Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka / Asistent
-
Lokalita
Vlčie hrdlo 1, 824 12 Bratislava 214, Bratislava -
Pracovný pomer
plný úväzok
o Organizuje pracovné stretnutia v súlade s potrebami riaditeľa. Zabezpečuje služobné cesty vrátane ich vyúčtovania. Manažuje a aktualizuje časový harmonogram riaditeľa.
o Organizačne zabezpečuje chod pracovných stretnutí a väčších meetingov v rámci aj mimo priestorov firmy vrátane spoluorganizácie eventov. Predstavuje dôležitý komunikačný kanál útvaru smerom navonok, inštrukcie, požiadavky vedúcich komunikuje smerom k rôznym osobám a organizáciám. Zároveň poskytuje informácie ďalším vedúcim a získava od nich informácie, ktoré potrebujú jeho nadriadení. Sleduje plnenie odkomunikovaných úloh.
o Vykonáva podporné činnosti technického a administratívneho charakteru spojené s chodom útvaru/útvarov. Zabezpečuje materiálne vybavenie útvarov, zadáva objednávky, plne zodpovedá za materiálno-technické zabezpečenie, fungovanie zverených útvarov.
o Registruje, triedi prijaté a odoslané dokumenty, faktúry, vedie o nich priebežné záznamy a archivuje. Zodpovedá za formálnu správu dokumentov predkladaných manažmentu spoločnosti, nadriadeným.
o Zhromažďuje, vyhľadáva informácie z rôznych externých a interných zdrojov za účelom podpory vedúcich zamestnancov. Pripravuje podklady pre porady vedenia, vyhotovuje zápisy z porád. Spracováva jednoduchšie analýzy, podklady za účelom podpory rozhodnutí nadriadených.
o Spolupodieľa sa na plánovaní a riadení čerpania rozpočtov Pravidelne vyhodnocuje čerpanie, navrhuje potrebné opatrenia, pripravuje forecasty.
o Vykonáva podporné činnosti administratívneho charakteru súvisiace s Interným auditom, internými predpismi, reguláciami a QOP – zbieranie pripomienok, distribúcia a sledovanie úloh, kompilovanie súhrnných materiálov.
Požiadavky:
o ukončené stredoškolské vzdelanie (preferovane ekonomického smeru),
o minimálne 2 až 3 roky praxe na podobnej pozícii, vo veľkej spoločnosti,
o znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
o výborná znalosť MS Office (Word, Power Point, Excel).
Iné požadované zručnosti:
o samostatnosť, proaktivita, precíznosť, zodpovedný prístup,
o komunikatívnosť, vynikajúce vyjadrovacie schopnosti,
o dôveryhodnosť, lojalita,
o vysoké pracovné nasadenie, pracovná i časová flexibilita,
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 3178034
Dátum zverejnenia: 4.9.2017
2017-09-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: SLOVNAFT, a.s.