Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team Leader Klientskeho centra SPP
Miesto výkonu práce:
Aupark, Einsteinova, Petržalka
Platové podmienky:
1 400 EUR/mesiac+ 25% variabilná zložka mzdy, provízie za predaj a ďalšie zaujímavé benefity. Možnosť úpravy základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po roku. Priemerný zárobok môže byť až 1.700 EUR.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: 01.12.2020
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.
Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?
Nájdi si nové zamestnanie ešte dnes. Do nášho nového klientskeho centra hľadáme motivátora, inovátora a prirodzeného lídra, ktorý si vie vybudovať dôveru tímu aj našich zákazníkov.
Baví Ťa práca s ľuďmi, si talent v komunikácii? Vieš si nájsť cestu k zákazníkovi a odporučiť mu pre neho najvhodnejší produkt? Viedol si tím ľudí a si dobrý v predaji? Pridaj sa k novému tímu, ktorý pracuje v najmodernejších priestoroch.
Rád organizuješ, riešiš zložitejšie situácie, máš rád rôznorodú prácu? Nemáš rád stereotyp? Vďaka práci pri riešení problémov zákazníkov a organizovaní práce nášho nového klientskeho centra ho nebudeš pociťovať.
Sme otvorení inováciám a prinesieme zákazníkom nové služby, produkty aj nové trendy v komunikácii so zákazníkom a ty budeš ich súčasťou.
Čo budeš u nás robiť?
Budeš koordinovať aktivity klientskeho centra, koučovať, organizovať, kontrolovať a plánovať prácu členov tímu.
Budeš uzatvárať zmluvy, predávať produkty a poskytovať informácie o aktuálnej ponuke a kampaniach SPP.
Naučíš ľudí ako šetriť energie, pomôžeš im s prepisom pri sťahovaní, poradíš im s platbami a faktúrami a vyriešiš rôzne zložitejšie požiadavky, prípadne aj sťažnosti.
Občas si vypočuješ životné príbehy ľudí a budeš mať možnosť trénovať si svoje komunikačné zručnosti v rôznych situáciách.
Využi príležitosť na sebe pracovať a zároveň odovzdávať skúsenosti tvojmu novému tímu – buď ich vzorom.
Baví Ťa práca s ľuďmi, si talent v komunikácii? Vieš si nájsť cestu k zákazníkovi a odporučiť mu pre neho najvhodnejší produkt? Viedol si tím ľudí a si dobrý v predaji? Pridaj sa k novému tímu, ktorý pracuje v najmodernejších priestoroch.
Rád organizuješ, riešiš zložitejšie situácie, máš rád rôznorodú prácu? Nemáš rád stereotyp? Vďaka práci pri riešení problémov zákazníkov a organizovaní práce nášho nového klientskeho centra ho nebudeš pociťovať.
Sme otvorení inováciám a prinesieme zákazníkom nové služby, produkty aj nové trendy v komunikácii so zákazníkom a ty budeš ich súčasťou.
Čo budeš u nás robiť?
Budeš koordinovať aktivity klientskeho centra, koučovať, organizovať, kontrolovať a plánovať prácu členov tímu.
Budeš uzatvárať zmluvy, predávať produkty a poskytovať informácie o aktuálnej ponuke a kampaniach SPP.
Naučíš ľudí ako šetriť energie, pomôžeš im s prepisom pri sťahovaní, poradíš im s platbami a faktúrami a vyriešiš rôzne zložitejšie požiadavky, prípadne aj sťažnosti.
Občas si vypočuješ životné príbehy ľudí a budeš mať možnosť trénovať si svoje komunikačné zručnosti v rôznych situáciách.
Využi príležitosť na sebe pracovať a zároveň odovzdávať skúsenosti tvojmu novému tímu – buď ich vzorom.
Čo požadujeme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Požadovaná prax
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v riadení ľudí v retail-e, napr. v pobočke banky.
Za každých okolností máš pozitívny prístup k práci.
Máš skúsenosti s vedením tímu a práca v tíme ti nie je cudzia.
Vieš dobre komunikovať s ľuďmi a počúvaš potreby zákazníkov.
Baví ťa riešiť problémy zákazníkov a pomáhať ľuďom.
Si flexibilný v rámci pracovného času, miesta alebo typu práce.
Ovládanie anglického jazyka výhodou.
Ďalšie IT zručnosti:
Práca v programe SAP výhodou.
Za každých okolností máš pozitívny prístup k práci.
Máš skúsenosti s vedením tímu a práca v tíme ti nie je cudzia.
Vieš dobre komunikovať s ľuďmi a počúvaš potreby zákazníkov.
Baví ťa riešiť problémy zákazníkov a pomáhať ľuďom.
Si flexibilný v rámci pracovného času, miesta alebo typu práce.
Ovládanie anglického jazyka výhodou.
Ďalšie IT zručnosti:
Práca v programe SAP výhodou.
Čo ponúkame
Odborný rast a vzdelávanie v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku.
Získanie nových vedomostí a zručností.
Množstvo ďalších výhod (extra dovolenka a extra voľná, kafetéria benefitov...).
Viac o našich benefitoch sa dočítate na našom profile.
Získanie nových vedomostí a zručností.
Množstvo ďalších výhod (extra dovolenka a extra voľná, kafetéria benefitov...).
Viac o našich benefitoch sa dočítate na našom profile.
Ďalšie informácie
Pracovať budeš na pracovné zmeny v čase medzi 9,00 a 21,00 hod.
Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
1 nadriadený
15 kolegov
15 kolegov
ID: 3998670
Dátum zverejnenia: 19.11.2020
2020-11-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Klientský pracovník, Supervízor call centra, Team leader Spoločnosť: SPP
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac