Team Leader Klientskeho centra SPP

Miesto výkonu práce:
Bratislava
Platové podmienky:
1 400 EUR/mesiac+ 25% variabilná zložka mzdy, provízie za predaj a ďalšie zaujímavé benefity. Možnosť úpravy základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po roku. Priemerný zárobok môže byť až 1.700 EUR.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: 01.06.2020
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a patrí medzi TOP 10 zamestnávateľov v oblasti obchodu a služieb.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

Nájdi si nové zamestnanie ešte dnes. Do nášho nového klientskeho centra hľadáme motivátora, inovátora a prirodzeného lídra, ktorý si vie vybudovať dôveru tímu aj našich zákazníkov.

Baví Ťa práca s ľuďmi, si talent v komunikácii? Vieš si nájsť cestu k zákazníkovi a odporučiť mu pre neho najvhodnejší produkt? Viedol si tím ľudí a si dobrý v predaji? Pridaj sa k novovytváranému tímu, ktorý bude pracovať v najmodernejších priestoroch.

Rád organizuješ, riešiš zložitejšie situácie, máš rád rôznorodú prácu? Nemáš rád stereotyp? Vďaka práci pri riešení problémov zákazníkov a organizovaní práce nášho nového klientskeho centra ho nebudeš pociťovať.
Sme otvorení inováciám a prinesieme zákazníkom nové služby, produkty aj nové trendy v komunikácii so zákazníkom a ty budeš ich súčasťou.

Čo budeš u nás robiť?
Budeš koordinovať aktivity klientskeho centra, koučovať, organizovať, kontrolovať a plánovať prácu členov tímu.
Budeš uzatvárať zmluvy, predávať produkty a poskytovať informácie o aktuálnej ponuke a kampaniach SPP.
Naučíš ľudí ako šetriť energie, pomôžeš im s prepisom pri sťahovaní, poradíš im s platbami a faktúrami a vyriešiš rôzne zložitejšie požiadavky, prípadne aj sťažnosti.
Občas si vypočuješ životné príbehy ľudí a budeš mať možnosť trénovať si svoje komunikačné zručnosti v rôznych situáciách.

Využi príležitosť na sebe pracovať a zároveň odovzdávať skúsenosti tvojmu novému tímu – buď ich vzorom.

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prax v riadení ľudí v retail-e, napr. v pobočke banky.
Za každých okolností máš pozitívny prístup k práci.
Máš skúsenosti s vedením tímu a práca v tíme ti nie je cudzia.
Vieš dobre komunikovať s ľuďmi a počúvaš potreby zákazníkov.
Baví ťa riešiť problémy zákazníkov a pomáhať ľuďom.
Si flexibilný v rámci pracovného času, miesta alebo typu práce.
Ovládanie anglického jazyka výhodou.
Ďalšie IT zručnosti:
Práca v programe SAP výhodou.

Čo ponúkame

Kafetériu benefitov (finančný príspevok na zdravotnú starostlivosť, kultúru, šport, regeneráciu pracovnej sily a pod.).
3 dni dovolenky navyše.
Parkovacie miesto v nákupnom centre.
Stravovacie poukážky v hodnote 5,10 EUR (príspevok je 55% z tejto hodnoty) + príspevok zo sociálneho fondu vo výške 0,60 eur na každú stravovaciu poukážku.
Získanie nových vedomostí a zručností.
Odborný rast a vzdelávanie v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku a množstvo iných výhod a benefitov.
Viac sa dočítaš v našom profile.

Ďalšie informácie

Pracovať budeš na pracovné zmeny v čase medzi 9,00 a 21,00 hod.

Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
1 nadriadený
15 kolegov
 
ID: 3913549  Dátum zverejnenia: 19.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac