Rozširujeme náš tím, staň sa operátorom moderného callcentra - spracovanie hlásení škodových udalostí

Slovexperta, s.r.o.

Miesto práce
Račianska 44, 832 42 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Máj - Jún 2018
Mzdové podmienky (brutto)
plat dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Telefonická komunikácia s klientom, ktorý kontaktuje dispečing v prípade nahlásenia škodovej udalosti
Spracovanie telefonických objednávok a hlásení
Registrácia škodových udalostí do systému
Spolupráca s úsekom likvidácie poistných udalostí
Vykonávanie súvisiacich administratívnych prác
Komunikácia s internými zamestnancami

Zamestnanecké výhody, benefity

- perspektívna práca v stabilnej dcérskej spoločnosti dvoch významných poisťovní,
- možnosť osobného a odborného rastu,
- práca v príjemnom kolektíve v novovybudovaných priestoroch,
- odborné zaškolenie

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru spolu s profesijným životopisom očakávame na kontaktnej adrese.
Kontaktovať budeme kandidátov spĺňajúcich kritériá na danú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Odolnosť voči stresu a mentálnej záťaži
Výborné komunikačné zručnosti
Pohotové reakcie
Časová flexibilita
Zodpovednosť, asertívny postoj
Prax v call centre, resp. v podobnej oblasti je vítaná
Znalosť anglického alebo nemeckého jazyka vítaná

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovexperta, s.r.o., je dcérska spoločnosť dvoch významných poisťovní pôsobiacich v SR . Svoje služby poskytuje od roku 2002.
Venujeme sa komplexnej problematike škodových udalostí – od prvotnej asistenčnej služby, registrácie škodovej udalosti a obhliadky poškodeného majetku vrátane kalkulácie predpokladaných nákladov na opravu. Príprava podkladov na likvidáciu škôd v jednej z našich zmluvných poisťovní.
Realizujeme obhliadky vozidiel v rôznych situáciách – pred vstupom do havarijného poistenia, po škodovej udalosti, v konfrontácii s vozidlom osoby zodpovednej za škodu z povinného zmluvného poistenia, ako aj po oprave vozidla.
Okrem toho realizujeme aj obhliadky majetku z produktov neživotného poistenia.

Svoje služby poskytujeme prostredníctvom svojich zastúpení v rámci celej SR.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3363372  Dátum zverejnenia: 16.4.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: plat dohodou