Operátor kontaktného centra

Miesto výkonu práce:
Košice
Platové podmienky:
730 EUR /mesiac + 20% variabilná zložka mzdy, provízie za predaj a ďalšie zaujímavé benefity. Po 3 mesiacoch a následne po 12 mesiacoch možnosť ďalšieho navýšenia základnej mzdy.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: ihneď
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a patrí medzi TOP 10 zamestnávateľov v oblasti obchodu a služieb.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

Hľadáme nových kolegov, ktorí sú dobrí v predaji a majú skúsenosti s prácou v call centre alebo na klientskom centre ako je banka, poisťovníctvo, mobilní operátori. Pracovať budete len počas pracovných dní (víkendy a sviatky máte voľné).

Radi komunikujete s ľuďmi a baví vás predaj?
Dokážete zvládnuť aj náročnejšiu komunikáciou so zákazníkom?
Zvládate okrem kontaktu s klientom aj administratívnu prácu?

Ak ste si odpovedali áno a spĺňate kritériá, zašlite nám svoj životopis a pridajte sa do nášho tímu v kontaktnom centre v Košiciach.

Čo budete vlastne robiť?
Poskytovať zákaznícky servis existujúcim aj potenciálnym odberateľom zemného plynu a elektrickej energie.
Predávať elektrickú energiu, produkty a služby našej spoločnosti.
Riešiť telefonické, e-mailové, faxové, príp. listové požiadavky, reklamácie a sťažnosti zákazníkov.

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

obchod, energetika, služby, ekonomika

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Podmienkou sú:
  • výborné komunikačné zručnosti,
  • skúsenosti s predajom a ponukou produktov.
Výhodou je:
  • skúsenosť s predajom v energetike,
  • ovládanie programu SAP.
Odolnosť voči stresu.

Čo ponúkame

Odborný rast a vzdelávanie v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku.
Získanie nových vedomostí a zručností.
Množstvo ďalších výhod (extra dovolenka a extra voľná, kafetéria benefitov...).
Viac o našich benefitoch sa dočítate na našom profile.

Ďalšie informácie

Pracovné miesto obsadzujeme na dobu určitú, na zastupovanie.

Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú vyžadované kritéria.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
3 nadriadení
68 kolegov
 
ID: 3646040   Dátum zverejnenia: 16.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   730 EUR /mesiac + 20% variabilná zložka mzdy, provízie za predaj a ďalšie zaujímavé benefity. Po 3 mesiacoch a následne po 12 mesiacoch možnosť ďalšieho navýšenia základnej mzdy.