Asistentka / Asistent Generálneho riaditeľa

  • Lokalita
    Bratislava
  • Pracovný pomer
    plný úväzok
  • Mzdové podmienky (brutto)
    Bude upresnené*
Účel práce:


Výkon podporných, administratívnych ako aj odborných činností spojených s účinnou podporou
Generálneho riaditeľa, Výkonného generálneho riaditeľa a Riaditeľky útvaru Podnikového centra.


Zodpovednosti / Úlohy:


  • Organizuje pracovné stretnutia v súlade s potrebami GR, Výkonného GR a Riaditeľky Podnikového centra. Zabezpečuje služobné cesty vrátane ich vyúčtovania. Manažuje a aktualizuje časový harmonogramu GR, Výkonného GR a Riaditeľky podnikového centra.
  • Organizačne zabezpečuje chod pracovných stretnutí a väčších meetingov v rámci aj mimo priestorov firmy vrátane spoluorganizácie eventov. Predstavuje dôležitý komunikačný kanál útvaru smerom navonok, inštrukcie, požiadavky vedúcich komunikuje smerom k rôznym osobám a organizáciám. Zároveň poskytuje informácie ďalším vedúcim a získava od nich informácie, ktoré potrebujú jeho nadriadení. Sleduje plnenie odkomunikovaných úloh.
  • Vykonáva podporné činnosti technického a administratívneho charakteru spojené s chodom útvaru/útvarov. Zabezpečuje materiálne vybavenie útvarov, zadáva objednávky, plne zodpovedá za materiálno-technické zabezpečenie, fungovanie zverených útvarov.
  • Registruje, triedi prijaté a odoslané dokumenty, faktúry, vedie o nich priebežné záznamy a archivuje. Zodpovedá za formálnu správu dokumentov predkladaných manažmentu spoločnosti, nadriadeným.
  • Zhromažďuje, vyhľadáva informácie z rôznych externých a interných zdrojov za účelom podpory vedúcich zamestnancov. Pripravuje podklady odborného charakteru, v prípade potreby prekladá (angličtina, maďarčina, slovenčina). Pripravuje podklady pre porady vedenia, vyhotovuje zápisy z porád. Spracováva jednoduchšie analýzy, podklady za účelom podpory rozhodnutí nadriadených.
  • Spolupodieľa sa na plánovaní a riadení čerpania rozpočtov predstavenstva, dozornej rady, GR, výkonného GR a útvaru podnikové centrum. Pravidelne vyhodnocuje čerpanie, navrhuje potrebné opatrenia, pripravuje forecasty.


Požiadavky:


  • ukončené vysokoškolské vzdelanie (preferovane ekonomického smeru),
  • minimálne 2 až 3 roky praxe na podobnej pozícii, vo veľkej spoločnosti,
  • výborná znalosť anglického jazyka slovom aj písmom,
  • výborná znalosť maďarského jazyka slovom i písmom,
  • výborná znalosť MS Office (Word, Power Point, Excel).

Iné požadované zručnosti:


  • samostatnosť, proaktivita, precíznosť, zodpovedný prístup,
  • komunikatívnosť, vynikajúce vyjadrovacie schopnosti,
  • dôveryhodnosť, lojalita,
  • vysoké pracovné nasadenie, pracovná i časová flexibilita,
ID: 3182837  Dátum zverejnenia: 8.9.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Bude upresnené