Technický riaditeľ

Slovexperta, s.r.o.

Miesto práce
M. R. Štefánika 32, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Optimalizácia a koordinácia procesov za účelom dosiahnutia stanovených cieľov spoločnosti
• Vyhodnocovanie výsledkov a plnenia cieľov podriadených zamestnancov;
• Kontrola kvality poskytovaných služieb;
• Mentoring, Couching, motivácia a hodnotenie zamestnancov
• Reporting, controlling a optimalizácia nákladov
• Strategické plánovanie celého technického úseku

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame perspektívnu prácu v stabilnej dcérskej spoločnosti dvoch významných poisťovní.
Možnosť osobného a odborného rastu.
Vzdelávanie a ďalšie zamestnanecké výhody s množstvom benefitov.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru spolu s profesijným životopisom očakávame na kontaktnej adrese.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technický smer

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Prax na obdobnej pozícii min. 2 roky
• Skúsenosti s vedením tímu
• Vzdelanie technického smeru
• Výborné komunikačné, organizačné, koordinačné a prezentačné schopnosti
• Analytické a logické myslenie
• Zodpovednosť, diskrétnosť, flexibilita, kreativita a empatia
• Samostatnosť, asertivita
• Vynikajúci time - management

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovexperta, s.r.o., je dcérska spoločnosť dvoch významných poisťovní pôsobiacich v SR . Svoje služby poskytuje od roku 2002.
Venujeme sa komplexnej problematike škodových udalostí – od prvotnej asistenčnej služby, registrácie škodovej udalosti a obhliadky poškodeného majetku vrátane kalkulácie predpokladaných nákladov na opravu. Príprava podkladov na likvidáciu škôd v jednej z našich zmluvných poisťovní.
Realizujeme obhliadky vozidiel v rôznych situáciách – pred vstupom do havarijného poistenia, po škodovej udalosti, v konfrontácii s vozidlom osoby zodpovednej za škodu z povinného zmluvného poistenia, ako aj po oprave vozidla.
Okrem toho realizujeme aj obhliadky majetku z produktov neživotného poistenia.

Svoje služby poskytujeme prostredníctvom svojich zastúpení v rámci celej SR.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 2966334  Dátum zverejnenia: 16.4.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou