vikend v mesiaci )
Zamestnanecké výhody, benefity
Garantovaná výška mzdy 1350 € brutto/mesačne
+ výnimočne motivujúca výška mesačných odmien
+ služobný automobil
+ Notebook
+ služobný telefón
- stravné lístky v hodnote 3,83 € /odpracovaný deň vo forme stravovacej karty
- pracovná zmluva na dobu neurčitú
- Možnosť nákupu za zamestnanecké zľavy
- možnosť kariérneho rastu zamestnanca
- Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá prevádzkuje 50+ maloobchodných prevádzok a internetové obchody
- Práca v mladom, dynamickom kolektíve
- Vstupné a nadväzujúce školenia, neustále vzdelávanie sa v odbore
- Vnútorný vzdelávací program SMARTSHOP Academy
-prídete do styku s najmodernejšou technikou
+ výnimočne motivujúca výška mesačných odmien
+ služobný automobil
+ Notebook
+ služobný telefón
- stravné lístky v hodnote 3,83 € /odpracovaný deň vo forme stravovacej karty
- pracovná zmluva na dobu neurčitú
- Možnosť nákupu za zamestnanecké zľavy
- možnosť kariérneho rastu zamestnanca
- Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá prevádzkuje 50+ maloobchodných prevádzok a internetové obchody
- Práca v mladom, dynamickom kolektíve
- Vstupné a nadväzujúce školenia, neustále vzdelávanie sa v odbore
- Vnútorný vzdelávací program SMARTSHOP Academy
-prídete do styku s najmodernejšou technikou
Informácie o výberovom konaní
Životopis zasielajte na email : [email protected]
V hlavičke je potrebné uviesť konkrétne mesto v ktorom sa o prácu uchádzate.
- do sprievodného textu v maily napíšte či už máte prax ako predajca a uveďte aj dátum možného nástupu
- životopisy posielajte s priloženou fotografiou
V hlavičke je potrebné uviesť konkrétne mesto v ktorom sa o prácu uchádzate.
- do sprievodného textu v maily napíšte či už máte prax ako predajca a uveďte aj dátum možného nástupu
- životopisy posielajte s priloženou fotografiou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax min. 2 roky na podobnej vedúcej pozícii v oblasti maloobchodu vítaná
- skúsenosť s riadením aspoň 10 ľudí
- prehľad na telekomunikačnom trhu
- orientácia na zákazníka a výsledok
- príjemné profesionálne vystupovanie
- výborné prezentačné, komunikačné a organizačné zručnosti
- samostatnosť, zodpovednosť
- schopnosť zvládať záťažové, stresové situácie
- schopnosť rýchlo sa učiť
- príjemný vzhľad a vystupovanie
- zvládanie stresu
- pro-aktívny prístup k zadaným úlohám
- vysoké pracovné nasadenie
- skúsenosť s riadením aspoň 10 ľudí
- prehľad na telekomunikačnom trhu
- orientácia na zákazníka a výsledok
- príjemné profesionálne vystupovanie
- výborné prezentačné, komunikačné a organizačné zručnosti
- samostatnosť, zodpovednosť
- schopnosť zvládať záťažové, stresové situácie
- schopnosť rýchlo sa učiť
- príjemný vzhľad a vystupovanie
- zvládanie stresu
- pro-aktívny prístup k zadaným úlohám
- vysoké pracovné nasadenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SMARTSHOP po celom Slovensku zamestnáva viac ako 140 ľudí a prevádzkuje 55+ predajní. Sme jeden z najväčších predajcov Smart produktov a zariadení na Slovensku . Na Slovensku pôsobíme už vyše 20 rokov, pod značkou Digitall a od roku 2020 pôsobíme pod novou značkou SMARTSHOP. Sme taktiež strategický partner pre predaj produktov a služieb operátora 4KA - Swan mobile. Budujeme silnú značku na slovenskom trhu s podporou moderných technológií s dôrazom na spokojného zákazníka a zamestnanca.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4155721
Dátum zverejnenia: 6.9.2021
2021-09-06
lokalita: Slovensko, Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Regionálny / Oblastný manažér Spoločnosť: SMARTSHOP 4KA
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac