Pracovník Klientskeho centra SPP

Miesto výkonu práce:
Bratislava
Platové podmienky:
880 EUR/mesiac+ 200 EUR/mesiac príplatok za prácu v obchodnom centre + 20% variabilná zložka mzdy, provízie za predaj a ďalšie zaujímavé benefity. Možnosť úpravy základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po roku. Priemerný zárobok môže byť až 1.400 EUR
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: 01.03.2020
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a patrí medzi TOP 10 zamestnávateľov v oblasti obchodu a služieb.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

Baví vás práca s ľuďmi, ste talent v komunikácii? Je vám blízky svet obchodu a služieb? Spokojnosť zákazníka je u vás na prvom mieste?
Pracovali ste v klientskom centre a ste dobrý v predaji? Buďte pri tom, keď SPP otvorí svoje nové klientske centrum v známom nákupnom centre. Pridajte sa do novovytváraného tímu, ktorý bude pracovať v najmodernejších priestoroch.

Máte radi kontakt s ľuďmi? Rôznorodú prácu? Nemáte radi stereotyp? Vďaka práci pri riešení problémov zákazníkov ho nebudete pociťovať.
Sme otvorení inováciám a prinesieme zákazníkom nové služby, produkty aj nové trendy v komunikácii so zákazníkom a vy budete ich súčasťou.
Motiváciou vám môže byť aj možnosť postupu alebo ocenenia najlepšieho z vás.

Čo budete u nás robiť?
Budete uzatvárať zmluvy, predávať produkty a poskytovať informácie o aktuálnej ponuke a kampaniach SPP.
Naučíte ľudí ako šetriť energie, pomôžete im s prepisom pri sťahovaní, poradíte im s platbami a faktúrami a vyriešite rôzne požiadavky, prípadne aj sťažnosti.
Občas si vypočujete životné príbehy ľudí a budete mať možnosť trénovať si svoje komunikačné zručnosti v rôznych situáciách.

Pošlite nám váš životopis a staňte sa stabilným členom nášho tímu.

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Exchange - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Za každých okolností máte pozitívny prístup k práci.
Viete dobre komunikovať s ľuďmi a počúvať potreby zákazníkov.
Baví vás riešiť problémy zákazníkov a pomáhať ľuďom.
Práca v tíme vám nie je cudzia.
Ste flexibilný v rámci pracovného času, miesta alebo typu práce.
Ďalšie IT zručnosti:
Práca v programe SAP výhodou.

Čo ponúkame

Kafetériu benefitov (finančný príspevok na zdravotnú starostlivosť, kultúru, šport, regeneráciu pracovnej sily a pod.).
3 dni dovolenky navyše.
Stravovacie poukážky v hodnote 5,10 EUR (príspevok je 55% z tejto hodnoty) + príspevok zo sociálneho fondu vo výške 0,60 eur na každú stravovaciu poukážku.
Získanie nových vedomostí a zručností.
Odborný rast a vzdelávanie v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku a množstvo iných výhod a benefitov.
Viac sa dočítate v našom profile.

Ďalšie informácie

Ide o osobný kontakt s klientom (nie o prácu v call centre).
Pracovať budete na pracovné zmeny v čase medzi 9,00 a 21,00 hod..

Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
1 nadriadený
15 kolegov
 
ID: 3864341  Dátum zverejnenia: 14.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 880 EUR/mesiac