Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent podateľne a registratúry (zastupovanie počas dlhodobej PN)
Miesto výkonu práce:
Mlynské nivy 44/a, Bratislava
Platové podmienky:
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: 01.01.2018
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.
Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?
• Evidovať došlé a odoslané zásielky, balíkové zásielky, internú poštu s cieľom zabezpečenia jednotnej evidencie zásielok na podateľni, v súlade so zákonom o archívoch a registratúrach a v súlade s interným predpisom Registratúrny poriadok
• Poskytovať zamestnancom spoločnosti poradenstvo v oblasti spisových a registratúrnych služieb s cieľom predchádzať úniku informácií, či stratám spisov
• Realizovať nakreditovanie frankovacieho stroja a navrhovať jeho opravy a údržbu s cieľom plynulého využívania bez výpadkov a finančných strát, za čo nesie hmotnú zodpovednosť
• Spolupracovať s externými dodávateľmi poštových služieb v zmysle nastavených POBJ, zmlúv a legislatívy a realizovať objednanie alebo zrušenie zberných jázd a kuriérskych služieb Slovenskej pošty, objednanie alebo zrušenie doposielania pošty
• Vybavovať reklamácie, sťažnosti a požiadavky interných zákazníkov v súvislosti s poštovými službami
• Vyhľadávať a vypožičiavať registratúrne záznamy z registratúrneho strediska
• Poskytovať zamestnancom spoločnosti poradenstvo v oblasti spisových a registratúrnych služieb s cieľom predchádzať úniku informácií, či stratám spisov
• Realizovať nakreditovanie frankovacieho stroja a navrhovať jeho opravy a údržbu s cieľom plynulého využívania bez výpadkov a finančných strát, za čo nesie hmotnú zodpovednosť
• Spolupracovať s externými dodávateľmi poštových služieb v zmysle nastavených POBJ, zmlúv a legislatívy a realizovať objednanie alebo zrušenie zberných jázd a kuriérskych služieb Slovenskej pošty, objednanie alebo zrušenie doposielania pošty
• Vybavovať reklamácie, sťažnosti a požiadavky interných zákazníkov v súvislosti s poštovými službami
• Vyhľadávať a vypožičiavať registratúrne záznamy z registratúrneho strediska
Čo požadujeme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické vedy
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- zodpovednosť, spoľahlivosť, spolupráca, zákaznícky prístup
Čo ponúkame
- odborný rast a vzdelávanie v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku
- získanie nových vedomostí a zručností
- množstvo ďalších výhod (extra dovolenka a extra voľná, kafetéria benefitov...)
- získanie nových vedomostí a zručností
- množstvo ďalších výhod (extra dovolenka a extra voľná, kafetéria benefitov...)
Ďalšie informácie
Na osobný pohovor pozveme iba uchádzačov, spĺňajúcich naše požiadavky.
Vyrozumenie bude zaslané každému uchádzačovi.
Vyrozumenie bude zaslané každému uchádzačovi.
ID: 3263681
Dátum zverejnenia: 8.12.2017
2017-12-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Archivár, správca registratúry Spoločnosť: SPP
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou