Pracovník Klientskeho centra SPP

Miesto výkonu práce:
Bratislava
Platové podmienky:
880 EUR/mesiac+ 20% variabilná zložka mzdy, provízie za predaj, ďalšie príplatky a zaujímavé benefity. Možnosť úpravy základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po roku. Priemerný zárobok môže byť až 1.400 EUR
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: 15.02.2020
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

Baví vás práca s ľuďmi, ste talent v komunikácii? Je vám blízky svet obchodu a služieb? Spokojnosť zákazníka je u vás na prvom mieste?
Pracovali ste v klientskom centre a ste dobrý v predaji? Buďte pri tom, keď SPP otvorí svoje nové klientske centrum v známom nákupnom centre. Pridajte sa do novovytváraného tímu, ktorý bude pracovať v najmodernejších priestoroch.

Máte radi kontakt s ľuďmi? Rôznorodú prácu? Nemáte radi stereotyp? Vďaka práci pri riešení problémov zákazníkov ho nebudete pociťovať.
Sme otvorení inováciám a prinesieme zákazníkom nové služby, produkty aj nové trendy v komunikácii so zákazníkom a vy budete ich súčasťou.
Motiváciou vám môže byť aj možnosť postupu alebo ocenenia najlepšieho z vás.

Čo budete u nás robiť?
Budete uzatvárať zmluvy, predávať produkty a poskytovať informácie o aktuálnej ponuke a kampaniach SPP.
Naučíte ľudí ako šetriť energie, pomôžete im s prepisom pri sťahovaní, poradíte im s platbami a faktúrami a vyriešite rôzne požiadavky, prípadne aj sťažnosti.
Občas si vypočujete životné príbehy ľudí a budete mať možnosť trénovať si svoje komunikačné zručnosti v rôznych situáciách.

Pošlite nám váš životopis a staňte sa stabilným členom nášho tímu.

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Exchange - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Za každých okolností máte pozitívny prístup k práci.
Viete dobre komunikovať s ľuďmi a počúvať potreby zákazníkov.
Baví vás riešiť problémy zákazníkov a pomáhať ľuďom.
Práca v tíme vám nie je cudzia.
Ste flexibilný v rámci pracovného času, miesta alebo typu práce.
Ďalšie IT zručnosti:
Práca v programe SAP výhodou.

Čo ponúkame

Kafetériu benefitov (finančný príspevok na zdravotnú starostlivosť, kultúru, šport, regeneráciu pracovnej sily a pod.).
3 dni dovolenky navyše.
Stravovacie poukážky v hodnote 5,10 EUR (príspevok je 55% z tejto hodnoty) + príspevok zo sociálneho fondu vo výške 0,60 eur na každú stravovaciu poukážku.
Získanie nových vedomostí a zručností.
Odborný rast a vzdelávanie v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku a množstvo iných výhod a benefitov.
Viac sa dočítate v našom profile.

Ďalšie informácie

Ide o osobný kontakt s klientom (nie o prácu v call centre).
Pracovať budete na pracovné zmeny.

Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
1 nadriadený
15 kolegov
 
ID: 3852446  Dátum zverejnenia: 21.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 880 EUR/mesiac