Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka / Asistent Generálneho riaditeľa
-
Lokalita
Bratislava -
Pracovný pomer
plný úväzok -
Mzdové podmienky (brutto)
Bude upresnené*
Výkon podporných, administratívnych ako aj odborných činností spojených s účinnou podporou
Generálneho riaditeľa, Výkonného generálneho riaditeľa a Riaditeľky útvaru Podnikového centra.
Zodpovednosti / Úlohy:
- Organizuje pracovné stretnutia v súlade s potrebami GR, Výkonného GR a Riaditeľky Podnikového centra. Zabezpečuje služobné cesty vrátane ich vyúčtovania. Manažuje a aktualizuje časový harmonogramu GR, Výkonného GR a Riaditeľky podnikového centra.
- Organizačne zabezpečuje chod pracovných stretnutí a väčších meetingov v rámci aj mimo priestorov firmy vrátane spoluorganizácie eventov. Predstavuje dôležitý komunikačný kanál útvaru smerom navonok, inštrukcie, požiadavky vedúcich komunikuje smerom k rôznym osobám a organizáciám. Zároveň poskytuje informácie ďalším vedúcim a získava od nich informácie, ktoré potrebujú jeho nadriadení. Sleduje plnenie odkomunikovaných úloh.
- Vykonáva podporné činnosti technického a administratívneho charakteru spojené s chodom útvaru/útvarov. Zabezpečuje materiálne vybavenie útvarov, zadáva objednávky, plne zodpovedá za materiálno-technické zabezpečenie, fungovanie zverených útvarov.
- Registruje, triedi prijaté a odoslané dokumenty, faktúry, vedie o nich priebežné záznamy a archivuje. Zodpovedá za formálnu správu dokumentov predkladaných manažmentu spoločnosti, nadriadeným.
- Zhromažďuje, vyhľadáva informácie z rôznych externých a interných zdrojov za účelom podpory vedúcich zamestnancov. Pripravuje podklady odborného charakteru, v prípade potreby prekladá (angličtina, maďarčina, slovenčina). Pripravuje podklady pre porady vedenia, vyhotovuje zápisy z porád. Spracováva jednoduchšie analýzy, podklady za účelom podpory rozhodnutí nadriadených.
- Spolupodieľa sa na plánovaní a riadení čerpania rozpočtov predstavenstva, dozornej rady, GR, výkonného GR a útvaru podnikové centrum. Pravidelne vyhodnocuje čerpanie, navrhuje potrebné opatrenia, pripravuje forecasty.
Požiadavky:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie (preferovane ekonomického smeru),
- minimálne 2 až 3 roky praxe na podobnej pozícii, vo veľkej spoločnosti,
- výborná znalosť anglického jazyka slovom aj písmom,
- výborná znalosť maďarského jazyka slovom i písmom,
- výborná znalosť MS Office (Word, Power Point, Excel).
Iné požadované zručnosti:
- samostatnosť, proaktivita, precíznosť, zodpovedný prístup,
- komunikatívnosť, vynikajúce vyjadrovacie schopnosti,
- dôveryhodnosť, lojalita,
- vysoké pracovné nasadenie, pracovná i časová flexibilita,
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 3182837
Dátum zverejnenia: 8.9.2017
2017-09-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Sekretárka Spoločnosť: SLOVNAFT, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Bude upresnené