Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Baví Ťa HR? Poď na brigádu k nám (personalistika/recruitment)
-
Lokalita
Bratislava -
Pracovný pomer
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž -
Režim práce
Denný -
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.*
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Ľudia sú pre nás na prvom mieste. Spoliehame sa na ich odbornosť, profesionalitu a otvorenú spoluprácu. Priťahujeme talentovaných a ambicióznych ľudí, ktorí chcú prinášať zmenu. Rozvíjame zručnosti a znalosti našich ľudí, čím sa ich snažíme motivovať a nestratiť. Budujeme silné partnerstvá, fungujúce ako rôznorodé tímy, aby sme boli najlepší.
1. Hľadáš brigádu pre jedinečnú spoločnosť, v ktorej sa vieš uplatniť aj po škole?
2. Máš zodpovedný prístup, nebojíš sa komunikácie a práce so systémami?
3. Kopec administratívnej práce a čísla v tebe nevyvolávajú paniku?
4. Máš predstavu o tom, čo má na starosti oddelenie ľudských zdrojov?
5. A okrem toho máš pozitívny prístup k práci?
5x áno?
Výborne, postupuješ ďalej! Ak ťa zaujíma, čo budeš robiť, tak pokojne pokračuj v čítaní a reaguj, lebo CHCEME práve TEBA!
Tvojimi úlohami bude najmä:
- Budeš administratívna a systémová podpora pre kolegov z útvaru recruitment a personalistika;
- Priložíš ruku k dielu pri kontrole a spracovaní nástupných formalít a dochádzkových výkazov zamestnancov;
- Budeš aktívne pracovať na výbere nových zamestnancov do našej spoločnosti;
- Starať sa budeš aj o triedenie a zakladanie dokumentov do osobných a mzdových spisov;
- A samozrejme oceníme ak aj ty prispeješ a pomôžeš pri implementácii interných projektov HR útvaru.
Bez čoho sa pri podpore služieb nezaobídeš?
- Bez štatútu študenta VŠ to bohužiaľ nepôjde;
- Určite ti nesmie chýbať znalosť balíčka Microsoft Office a to najmä EXCEL, no na škodu nebude ani znalosť Word-u a Powerpoint-u;
- Nechceme ťa vodiť za ručičku, preto je dôležitá schopnosť samostatne si organizovať prácu, neboj sa všetko ti vysvetlíme;
- Ideálne je ak sa nezosypeš v prípade, že treba riešiť viaceré úlohy naraz a to v obmedzenom časovom rámci;
- Precíznosť pri riešení pridelených úloh je samozrejmosťou;
- A predpokladáme aj tvoju časovú flexibilitu (maximálne však 20h za týždeň).
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 4026877
Dátum zverejnenia: 14.6.2021
2021-06-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, HR generalist, Personalista, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: SLOVNAFT, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.