Prevádzka informatiky - referent

  • Lokalita
    okres Žilina
  • Pracovný pomer
    plný úväzok
Účel práce:
Práca na Linke Pomoci pre čerpacie stanice, ktorá je centrálnym kontaktom pre riešenie používateľských a technických problémov a požiadaviek týkajúcich sa IT systémov na čerpacích staniciach zamestnávateľa na Slovensku a v Českej Republike

Zodpovednosti / Úlohy:
  • Zaevidovanie a zdokumentovanie všetkých žiadostí (požiadavky, incidenty, výpadky....), ktoré boli zaslané / nahlásené / zistené na Linke Pomoci pre ČS do HelpDesk systému
  • Efektívne samostatne spracovať, analyzovať a riešiť prichádzajúce žiadosti (požiadavky, incidenty, výpadky....) a ak je to potrebné poskytnúť technickú podporu riešiteľom druhej úrovne a tretej úrovne IT
  • Efektívne samostatne spracovať a riešiť, prípadne eskalovať vzniknuté incidenty
  • Poskytovať efektívne poradenstvo užívateľom IT systémov v rozsahu svojich kompetencií
  • Komunikácia a eskalovanie požiadaviek na ďalšiu úroveň IT podpory (ak je potrebné)
  • Samostatné spracovanie štatistík a reportingu z HelpDesk systému a iných podkladov podľa požiadaviek
  • Vykonanie a spracovanie analýz IT systémov v rozsahu svojich kompetencií * Spúšťanie procesov, riadenie spúšťania procesov ostatných relevantných IT aplikácií a systémov podľa výsledkov samostatne vykonanej analýzy žiadosti (požiadavky, incidentu, výpadku....)
  • Kontrola notifikácií - kontrola výsledku behu automatizovaných procesov a vykonanie potrebných krokov * Spolupráca pri riešení neštandardných stavov s 2. a 3. úrovňou IT podpory s internými alebo externými partnermi * Komunikácia s inými riešiteľskými skupinami v rámci medzinárodnej skupiny

Požiadavky:
  • Stredoškolské s maturitou (IT oblasť) alebo Vysokoškolské I. stupňa (IT oblasť)
  • Min. 1 ročná prax z oblasti poskytovania IT podpory
  • Samostatná práca s PC na vysokej úrovni
  • Microsoft Office - pokročilý užívateľ
  • Aktívna znalosť slovenského jazyka slovom / písmom
  • Znalosť anglického jazyka písmom / slovom- úroveň B1
  • Schopnosť plynulej verbálnej komunikácie Výhody:
  • Znalosť českého jazyka
  • Paragraf 21 - elektrotechnik vyhl. MPSVaR SR č.508/2009 Z.z.

Iné požadované zručnosti:
  • Schopnosť pracovať na 12 hodinové zmeny v nepretržitom režime ( 24 x 7 )
  • Komunikačné zručnosti, pro-klientská orientácia
  • Pozitívny vzťah k IT problematike
  • Dôslednosť a zodpovednosť
  • Dobrá organizácia a metodika práce
  • Analytický a pragmatický prístup k problémom a riešeniam
  • Dobré zvládanie stresových situácií
  • Ochota učiť sa
  • Zmysel pre spoluprácu s ostatnými IT pracovníkmi a dodržiavanie pravidiel
  • Tímový hráč
  • Flexibilita
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
ID: 3262297   Dátum zverejnenia: 6.12.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.