Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent dokumentačných služieb
-
Lokalita
Vlčie hrdlo, Bratislava -
Pracovný pomer
plný úväzok -
Režim práce
Denný -
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiac*
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Hľadáme spoľahlivého kolegu/kolegyňu so zodpovedným prístupom k pracovným povinnostiam, zmyslom pre tímovú prácu, precíznosť a poriadok v dokumentácii, s dobrými organizačnými a komunikačnými schopnosťami, ktorý/á bude zabezpečovať spoľahlivú a klientsky orientovanú službu pre interných zákazníkov našej spoločnosti. Hľadáme niekoho kto má chuť učiť sa nové veci, prispieť k dlhodobému rozvoju a digitalizácii nášho útvaru.
Ako u nás môžete využiť svoje znalosti?
Na pozícii Referent dokumentačných služieb Vašou úlohou bude:
Ako Referent pre podporené činnosti bude vašou úlohou najmä:
- Vykonávať činnosti súvisiace so správou firemnej dokumentácie v Registratúrnom stredisku Spoločnosti (RS) a Centrálnej príručnej registratúry (CPR), resp. RS iných právnych subjektov (na základe zmluvných vzťahov) - preberanie, ukladanie, kontrola, ochrana, sprístupňovanie, premiestňovanie, preraďovanie, vyraďovanie, aktualizácia lokačných prehľadov, vytváranie evidenčných pomôcok
- Preberať, kontrolovať a spracúvať registratúrne záznamy do CPR Spoločnosti a iných právnych subjektov a zabezpečovať ich skenovanie (digitalizáciu) do informačného systému.
- Vykonávať podporu vybraných činností útvaru: dozor nad prevádzky schopnosťou vybraných depotov; príprava podkladov a rutinných analýz na základe požiadaviek vedenia a odborných pracovníkov útvaru; spolupracovať s ostatnými zamestnancami útvaru pri obsluhe vybraných technických a informačných systémov,
- Vykonávať odbornú administratívnu podporu vedenia IDS: prevádzka útvarového skladu spotrebného materiálu; preberanie a odosielanie poštových zásielok; nahlasovanie porúch prevádzkových zariadení a pod.
- Vypomáha a v neprítomnosti zastupuje kolegyne pri plnení pracovných úloh na pracovisku Podateľne
- Vykonávať činnosti komplexnej agendy administratívneho charakteru na danom útvare vyžadujúce špecializovanú odbornosť podľa platných postupov resp. pokynov vedúceho, kontrolovať správnosť údajov, dokumentov a postupov
Čo požadujeme?
- Min. úplné stredoškolské vzdelanie
- Výhodou je 2-ročná odborná prax v oblasti archivácie, dokumentačných služieb a registratúry
- Počítačové zručnosti MS Office na užívateľskej úrovni
- Príjemné vystupovanie, spoľahlivosť, ústretovosť
- Schopnosť samostatne riešiť zverené úlohy a hľadať riešenia
- Dobré komunikačné zručnosti
- Proaktívny prístup
Výhodou pre uchádzača je:
- Prax pri zavádzaní a správe elektronickej registratúry
- Prax v oblasti digitalizácie spisovej a/alebo technickej dokumentácie
- Porozumenie technickej dokumentácii
- Prax v práci so SAP
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 4062434
Dátum zverejnenia: 4.11.2021
2021-11-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: SLOVNAFT, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac