Ak uvažujete o zamestnaní sa v našej spoločnosti, určite Vás bude zaujímať, akých spolupracovníkov hľadáme a čo ponúkame.
Naším cieľom je pracovať s aktívnymi a vzdelanými ľuďmi, ktorí:
  • sa zaviazali zlepšovať svoje vlastné výsledky aj výsledky spoločnosti,
  • sú otvorení rozvíjaniu sa a získavaniu nových znalostí,
  • sú výkonní aj v multi-kulturálnom prostredí,
  • sú na dosiahnutie úspechu pripravení stať sa tímovými hráčmi.
Ako zamestnávateľ kladieme veľký dôraz na vzdelávanie, motiváciu, kariérny rast a hodnotenie výsledkov našich zamestnancov.

Naším hlavným cieľom je zabezpečiť, aby všetci naši zamestnanci cítili záväzok za úspech našej skupiny spoločností. Jedine tak dosiahneme, že na profesionálnom poli budeme medzi najlepšími. Sme presvedčení, že predovšetkým zosúladením cieľov jednotlivcov a organizácie môžeme udržať svoju obchodnú úspešnosť a postavenie na trhu.

Marketingový Špecialista - Vernostný Program

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nasho marketingoveho teamu na Maloobchode hladame noveho kolegu, ktory by mal na starosti vernostny program nasej spolocnosti.

Napln prace:

  • Implementovať obchodno-marketingovú stratégiu v CRM oblasti a vo vernostnom programe
  • Kompletne naplánovať, realizovať a zodpovedať za správnu implementáciu , vývoj a vyhodnotenie návratnosti DM (direct marketingových) kampanín a podporu predaja a zvýšenie lojality a spokojnosti vo vernostnom programe
  • Tvorba CRM reportov a analýz, vyhodnocovanie CRM aktivít vo vernostnom programe
  • Správa a rozvoj vernostného programu s cieľom zvýšenia spokojnosti zákazníkov a napĺňania obchodných cieľov spoločnosti
  • Navrhovať, realizovať a vyhodnocovať marketingové aktivity súvisiace s vernostným programom
  • Príprava promočných akcií v sieti maloobchodu a vo vernostnom programe v spolupráci s centrálou spoločnosti, s cieľom zabezpečiť rast predaja vo zverených kategóriách produktov/značiek a služieb
  • Navrhovať a realizovať efektívne marketingové techniky pre implementáciu v maloobchodnej sieti
  • Analyzovať konkurenčné prostredie a vývoj trhu. Sledovať digitálne trendy v oblasti maloobchodu a v oblasti vernostných programov
  • Úzko spolupracovať s obchodným oddelením a oddelením marketingovej komunikácie
  • Podieľať sa na výbere dodávateľov služieb vernostného programu a vyhodnocuje ich výkon.
  • Aktualizovať prevádzkovú platformu pre vernostný program, prevádzkové manuály pre čerpacie stanice, požiadavky a podmienky. Zabezpečovať podporu čerpacích staníc vo vzťahu k metodike vernostného programu

KPI (UKAZOVATELE VÝKONU):

  • Návratnosť kampaní na podporu predaja
  • Spokojnosť zákazníkov s vernostným programom
  • Imidžové a produktové atribúty značiek
  • Vnímanie kvality služieb a produktov v maloobchodnej sieti
  • Spolupodieľa sa na tvorbe obratu a zisku vo zverenej kategórii cez aktivity podpory predaja
Iné výhody
Iné výhody

  • vianočná mzda;
  • výkonnostná odmena;
  • mimoriadne odmeny
  • notebook, mobil v závislosti od pozícii
  • pružný pracovný čas
  • bezplatné využívanie športovísk /plaváreň, kurty, sauna a pod./
  • parkovanie
  • príspevok na stravovanie;
  • zdravotná starostlivosť - preventívne a periodické lekárske prehliadky
  • príspevok na DDS
  • životné a úrazové poistenie
  • sociálne výhody vyplývajúce z Kolektívnej zmluvy
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, marketing, ekonómia, štatistika
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:
  • Samostatnosť a aktívny analytický prístup
  • Flexibilita, kreativita, zodpovednosť a dôslednosť
  • Schopnosť samostatne riadiť zverené projekty
  • Orientácia na výsledok
  • Schopnosť rozumieť zákazníckemu chovaniu
  • Organizačné, komunikačné a prezentačné schopnosti
  • Skúsenosti vernostnými programami
  • Skúsenosti oblasti podpory predaja v obchodnej sieti, CRM analytiky a riadenia direct marketingových kampaní v retaili
  • Skúsenosti s digitálnymi trendami v maloobchodnej sieti


KVALIFIKÁCIA A ZRUČNOSTI:
  • Požadovaná prax v obore min. 3 roky (preferované pracovné skúsenosti v pozícii marketingový špecialista, CRM marketingový špecialista, CRM analytik, databázový špecialista, špecialista pre vernostný program z retailových alebo FMCG spoločností)
  • Vysokoškolské vzdelanie (špecializácia obchod, marketing, ekonómia, štatistika)
  • Aktívna znalosť anglického jazyka - pokročilý
  • Znalosť MS Office, SAP, vernostné databázové programy (Merit a pod) - pokročilý
  • Vodičský preukaz typu B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
SLOVNAFT, a.s. so sídlom v Bratislave patrí medzi najväčších zamestnávateľov na Slovensku a svojim zamestnancom poskytuje širokú škálu benefitov. Je členom medzinárodnej Skupiny MOL a jednou z najmodernejších európskych rafinérií. Zároveň prevádzkuje najväčšiu sieť čerpacích staníc na Slovensku.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Adresa
SLOVNAFT, a.s.
Vlčie hrdlo 1
824 12 Bratislava 214
http://www.slovnaft.sk

Kontaktná osoba: SLOVNAFT, a.s.
E-mail: poslať životopis
ID: 3236766   Dátum zverejnenia: 8.11.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.