Logo SLOWLANDIA s.r.o.

Pracovná ponuka: Obchodný zástupca pre Retail a VO zákazníkov v SLOWLANDIA s.r.o. – Príležitosť pre ambicióznych predajcov!

SLOWLANDIA s.r.o.

Miesto práce
Rastislavova 4444/5, Lužianky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 500 EUR/mesiacZáklad od 1200 Eur/mesiac (výsledná suma závisí od skúseností uchádzača) Provízny systém a variabilná zložka mzdy v závislosti od dosiahnutých obchodných výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete pracovať so značkou, ktorá si zakladá na kvalite, poctivosti a výnimočnom produkte? Hľadáme obchodníka/obchodníčku, ktorý/á bude rozvíjať predaj produktov Slowlandia v retailových prevádzkach a vo veľkoobchode – od špecializovaných obchodov až po sieťových partnerov. Vašou úlohou bude budovať a udržiavať dlhodobé vzťahy s obchodnými partnermi, aktívne vyhľadávať nové predajné miesta a zabezpečiť, aby naše produkty mali dôstojné miesto na pultoch aj v srdciach zákazníkov.

Ak máte cit pre obchod, baví vás komunikácia s ľuďmi a ste orientovaný/á na výsledky, táto pozícia je pre vás.

Vaša pracovná náplň:

  • Starostlivosť o existujúcich klientov – budovanie vzťahov, upselling, identifikácia nových potrieb.

  • Aktívne vyhľadávanie a oslovovanie nových firemných zákazníkov s cieľom rozšíriť klientské portfólio.

  • Tvorba a aktualizácia cenových ponúk a cenníkov podľa potrieb trhu a zákazníka.

  • Riešenie špecifických požiadaviek firemných klientov – zákazková výroba, balíčky na mieru, darčekové riešenia.

  • Spolupráca s tímom, zdieľanie nápadov a zlepšovanie obchodných procesov.

  • Flexibilné plánovanie pracovného času s dôrazom na dosahovanie obchodných výsledkov.

  • Možnosť občasného home officu podľa potreby.

Čo od vás očakávame:

  • Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti.

  • Schopnosť aktívne vyhľadávať príležitosti a samostatne uzatvárať obchody.

  • Orientáciu na zákazníka a ochotu hľadať riešenia, ktoré dávajú zmysel.

  • Obchodné myslenie a dôslednosť pri práci s ponukami a cenami.

  • Skúsenosť v oblasti B2B predaja je výhodou, nie podmienkou.

Čo ponúkame:

  • Možnosť pracovať so silnou značkou, ktorá si získala dôveru tisícok zákazníkov.

  • Kvalitné produkty, za ktorými si môžete stáť.

  • Podpora tímu, otvorená komunikácia a priestor pre vaše nápady.

  • Flexibilný pracovný čas a občasný home office.

  • Nástup možný ihneď alebo dohodou.

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v najoceňovanejšej slovenskej firme v segmente remeselných potravín
• zázemie úspešnej a stabilnej spoločnosti s jasnou víziou a hodnotami
• práca na inovatívnych a obľúbených produktoch
• práca v mladom kolektíve s rodinnou firemnou kultúrou
• možnosť práce aj z domu (home office)
• zľava na produkty Slowlandia pre Vás a Vašich známych
• firemné akcie, večierky, teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás pracovná ponuka oslovila, pošlite obratom e-mailom Váš štruktúrovaný životopis spolu s motivačným listom s uvedením pracovnej pozície a telefonického kontaktu na adresu: kariera@slowlandia.com
Kontaktovaní budú iba vybraní uchádzači, ktorých profil bude najviac zodpovedať našim požiadavkám. Za pochopenie vopred ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodné, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
Fakturácia - Pokročilý
HELIOS - Základy

Vodičský preukaz

A, B

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  1. Znalosť B2B predaja

  2. Znalosť obchodnej komunikácie

    • Základy obchodného cyklu: od vyhľadávania kontaktov, cez prípravu ponuky až po uzatvorenie obchodu.

    • Skúsenosti s aktívnym oslovovaním firemných klientov (cold calling, networking, e-mailing, osobné stretnutia).

  3. Základy cenotvorby a kalkulácií

    • Písomná aj ústna komunikácia na úrovni – schopnosť písať zrozumiteľné a profesionálne e-maily, prezentovať riešenia, telefonovať so zákazníkom.

  4. Základné obchodné zručnosti v CRM systéme

    • Schopnosť pripraviť obchodnú ponuku, využiť existujúce cenníky alebo flexibilne reagovať na požiadavky klienta.

  5. Znalosť práce s balíkom MS Office / Google Workspace

    • Vedenie záznamov o zákazníkoch, správa obchodných prípadov a sledovanie príležitostí.

  6. Vodičský preukaz B

    • Výhodou pri osobných návštevách firemných klientov, najmä mimo väčších miest.

    • Najmä Excel/Sheets (práca s tabuľkami, výpočty, základné prehľady a cenové ponuky), Word/Dokumenty, Gmail/Outlook.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SLOWLANDIA je miesto, kde vznikajú unikátne potravinové produkty. Sme malá rodinná firma so svetovými ambíciami. Zamestnávame v Nitre a na Slovensku stabilný team približne 25 ľudí. Naši zamestnanci sa stávajú súčasťou našej rodiny a majú možnosť spoluvytvárať produkty, na ktoré môžu byť právom hrdí.

Produkty z dielne Slowlandia, ako sú napríklad Slowtella alebo Mandle v slanom karameli, získali najprestížnejšie svetové ocenenia za výnimočnú chuť. Všetko čo robíme, robíme s dôrazom na kvalitu. Hlásime sa k hodnotám hnutia Slow Food a k spoločensky zodpovednému a transparentnému podnikaniu s víziou odovzdať odkaz nasledujúcim generáciám.

*Zamestnávateľom pre túto pracovnú pozíciu je materská spoločnosť Organica s.r.o.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 5095833  Dátum zverejnenia: 10.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac