Turnaround Lead Scheduler

  • Lokalita
    Vlčie hrdlo, Bratislava
  • Pracovný pomer
    plný úväzok
  • Režim práce
    Denný
  • Mzdové podmienky (brutto)
    1 600 EUR/mesiac*
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Koho hľadáme?
Hľadáme spoľahlivého kolegu/kolegyňu so zodpovedným prístupom k pracovným povinnostiam, schopného zvládať stresové situácie, s dobrými organizačnými a analytickými schopnosťami. Účelom práce je riadiť činnosti skupiny zamestnancov alebo dozorovať realizáciu projektov, implementácia nových systémov, vypracovávanie interných predpisov v danej oblasti.

Ako u nás môžete využiť svoje znalosti?
Ako Turnaround Lead Scheduler bude vašou úlohou:

  • riadiť proces tvorby integrovaného harmonogramu pre jednotlivé výrobné jednotky v súlade s plánom plánovaných odstávok a celkovým rozsahom prác, zodpovedať za detailné vypracovanie kritických ciest projektov a zjednodušené plánovanie ostatných aktivít,
  • dozorovať korektnosť reportovania progresu a proces aktualizácie harmonogramov,
  • zbierať a evidovať ponaučenia z projektov, predkladať a implementovať návrhy na zlepšenie oblasti svojej pôsobnosti,
  • viesť tvorbu harmonogramov prác tímom SMaO plánovačov,
  • zodpovedať za vytvorenie integrovaného harmonogramu prác a harmonogramov kritických ciest, vytvárať harmonogram prác kritickej cesty programu odstávok,
  • zodpovedať za tvorbu harmonogramu výhradne pre tie aktivity, ktoré sú rizikové z pohľadu dĺžky trvania, potrebných zdrojov, kooperácií alebo špecifickosti práce a je ich nutné plánovať,
  • zabezpečovať dodržiavanie zásad tvorby harmonogramov prác a vykonávať kontroly kvality,
  • viesť proces optimalizácie harmonogramu prác v súčinnosti s TA Event Managerom, TA Area Managerom, CAPEX Managerom, SMaO, hlavnými dodávateľmi, prevádzkovateľom a odd. Nákupu,
  • zodpovedať za efektívny proces nahlasovania progresu prác počas realizácie,
  • zabezpečovať komunikáciu zmien v harmonogramoch prác so všetkými zainteresovanými,
  • zodpovedať za zladenie harmonogramov prác s cieľmi a stratégiou plánovaných odstávok
  • identifikovať potenciálne prekážky pre splnenie cieľov a navrhovať nápravné opatrenia,
  • reportovať stav projektov, využívanie zdrojov a dodržiavanie harmonogramu prác,

Čo požadujeme?
  • ukončené VŠ vzdelanie 2.stupňa - zameranie technické
  • min. 5-ročná odborná prax v oblasti plánovania údržby zariadení používaných v rafinérskom a petrochemickom priemysle
  • znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (B2)
  • MS Office vrátane MS Project / Primavera , SAP - na užívateľskej úrovni
  • vodičský preukaz typu B - aktívny vodič
  • skúsenosti s analýzou rizík
  • kreatívne myslenie a schopnosť účinne a efektívne riešiť plánované aj neplánované úlohy
  • schopnosť zabezpečiť tímovú spoluprácu v rámci tímu
  • znalosť efektívneho plánovania/optimalizácia nákladov a projektového riadenia
  • zákaznícky orientované myslenie
ID: 3698991  Dátum zverejnenia: 6.8.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac