Referent dokumentačných služieb

  • Lokalita
    Vlčie hrdlo, Ružinov
  • Pracovný pomer
    plný úväzok
  • Režim práce
    Denný
  • Ponúkaná mzda
    950 EUR/mesiac*
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Koho hľadáme?

Hľadáme spoľahlivého kolegu/kolegyňu so zodpovedným prístupom k pracovným povinnostiam, zmyslom pre tímovú prácu, precíznosť a poriadok v dokumentácii, s dobrými organizačnými a komunikačnými schopnosťami, ktorý/á bude zabezpečovať spoľahlivú a klientsky orientovanú službu pre interných zákazníkov našej spoločnosti. Hľadáme niekoho kto má chuť učiť sa nové veci, prispieť k dlhodobému rozvoju a digitalizácii nášho útvaru.

Ako u nás môžete využiť svoje znalosti?
Na pozícii Referent dokumentačných služieb Vašou úlohou bude:


  • vykonávať činnosti súvisiace so správou firemnej dokumentácie v Registratúrnom stredisku Spoločnosti (RS) a Centrálnej príručnej registratúry (CPR) - preberanie, ukladanie, kontrola, ochrana, sprístupňovanie, premiestňovanie, preraďovanie, vyraďovanie, aktualizácia lokačných prehľadov, vytváranie evidenčných pomôcok
  • spravovať elektronickú registratúru a aktívne sa podieľať na jej rozvoji
  • zabezpečovať digitalizáciu technickej dokumentácie do informačných systémov spoločnosti
  • kontrolovať jednotlivé oblasti správy firemnej dokumentácie v Spoločnosti
  • usmerňovať metodicky a vzdelávať zamestnancov Spoločnosti vo vzťahu k ich povinnostiam a činnostiam, ktoré vyplývajú z legislatívy SR a interných predpisov v oblasti správy firemnej dokumentácie.
  • preberať, kontrolovať a spracúvať registratúrne záznamy do CPR Spoločnosti a zabezpečovať ich skenovanie (digitalizáciu) do informačného systému.
  • vykonávať činnosti komplexnej agendy administratívneho charakteru na danom útvare


Čo požadujeme?

  • úplné stredoškolské netechnické vzdelanie s maturitou (zameranie ekonomické, dokumentačné služby, OA, Gymnázium a pod.)
  • 2-ročná odborná prax v oblasti archivácie, dokumentačných služieb a registratúry výhodou
  • počítačové zručnosti MS Office na užívateľskej úrovni
  • vodičský preukaz typu B – aktívny vodič
  • znalosť anglického jazyka na úrovni B1 až B2

Výhodou pre uchádzača je:

  • prax pri zavádzaní a správe elektronickej registratúry
  • skúsenosti v oblasti digitalizácie spisovej a/alebo technickej dokumentácie
  • porozumenie technickej dokumentácii
  • práca so SAP na užívateľskej úrovni

ID: 4062434  Dátum zverejnenia: 15.4.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac