Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný zástupca - hygienický materiál, čistiaca technika
SMART-SK, spol. s r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 1 400 EUR/mesiacdohodou, podľa kvality uchádzača (fix + provízie z predaja)
700 - 1 400 EUR/mesiacdohodou, podľa kvality uchádzača (fix + provízie z predaja)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme zodpovedného a pracovitého spolupracovníka do tímu.
Náplň práce:
- aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov
- starostlivosť o existujúcich zákazníkov
- odborné poradenstvo a navrhovanie hygienických systémov u zákazníka
- spolupodieľanie sa na tvorbe portfólia produktov
- cenotvorba, dohadovanie zmluvných podmienok
- účasť na veľtrhoch
- monitorovanie trhu
- tvorba plánov a marketingových aktivít
- komunikácia v dodávateľmi (anglický jazyk výhodou)
80% času zahŕňa práca v teréne a to najmä za účelom obchodovania a udržiavania vzťahov s aktuálnymi zákazníkmi spoločnosti a vyhľadávania nových zákazníkov. Zvyšných 20 % času je potrebné venovať sa administratívnym činnostiam (vybavovanie objednávok, spracovávanie cenových ponúk, reporting vedeniu spoločnosti a pod.)
Hľadáme zodpovedného a pracovitého spolupracovníka do tímu.
Náplň práce:
- aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov
- starostlivosť o existujúcich zákazníkov
- odborné poradenstvo a navrhovanie hygienických systémov u zákazníka
- spolupodieľanie sa na tvorbe portfólia produktov
- cenotvorba, dohadovanie zmluvných podmienok
- účasť na veľtrhoch
- monitorovanie trhu
- tvorba plánov a marketingových aktivít
- komunikácia v dodávateľmi (anglický jazyk výhodou)
80% času zahŕňa práca v teréne a to najmä za účelom obchodovania a udržiavania vzťahov s aktuálnymi zákazníkmi spoločnosti a vyhľadávania nových zákazníkov. Zvyšných 20 % času je potrebné venovať sa administratívnym činnostiam (vybavovanie objednávok, spracovávanie cenových ponúk, reporting vedeniu spoločnosti a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
Uchádzač nemusí byť od fachu, ale má obchodného ducha a zmýšľanie, má skúsenosti v obchode, vidí obchodné príležitosti a je samostatný.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti
- zaškolenie do produktového portfólia a systému práce
- školenia zo strany dodávateľov
- spoluúčasť na vedení a organizácii obchodného oddelenia
- flexibilná pracovná doba, čo dáva pracovníkovi značnú voľnosť pri hospodárení so svojim pracovným časom
- možnosť profesijného rastu/vedenia obchodného tímu (v prípade dobrých obchodných výsledkov a rastu predaja si bude vyberať svojich obchodníkov do regiónov a viesť ich prácu - pozícia Obchodný manažér)
- možnosť nadštandardného príjmu
- komunikácia s dodávateľmi v cudzom jazyku - možnosť zdokonaľovania sa
- firemný automobil po dohode a podľa výsledkov aj na súkromné účely
- mobilná kancelária (mobilný telefón, notebook)
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti
- zaškolenie do produktového portfólia a systému práce
- školenia zo strany dodávateľov
- spoluúčasť na vedení a organizácii obchodného oddelenia
- flexibilná pracovná doba, čo dáva pracovníkovi značnú voľnosť pri hospodárení so svojim pracovným časom
- možnosť profesijného rastu/vedenia obchodného tímu (v prípade dobrých obchodných výsledkov a rastu predaja si bude vyberať svojich obchodníkov do regiónov a viesť ich prácu - pozícia Obchodný manažér)
- možnosť nadštandardného príjmu
- komunikácia s dodávateľmi v cudzom jazyku - možnosť zdokonaľovania sa
- firemný automobil po dohode a podľa výsledkov aj na súkromné účely
- mobilná kancelária (mobilný telefón, notebook)
Informácie o výberovom konaní
Presný termín výberového konania bude upresnený telefonicky, alebo e-mailom.
Prosíme posielať životopisy e-mailom.
Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
V prípade otázok kontaktovať: Ing. Michal Orolín +421 907 646 058
Prosíme posielať životopisy e-mailom.
Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
V prípade otázok kontaktovať: Ing. Michal Orolín +421 907 646 058
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Klient zabezpečuje kompletné materiálové portfólio pre oblasť čistenia, upratovacích služieb a FM služieb pre firmy:
- dodávanie hygienického materiálu + dávkovačov
- návrh systému dávkovačov pre zákazníkov
- predaj a servis čistiacej techniky a príslušenstva
- predaj a servis záhradnej techniky
Klient zabezpečuje kompletné materiálové portfólio pre oblasť čistenia, upratovacích služieb a FM služieb pre firmy:
- dodávanie hygienického materiálu + dávkovačov
- návrh systému dávkovačov pre zákazníkov
- predaj a servis čistiacej techniky a príslušenstva
- predaj a servis záhradnej techniky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti v obchode
- komunikatívnosť a prezentačné schopnosti
- cieľavedomosť
- schopnosť samostatne fungovať ale aj pracovať tímovo
- chuť pracovať a dosahovať stanovené ciele
- samostatnosť a spoľahlivosť – schopnosť naplánovať a zrealizovať pracovné aktivity
- ochota vzdelávať sa a pracovať na svojom osobnostnom rozvoji
- ochota cestovať
- komunikatívnosť a prezentačné schopnosti
- cieľavedomosť
- schopnosť samostatne fungovať ale aj pracovať tímovo
- chuť pracovať a dosahovať stanovené ciele
- samostatnosť a spoľahlivosť – schopnosť naplánovať a zrealizovať pracovné aktivity
- ochota vzdelávať sa a pracovať na svojom osobnostnom rozvoji
- ochota cestovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Organizovanie vyberových konaní pre partnerské spoločnosti.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2309557
Dátum zverejnenia: 30.11.2019
2019-11-30
lokalita: Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Account manager, Obchodný manažér, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Produktový manažér Spoločnosť: SMART-SK, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 - 1 400 EUR/mesiacdohodou, podľa kvality uchádzača (fix + provízie z predaja)