Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent autoprevádzky
Slovenský pozemkový fond
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
890 EUR/mesiacMinimálne 890,- € (platová tarifa zamestnancov vo verejnej správe + osobný príplatok), minimálny plat pri nástupe a počas 3 - mesačnej skúšobnej doby. Konečná výška nástupného platu bude závislá od dĺžky započítanej odbornej praxe.
890 EUR/mesiacMinimálne 890,- € (platová tarifa zamestnancov vo verejnej správe + osobný príplatok), minimálny plat pri nástupe a počas 3 - mesačnej skúšobnej doby. Konečná výška nástupného platu bude závislá od dĺžky započítanej odbornej praxe.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- centrálna správu vozového parku fondu a spracovanie agendy v IS, najazdené km, úspora a nadspotreba PHL, tankovanie, spotreba, prevádzkové náklady na MV, umývanie MV, spracovanie zostáv pre potreby odd. financovania a rozpočtu, kontrola vyúčtovaní MV, kontrola prevádzkových listov najazdené km, žiadanky, bločky o tankovaní a kniha jázd, pri zistení rozdielov komunikácia s nadriadenými zamestnancami,
- centrálne spracovanie podkladov ku obstarávaniu prác tovarov a služieb v oblasti autodopravy a spolupráca pri vypracovaní časti súťažných podkladov, na výber dodávateľa PHM, poistenie MV – zákonné poistenie a havarijné poistenie,
- centrálne zabezpečovanie obstarania diaľničných známok vozového parku SPF,
- centrálne kontrolovanie platnosti EK a STK a zabezpečenie platnosti EK a STK,
- centrálne zabezpečovanie servisu MV SPF,
- spolupracovanie pri centrálnej inventarizácii majetku,
- centrálne kontrolovanie a rozúčtovanie faktúr za nákup PHL a zabezpečenie úhrady faktúr, rozúčtovanie faktúr nákupu PHL podľa jednotlivých vozidiel,
- vedenie centrálnej evidencie nákladov na opravy, servisné prehliadky, služby podľa jednotlivých MV,
- centrálne zabezpečovanie výmeny platobných kariet PHL každé 2 roky, v prípade straty alebo krádeže platobnej karty zablokovanie karty a zabezpečenie novej karty,
- centrálne zhotovovanie dohôd o používaní služobných motorových vozidiel a dohôd o hmotnej zodpovednosti,
- centrálne prihlasovanie a odhlasovanie MV na dopravnom inšpektoráte,
- centrálne evidovanie škodových prípadov a riešenie škodových udalostí a zabezpečenie a kontrola úhrad poistných plnení,
- v prípade straty dokladov centrálne zabezpečenie úkonov na dopravnom inšpektoráte,
- spracovávanie materiálov do porady vedenia a rady fondu,
- centrálne spracovávanie požiadaviek na objednávky v oblasti autodopravy,
- vyhotovenie podkladov pre ĽZ za starostlivosť o služobné MV,
- koordinácia chodu stravovacej jednotky a riešenie s tým súvisiacich problémov,
- kontrolovanie a analýza využívania MV, kontrolovanie čerpania z bankových kariet, umývanie MV, primeraná početnosť a ďalšie analyzovanie z pohľadu hospodárnosti a účelnosti.
- centrálne spracovanie podkladov ku obstarávaniu prác tovarov a služieb v oblasti autodopravy a spolupráca pri vypracovaní časti súťažných podkladov, na výber dodávateľa PHM, poistenie MV – zákonné poistenie a havarijné poistenie,
- centrálne zabezpečovanie obstarania diaľničných známok vozového parku SPF,
- centrálne kontrolovanie platnosti EK a STK a zabezpečenie platnosti EK a STK,
- centrálne zabezpečovanie servisu MV SPF,
- spolupracovanie pri centrálnej inventarizácii majetku,
- centrálne kontrolovanie a rozúčtovanie faktúr za nákup PHL a zabezpečenie úhrady faktúr, rozúčtovanie faktúr nákupu PHL podľa jednotlivých vozidiel,
- vedenie centrálnej evidencie nákladov na opravy, servisné prehliadky, služby podľa jednotlivých MV,
- centrálne zabezpečovanie výmeny platobných kariet PHL každé 2 roky, v prípade straty alebo krádeže platobnej karty zablokovanie karty a zabezpečenie novej karty,
- centrálne zhotovovanie dohôd o používaní služobných motorových vozidiel a dohôd o hmotnej zodpovednosti,
- centrálne prihlasovanie a odhlasovanie MV na dopravnom inšpektoráte,
- centrálne evidovanie škodových prípadov a riešenie škodových udalostí a zabezpečenie a kontrola úhrad poistných plnení,
- v prípade straty dokladov centrálne zabezpečenie úkonov na dopravnom inšpektoráte,
- spracovávanie materiálov do porady vedenia a rady fondu,
- centrálne spracovávanie požiadaviek na objednávky v oblasti autodopravy,
- vyhotovenie podkladov pre ĽZ za starostlivosť o služobné MV,
- koordinácia chodu stravovacej jednotky a riešenie s tým súvisiacich problémov,
- kontrolovanie a analýza využívania MV, kontrolovanie čerpania z bankových kariet, umývanie MV, primeraná početnosť a ďalšie analyzovanie z pohľadu hospodárnosti a účelnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- benefity vyplývajúce z kolektívnej zmluvy
- pohyblivá pracovná doba
- pohyblivá pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Pracovný pomer na dobu určitú 1 rok s trojmesačnou skúšobnou dobou s možnosťou predĺženia pracovného pomeru. Možnosť práce aj z Dunajskej Stredy.
Pozvaní na pohovor budú len vybraní uchádzači.
Pozvaní na pohovor budú len vybraní uchádzači.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
v oblasti - autodoprava
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aktívny vodič
Znalosť programu SPIN výhodou
Analytické a technické myslenie
Komunikatívnosť
Samostatnosť
Zodpovednosť
Znalosť programu SPIN výhodou
Analytické a technické myslenie
Komunikatívnosť
Samostatnosť
Zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SPF spravuje poľnohospodárske nehnuteľnosti vo vlastníctve štátu ustanovené osobitným predpisom a podiely spoločnej nehnuteľnosti vo vlastníctve štátu ustanovené osobitným predpisom. Zároveň nakladá s pozemkami, ktorých vlastník nie je známy okrem pozemkov, ktoré sú lesnými pozemkami, ako aj podielmi spoločnej nehnuteľnosti, ktorých vlastník nie je známy.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4072054
Dátum zverejnenia: 30.4.2021
2021-04-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Slovenský pozemkový fond
Základná zložka mzdy (brutto): 890 EUR/mesiac